{Google google söyle bana, benden güzel var mı bu dünyada?}

4/29/2009

Bunu daha once yapmi$tim, yine yapiyorum... {Bilenler bilmeyenlere anlatsin...} Hatta diyorum ki bu bir gelenek haline gelsin ve ben bunlari her ay sonunda sizlerle paylasayim.
Ne dersiniz?

Kar$inizda Nisan ayinda bloguma takilan google arama sonuclari!
Keyifli okumalar!

yavruyu kamyona attım {Dan diye bir giri$ oldu- farkindayim ama ben bu hikayenin sonunu cok merak ettim-fantaziye bak beeee :) }

7 ytl ye anneme doğum günü hediyeleri {Bir onceki aramayi yapan $u aramanin guzelligine ve safligina bakip utansin-ornek alsin. Birisi belkide cebindeki son parasiyla annesine hediye almak icin cirpiniyor-oburude yavruyu kamyona atmanin derdinde -ne ayip! :) }

68 kilodaki bayanın giyim tarzı nasıl olmalı {Oldu mu $imdi? Boyunu yazmami$sin!! Bir dahaki sefere boyunuda yaz :)}

bir kadının lezbiyen oldugunu nerden anlarım {Onlarda fiziksel olarak sana-bana benzeyen, aglayan, gulen, uzulen, sevinen insanlar... ama yok illaki daha fazla kurcalamam gerekiyor diyorsan direk sen lezbiyen misin? diye sorabilirsin}

20080525110114.jpg

koyu kahverengi makyajı nasıl yapılır resimli anlat {Bir de boyle emir verici aramalar var, "anlat"-"goster"-"cabuk"-"hemen".... bayiliyorum size :) }

aşk-ı memnu bihterin yürüyüşü {Hepimiz o sallantili yuruyu$un farkindayiz anla$ilan :) }

her tarafa giden barbie {'ye kotu yola du$mus barbie denir :)}

diyetin ilk günü {...genelde diyetin son gunu olur :) }

basenlerim erimiyor {Offff off, hepimizde ayni dert, basen karde$ligi mi kursak ne yapsak :) }

g stringli türkler {Giyerler, hic $a$irmadim! Vucuduna guvenen bir irkiz biz, Brezilyali hatunlara ta$ cikaririz :)}

kumrallar güzel mi {Bu aramayi musadenizle uzerime alinip egomu tatmin etmek istiyorum :) Yuz bin kere evet, evet, evet :) }

kötü kayınvalide hikayesi {Benim kayinvalidem pamuk $ekeri gibi kadin ama istersen bir kac tane cadi gelin hikayesi anlatabilirim :) }

güzel olmak ne demek
{ Ka$, goz, vucut'tan ote bir kavram...}

suri çirkin {Ya da senin gozlerin bozuk :) }

kötü kalpli olmak {Bunu kotu kalpli olmanin ne demek oldugunu bilenler anlatsin!}

bahar temizliği yaptım {Ohhhh ellerine saglik, mis gibi olmustur $imdi senin evin. Beni cay'a cagirsana :) }

kırmızı elbiseye ne renk çorap alim {Siyah, lacivert, koyu gri ve hatta kirmizi corap bile olur, begenilmezse gelip bana hesap sorabilirsin, adresim belli :) }

yamuk bacaklara göre etekler {Bu arama cok cikiyor kar$ima.. Sorunun cevabi bu kadar zor olmamali.... uzgunum ama bacaklarinin duzgunlugune guvenmiyorsan mini etek giymemelisin... 2X2=4}

20081216045015.jpg

kestireceğim saç yüzüme yakışır {Sana her sac modeli yakisir canim, sefan olsun :) }

balon elbise kilolu bayanlara gider mi {Eh yani, gider mi? tabiki gitmez, adi ustunde "BALON"}

neden allik kullaniyorsunuz {inanirmisin bilmem ama bu soruyu bazen bende kendime soruyorum :) derin mevzular vesselam :) }

sevmek zorunda değilsin beni {kim uzdu seni bakiyim, anlat acilirsin... }

nasıl bir gelinlik giyeyim {lutfen, yapmayin...bunuda google'a sormayin artik :)}

kizlar kirpiklerinize nasil pudra suruyorsunuz {Kirpiklere pudra mi? Ilk defa senden duyuyorum, var mi bilen?}

dolgun kalcam olsun istiyorum {amazon.com'da popo buyutuculer satiliyor, onlari giyince Kim Kardashian'in seni kiskanacagi kivama gelebilirsin :) }

ebay dan ray ban alıcam {ebay.com yazmak bu kadar zor olmamali :)}

göz kirpik yolmanın zararları {En buyuk zarari kirpiksiz kaliyor olman olabilir mi?}

düğünde saçımı yaptırmadım {Iyi yaptin! Kimin aklina uydunda yaptirmadin? $imdi vur ba$ini duvarlara :)}

bana kahkül yakışır mı {fotografinibekliyorum.com'a yolla, karar verelim :)}

jessica alba yeteneksiz {Hele $ukur bu konuda benimle ayni fikirde olan birisi cikti-operim alnindan!}

ormanda salıncağın üstünde sex {Orman, doga, agac, cicek fantazisini anladim, ormanda salincak kurulu seni bekliyor hadi onuda anladim{!} ama $u salincakta sex olgusunu anlamam ya da senin bana anlatman mumkun degil--akrobatmisin? Degilsen orani-burani sakatlamak mi istiyorsun? }

zayıf olan kadınlar güzel mi {Burasi benim blogum ve bu soruya buyuk bir zevkle "hayir" diyorum :) Atletik vucutlar bence zargana baligi kivamindaki hatun vucutlarindan bin kat daha guzel}

dudağa ruj süren ve mini etek omuzu açık kızlar resimleri {Of of of...istekler yaz yaz bitmiyor :)}

çok güzel ama çekici olmayan kızlar { Bugun Jessica Alba'yi yerden yere vurma gunu olsun :) Cevap veriyorum: Cok guzel ama cekici olmayan kizlara ornek olarak Jessica Alba verilebilir. Guzeldir, eli-yuzu duzgundur ama hic bir cekiciligi yoktur. Ayricada balik gibi bakar.}

cok da korktum canım cok daa tırstım {Canim kabus mu gordun yoksa? kiyamam...}

bebek.gibiler.ruslar {Uffhh sorma, bu konuya benimde canim sIkIliyor. Rus hukumeti Rus hatunlarina yurt di$ina ciki$ yasagi koymali! Hepsi Rusya'da kalsin, buralara gelemesinler :)}

Insan hic bitmesin istiyor ama bitiyor i$te :)
Bu aylik bu kadar, Mayis ayi sonunda yeni aramalarla buradayim!

{weheartit}

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aayy bayildim:) lol:) kirmizi elbiseye ne renk corab alalim ve cevabin... cok hos ya:)

    YanıtlaSil
  2. Süper yahu, koptum yine :)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK KOMİK YAHU NELER VAR:)) HEHE

    YanıtlaSil
  4. Koptum yine ya :)) Yurdum insanının fantazileri, saflıkları veya garip istekleri bitmiyorr bitmiyorr :))

    YanıtlaSil
  5. google bizi ne zaman cevapsız bıraktı kiii :D şahane aramalar.

