{halka ve kurdeladan yapilan kolye}

4/28/2009

halkali kurdela kolye yapimi
Yeni bir fikir daha...
Ihtiyaciniz olan tek $ey metal halkalar ve uzun bir kurdela!
Bu kolyeyle birlikte her hafta sonu yapacagim diyipte yapamadigim projeler listesine bir yenisi daha eklendi!
Vaktim yok bahanesinin arkasina siginip bu guzelligi size hediye ediyorum...yaparsaniz kulaklarimi cinlatin!

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok sevdim bunuuu, yaparsam kulakların çın çın olur şeker :)

    YanıtlaSil
  2. hem kolay hem şık bir kolye olmuş
    bunu da modellerimize ekleyelim :)

    YanıtlaSil
  3. uyuz cadi; begenmene sevindim canim, kulaklarim cinlarsa anlarimki sensin :)

    mine; elbette..umarim bir gun deneme imkanin olur..

    YanıtlaSil
  4. süper... geçenlerde buna benzer bir kolye almıştım...

    YanıtlaSil
  5. Bunlar çok moda şimdi ben de zincirle yapmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil