{Jean ceket ve Maksi Elbise kombini}

4/30/2009

nicole richie maksi elbise kot ceket
Nicole Richie son donemde blogumun demirba$i oldu! O kadar sevimli, rahat ve hatta icimizden biri gibi bir giyim tarzi varki anlattikca daha cok anlatasim geliyor.

Ikinci cocuguna hamile olan Nicole, ilk hamileliginde oldugu gibi yine maksi elbiselerinin, jean ceketlerinin ve parmak arasi $ipidik terliklerinin icinde ya$amaya ba$ladi. Nasilda $irin gorunuyor...

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Burda daha doğru dürüst ısınmadı havalar... onlar elbiseleri, şıpıdıkları giymişler bileee:(

    YanıtlaSil
  2. ohh nasılda rahat,beğendiğim tarz,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bu bahar jean ceketler demode diye okumuştum...inadına vazgeçmemek ne güsel..

    YanıtlaSil
  4. çook tatlı bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. tam benim tarzım,çok şirin gözüküyor!kendime yeni kot ceket aldım daha kısası havalar birazcık daha iyi olursa hemen giyiceğim:)

    YanıtlaSil
  6. jean ceket ve yelekler her yerde:) ben de geçen sene çok sık giydim maksi elbiseyle jean ceket. bu sezon da jean yelek edinmek gerek, hesaplısından. (modası geçicek ya:)

    YanıtlaSil
  7. şal desenini sevmem banucum ama bu elbise pek cici..demek renkler önemliymiş..böle anne adaylarını çok seviyorum..hamile olmayı=çok yemek yemek zannedenleri ve bakımsız olanları sevmiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Ben hamileyken surekli actim ve yiyorudm. Kilo almak hic kimse istemez ama karsi koyamadim ben acliga..Anlamiyorum bu kizi neden bu kadar cic-bici bulmalarina ben cok giciklaniyorum bu kiza... Paris ile olan showunu izlemisdim bir kere dalga geciyordu ve aglatmisdi iki kucuk dogustan kisa (cuce)cocukla. Ondan beri gicigim bu kiza ayrica yuzunun yarisinindan fazlasi burundan olusuyor.

    YanıtlaSil
  9. bu kadın hamileyken mi güzelleşiyor, ilk anne olduğundan beri mi bir güzel oldu anlayamıyorum. teninin renginin açılması ve o sevimli gülümsemesi gözlerinde korkunçluğu bile almış. önceden çok çirkin bulurken şimdi sevimli geldikçe kendimden tırsıyorum. hele o örgü saç modelleri yok mu. tatlı bi şey olup çıktı bu hatun.

    inşallah bu bebeği de sepsevimli bir şey olur harlow gibi.

    YanıtlaSil