    YanıtlaSil
  6. jessica alba öğğğğğ :S hiç hazzetmiyorum kendisinden!

    bu google aramalarını heyecanla bekler olmuşum ben :) bir çırpıda okuyuverdim, yine süper yorumlamışsın canım :)))

    YanıtlaSil
  7. süper süper süperr daha çok olsun hiç bitmesin istedim:) çok teşekkürlerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  8. Sevgili salıncakta iki kişi,:)
    Bunları nasıl ve nereden bulduğunu söyleyebılır mısın?:) Bunlar insanların hangı kelımlerı arattıklarında senın sıtene ulaştıklarıyla ilgili bir veri mi yoksa genel mi? Benım de eşimin bloğu var ve böyle bir şeye ulaşmak ıstıyordu...
    Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. bayıldım mutlaka her ay yayınlamalısınız :)) nasıl bulunuyor bunlar merak ettim :))

    YanıtlaSil
  10. nerden buldun bunları?

    google ne yazınca kendi blogunla alakalı böyle alakasız şeyler çıkıyor hiç anlamadım :D

    YanıtlaSil
  11. supermis ne diyim! Bence bunlari okumak cok zevkli oluyor, insan bazen sasiyor - ne yazmis olabilirim de sevgili google boyle bir ileti hatasi yapabilir diye :)

    Kirpige pudraya aciklik getireyim ben, bazen yaparim bunu cunku. Eger boyle agir bir makyaj yapacaksam, ya da kalici olsun istiyorsam goz kapaklarima, cevresine ve kirpiklerime de pudra surerim - fondoten pudra - boylece maskara daha uzun kalir, kirpikler cidden daha dolgun gozukur. Aklinizda olsun.

    YanıtlaSil
  12. ahahah yawruyu kamyona attım ve ormanda salıncakta sex..koptum..senin yorumlarına ayrıca güldüm çok tatlısın canım ya:)çok komiğiz biz halk olarak..bak bende go araması yaptım. benimki çok güzel bir arama ama...öptüm canım...

    YanıtlaSil
  13. Banu ya alemsin, hahahahahahahahahahahahaahahahaaaaa

    Gülerim daha aklıma geldikçe.

    Yorumlarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  14. banada behlülün bihteri öptüğü anı arayıp gelmişler:)
    nassı fantezi dolu bi halkız yaa...
    ben o anı dizi sırasında izlerken bile kahroluyorum millet doyamayıp bi daha mı izliyo..
    enteresaaaannnn:)

    YanıtlaSil
  15. Hepinize yorumlar icin cok tesekkur ederim, birazda olsa eglendiyseniz ne mutlu bana...arada bir boyle ne$eli $eyler lazim hepimize.. :)

    Bu arama sonuclarini nasil buldugumu merak edenleriniz olmus, sayfama yerlestirdigim gizli tracking kodu sayesinde buluyorum.

    http://my8.statcounter.com/

    Yukaridaki siteye uye olup verilen kodu sayfaniza yerlestirebilir ve gelen ziyaretcileri, hangi aramalarla geldiklerini, isimsiz yorum sahiplerinin IP'lerini gorebilirsiniz. Stat counter'in bir guzel ozelligide IP'leri isimlendirmesi, boylece ayni IP'den farkli isim ve blog adlariyla yorum birakanlari gorup hayrete dusebiliyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  16. Banucum çok güldüm valla aramalar bir yana yorumların ayrı bir güzellik katmış olaya.bahar temizliği yaptım diyen bence marankiye uyup beden temizliğide yapmış olabilir canım :)

    YanıtlaSil
  17. Super bunlar. Bizimle paylastigin icin tesekkurler Banu. Lutfen devam et bunlara da sayende gulelim...

    YanıtlaSil
  18. hepsi çok güzel de.. suri ile igili yoruma bayıldım, suri'yi bende çok beğenirim ama yaa :)
    yurdum insanı işte
    her ay bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Süper yaaaa,nelerde varmış:)))

    YanıtlaSil
  20. Merakla Mayıs sonu beklenir :) haberin olsunnn...

    YanıtlaSil
  21. çok komik olmuş gerçekten :)yanlız bişeyi belirtmek istedim.'beni sevmek zorunda değilsin' şu ara popüler olan bir kitap ismi.bu sebepten aranmış yani :)

    YanıtlaSil