{Hangi saç rengi size yakışmaz?}

4/27/2009

kim kardashian
Siyah saclarindan sIkIlan Kim Kardashian degisiklik yapmaya karar vermis. Yeni sac rengi hakkinda ne dusunuyorsunuz? Benim fikrim mi? Degisiklik iyidir, guzeldir, ho$tur ama degisiklik hakki asla bu tuhaf sac renginden yana kullanilmamalidir diye dusunuyorum... Kime yaki$mis ki Kim Kardashian'a yaki$sin?

Ufak bir not...Bu rengin oyle bir cazibesi var ki genel olarak esmer hatunlara yakismamasina, yuze ya$li ve yorgun bir goruntu vermesine ragmen pek cok kadin saclarini israrla bu renge boyatmaya devam ediyor. Anlamak guc...Peki bu durumun bir aciklamasi var mi?

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. boya zamanı gelmiş hissi veren mat ve bakımsız saçlara hiç tahammülüm yok.

    YanıtlaSil
  2. belkide gittikçe sarı yapacak yavaş yavaş..
    ama bende yakıştırmıyorum her rengi herkese

    YanıtlaSil
  3. Bence nedeni su olabilir; sarı heveslisi oluyorlar fakat hemen sarıya dönemiyorlar ya da yakısmama ihtimalini de göz önünde bulundurup deneme yapıyorlar. Bilemiyorum tam olarak ancak yakısmadıgı kesin. Ben de kendi rengimden biraz daha koyuya boyamak istiyorum. Kararsızım!

    YanıtlaSil
  4. benim hoşuma gitmedi bu renk.
    koyu renk saç daha çok yakışıyordu.

    YanıtlaSil
  5. denemeci paşa27 Nisan 2009 11:24

    Sebebi kuaför gazı olabilir ((: ilk fotoda Aysun Kayacı'ya benziyor bu arada.

    YanıtlaSil
  6. Jennifer Lopeze ve Eva Mendese çok yakışıyor onların da saçları bu tonlarda. Ama gerçekten Kim'e hiçmi hiç gitmemiş.

    YanıtlaSil
  7. Aynen katılıyorum.
    Çingene gibi görünmeye bu derece özenmeyi aklım almıyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  8. kim'in teni olive-esmer. yani siyah ve koyu kestaneyi yakıştıran bir teni var. ama bol makyajla gezecekse ve böyle dipli gezmecekse fena değil. balköpüğü, karamel vs tonlarını ben de tam tersi esmer hatunlara yakıştırırım ama makyajsız gezemiyor insan. ben 1 sene boyunca saçımı karamel reni kullandım, herkes çok yakıştırıyordu, ve nerede yaptırdığımı soruyordu. ama esmer olduğum içi ve rengin kendini göstermesi için makyajsız gezemez olmuştum. ki makyajsız da gezen, sorunsuz cildi olan biriyim.

    daha fazla başedemeyeceğimi anlayınca koyu kestanede karar kıldım ve çok memnunum.

    karamel, bakır, kumral, dore ışıltılar, balköpüğü balyajlar, hem herkese yakışmıyor hem de kimse ayarında yapamıyor.

    YanıtlaSil
  9. yeliz; al bendende o kadar...

    siu; belkide, bana biraz cakma beyonce havasi verdi bu saclar :)

    raspberrypie; olabilir, ama umarim daha fazla actirmaz rengini... senin saclarinin rengi cok guzel, ama istersen dark ash brown'a boyatabilirsin, hem kizil alt tonlari olmadigi icin yazin rengi cok acilmaz.

    minenin takilar; benimde hosuma gitmedi, saclari cok yipranmis gorunuyor..

    denemeci pasa; :) simdi dikkatli baktimda hakikaten Aysun'u andiriyor.

    z fashion; ama onlari ka$lari saclariyla ayni renk ve tabiki daha ince, bir de Kim'in sac dipleri simsiyah gorunuyor-kuafor beceriksiz cikmis...

    iconjane; herkes sarisin olmak zorunda degil, kimileri esmer guzel, bunu kabullenmek gerek :)

    seda; cok haklisin saclarin rengini actirinca illaki surekli makyajli dolanmak gerekiyor, bende bir aralar sari golgelerim yuzunden surekli agir makyaj yapmak zorunda kalmistim, sonra koyu kahverengiye dondum, kurtuldum :)

    YanıtlaSil
  10. ayy görünce photoshop sandım eski saç rengi çok daha orjinal bi hava katıyordu kime . jessica alba nın kini andırıyor ama ikiside felaket bence sokakta çok görüyorum bu renk boya yapan hanımlar:( ama ben saçım beyazlayana kadar boyamayı düşünmüyorum doğallık gibisi varmı:)

    YanıtlaSil
  11. ne? kızıl tonsuz kahverengi mi? nerde? diyip hemen google'ladım dark ash brown'u ama pek algılayamadım. yarın da kuaföre gidicektim zaten, bir bakayım.

    YanıtlaSil