{Gülben Ergen'in makyajı, saç rengi ve saç modelleri}

04:51

gulben ergen goz makyaji


Hemen her blogta ya da sitede {burasida dahil} Katie Holmes ve Kate Moss'un yuzunu gormekten sIkIlmI$ olanlar icin Turk unlulerin stillerini incelemeye devam ediyorum. Yogun istek uzerine Cagla Sikel'den sonra sirayi Gulben Ergen'e veriyorum. Ancak Gulben oylesine renkli bir ki$ilik ki fotograflarini tek bir yaziya sigdiramayacagimi anlayip O'nun hakkindaki goruntuleri iki ayri yazi halinde yayinlamaya karar verdim. Bugun makyaji, sac modelleri ve sac rengi hakkinda konusalim, haftayada giyim tarziyla ilgili hazirladigim fotograflari ve goruslerimi paylasacagim. Ba$layalim mi?

gulben ergen makyaji sac rengi

Gulben Ergen'in yillardir vazgecemedigi makyaj stili tabiki siyah goz kalemleri ve kat kat surdugu rimelleri. Bu konuda O'nu takdir ediyorum cunku kendine yakisan goz makyajini bulmu$, asla vazgecmiyor. Makyajda yogunlugu gozlerine verdigi icinde yuzunu dengelemek icin ruj tercihini hep pastel renklerden ve parlaticilardan yana kullaniyor.

Sac rengini ise son yillarda gittikce actirdi, kimi zaman tamamen sari oluyor, kimi zamanda balyajli. Acik renk saclar yuz hatlarini yumusatiyor ve makyajini, ozellikle gozlerini on plana cikariyor-yani akillica bir secim...


gulben ergen sac modelleri ve rengi
Sac modelleri ise birbirinden sevimli gorunuyor. Duz fon kadar lule lule ya da kivircik bonus kafa sac modelinide kendine yaki$tirmayi ba$armi$. Kahkulleri ise vazgecilmezi haline gelmi$ gibi.

Benden bu kadar. Sizde goru$lerinizi anlatin, hep birlikte yorum kisminda tarti$alim...
Sevgiler...
{b}

{msxlabs.org/forum}

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yüzü ve saçı aynı renk ama nedense. saç rengi çok hoş ama cildi yazın kapkara olmadığı zamanlar sarı-turuncu. sağlıklı görünüyor ama estetik değil. bu arada ben de göz makyajını ve gözlerini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çıkan onca haberi, kavgası, gürültüsü bir yana ben Gülben Ergen'i çok beğeniyorum. Yüz hatları çok hoşuma gidiyor. Gülüşü falan çok doğal. Sonra makyajı ve de saç renklerini çok beğeniyorum. Çok yakıştırıyor kendine. Yakın bir zamanda Ayşe Arman ile yaptığı röportajı okudum ve çok sıcak geldi her zamanki gibi. Kısaca beğeniyorum O'nu da Çağla gibi. Bir de Çağla gibi O'nun da belli bir stili yok. Kendine yakışanı giyiyor. Sahne kostümleri de çok başarılı bence.
    Banucuğum güzel seçimler yapıyorsun ;)
    Şimdiden iyi hafta sonları canım..

    YanıtlaSil
  3. Makyajı da saçı da süper.Kendine yakışanı bulma önemli olan zaten dimi.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yüzü ve tipi var kadının,kendisini akından görmüştüm,sütun gibiydi.
    Sayfamda ödülün var,kabul buyur lütfen,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tarzını en çok beğendiğim türk ünlüsü. gerek saçı gerek makyajı gerek giyimi herşeyi kendine yakıştırıyor. hamilelikte bile çok güzel çok hoş. bi de yüz hatlarına bayılıyorum. ağız bölgesi kusursuz.

    YanıtlaSil
  6. Yüz hatları çok hoş olduğu için her tarz saç yakışıyor ama ben Gülben Ergen'e en çok kısa saçı yakıştırıyorum. Kısa ve dağınık.
    Bence O'na en çok yakışan saç stili bu.

    Gözlerini de siyah kalemsiz düşünemiyorum o kadar bütünlük sağlıyor ki gözleriyle, gözleri çok hoş olduğu için ön plana çıkarması çok mantıklı.

    Makyajı da abartısız yani kısaca makyajında da saçında da bir kusur göremiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. seda; cildinin soluk rengi benimde dikkatimi cekti. Sanirim yanlis renk fondoten secimi yapiyor, bir de fazla allik kullanmiyor sanirim.

    nazo; sanada iyi haftalar canim, Turk unluler icin onerilen varsa beklerim :) ayse arman roportajini bende okudum, kendini gelistirmeye calisan, hatalarini gorebilen bir insan oldugu belli..

    ebruli; cok haklisin, yuzune yakisan makyaj stilini bulunca birakmamak gerek :)

    dun bugun; odul icin tesekkur ederim, elbette kabulumdur. Gulben'i bende Bursa yillarindan hatirliyorum, Kervansaray'da cikardi, bizde ailecek yemege gittigimizde dinlerdik, o zamanlardan bir tek cok uzun boylu oldugunu hatirliyorum :)

    pelin; hamilelik kiyafetlerini bende gordum, gercekten cok cici gorunuyor, sanirim simdi yine ikiz bebeklere hamileymis-ne guzel!

    tuana; bende bu hatunu siyah goz kalemsiz dusunemiyorum, cok silik olurdu sanirim-bir de ka$larida cok bicimli-gozlerini guzel gosteren etkenlerden biriside bu sanirim.

    YanıtlaSil
  8. Bence de Gülben Ergen gerçekten hoş bir kadın ve kendine yakışanı biliyor!Saç rengi çok hoş gerçekten,ne çok çiğ bir sarı ne de koyu!Tam kararında ve kendisine de çok yakışıyor.Ayrıca modeli de çok hoş!

    YanıtlaSil
  9. Yuzumuze yakisan makyaji nasil bulucaz?? Merkat ettim simdi... Ben ne var ne yok suruyorum:)hmm... yuzune yakisan makyaj? Bu konu hakkinda daha fazla bilgi lutfen Banu'cum. Bencede bu hatunun guzel tarzi var ama makyaji arab kadinlarinin ki gibi degil mi sizce..? Onlarda boyle surdukce suruyolar siyah kalemi, ama yakismis dogrusu.

    YanıtlaSil
  10. bu kadını ilk çıktığı günden beri hayranlıkla izliyorum.
    kendi hatasını eleştiren ,kendini eğitebilen.ve alaturkalıktan kurtulup süper bir stil çizen ve kendisine herşeyi yakıştıran güzel kadın.
    saçları renginde çok radikal değişiklikler yapmıyor zaman zaman 1 ton oynatıyor,ama kaliteli sarı tonları olduğu için çok yakışıyor.
    makyajı son derece başarılı .çoğu zaman renkli far kullanmadan sadece bej farla göz çevresini kapatıyor.kalem ve eyeliner siyah gözlerini ortaya çıkarıyor.bu kadar dikkat çekici ve bu kadar sağde olabilir bir makyaj.yani gündüz alışverişteykende kullanılır gece sahnedeykende.

    YanıtlaSil
  11. anne ve kizlari; sanirim cogu kisi seninle ayni fikirde, tarzi cok begeniliyor...

    zeynep; aslinda haklisin, ka$larinin rengi biraz daha koyu olsa tam Arap makyaji gibi duracak, neyseki ka$lari kurtariyor. yuze yakisan makyaj konusunda nasil olmusta yazi yazmamisim hayret ettim kendime :) birseyler hazirlamaya calisacagim.

    sihirli eller; du$uncelerinde sana katiliyorum, ilk cikisindan beri cok hata yapti ama yeri gelincede o hatalarini elestirmeyi bildi, gerek sahne performansi gerekse muzik kalitesi acisindan kendisini cok gelistirdi.. Goz makyaji ise yazdigin gibi cok amacli..

    YanıtlaSil
  12. merhaba
    ben de dün Gülben Hanım'la karşılaştım bir mağazada.oldukça sevimli, sportif giyinmesine rağmen kat kat fondoteni yine yerindeydi.evet saç rengi, kesimi kendine çok yakışıyor fakat bence turk izleyicisini biraz şaşırtmalı,daha koyu renkler denemeli.. sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ben de gülben ergenin son klibindeki saç rengini ve modelini çok begeniyorum hatta böyle kestirmeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil

İzleyiciler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...