{fırfırlı hamile elbisesi modeli}

4/28/2009

hamile elbisesi modelleri

Etrafimdaki tum kadinlar gizlice anla$mi$lar gibi toplu halde bebek beklemeye ba$ladi. Hem guzel hem de ilginc bir durum bu... Eger sizde hamile bayanlar ya da hamile olmayi planlayanlar grubuna dahilseniz lutfen Tess Daly'nin giydigi bu elbiseyi dikkate alin. Firfirlar ba$ dondurucu guzellikte... Kim giyse yaki$ir gibime geliyor...

{dailymail}

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hayatım boyunca gördüğüm en güzel hamile elbisesi;)

    YanıtlaSil
  2. ELBİSE GÜZEL, AYAKKABI MUHTEŞEM ...

    YanıtlaSil
  3. Harikaaa!
    Yaşasın bir model daha geldi. Bebek gelmeden ;)

    paNDuf

    YanıtlaSil
  4. yalnız hamile bir kadının topuklu ayakkabı giymesi çok ama çok yanlış...bu bebeğinin hayatına mal olabilir.

    YanıtlaSil
  5. pek fırfır insanı değilim ama bu çok hoşmuş.
    Nesteren

    YanıtlaSil
  6. sanki göbeği olduğundan büyük gösterir gibi?? dediğine katılıyorum benim de bu ara çevremde doğuranlar hamile kalanlar insanı hevese getiriyorlar:))

    YanıtlaSil
  7. banucum bende dün akşam koydum bu konuyu zevklerimiz aynı:)

    YanıtlaSil
  8. herşey iyi güzel hoş elbise çok güzel ama hamile bir bayan ın o topukların üstünde durması beni ürküttü

    YanıtlaSil
  9. bu yıl bebek yılı banucum..benimde çevremde bir çok hatun 3-5 aylık dolaşıyor...:)

    YanıtlaSil
  10. prettycool; sanada ne cok yaki$ir eminim :)

    esra; ayakkabilar benimde dikkatimi cekti, 7 aylik hamileymis hatun, nasil giyebildi hayret :)

    panduf; aa ne guzel, tam zamaninda yetismisim o zaman :)

    ful yapraklari; bu hatunlar topuklu ayakkabilarinin icinde yasadiklari icin epey idmanli olsalar gerek, yoksa 7 aylik bir hamilenin bu kadar yuksek topuklu giymesi cesaret ister..

    banyosuyu; bende tam tersine butun hayatimi firfirlarla kaplayabilirim, o derece cok seviyorum :)

    fatma; evet, biraz gobegi buyuk gosterir ama cok $irin bir buyukluk bu :)

    jojee; canim, yazilarimi bir gun onceden hazirlayip blogger'in otomatik yayinlama secenegiyle yayinladigim icin pi$ti olmu$uz, yoksa baska bir blogta gordugum fotografi ya da haberi yayinlamamaya buyuk ozen gosteriyorum.

    kelebekce; hatun gayet mutlu ve de mesut gorunuyor halinden :) anlasilan epey aliskin topuklularina..

    maybe; gercekten oyle galiba :)

    YanıtlaSil
  11. SÜPER ÖTESi. İnan bana bukadar güzeli hiç görmemiştim.

    YanıtlaSil