{Karamel, Kızıl ve Bakır tonlarında saç gölgeleri ve renkleri}

4/25/2009

cagla sikel sac rengi
"Karamel"in rengi kadar telaffuzuda guzel. Surekli karamel, karamel diyesi geliyor insanin... Tabi konumuz bu degil. Konumuz karamel rengi sac renkleri...ve bu renk denince Turkiye'de aklima ilk gelen isim Cagla Sikel. Kolajdaki iki fotografta saclarinin rengi biraz daha acik duruyor {belkide i$iktan oyle gorunuyordur}. Turkiye magazin gundeminden uzun zamandir uzak kaldigim icin Cagla Sikel bu aralar hangi sac rengine sahip bilmiyorum ama umarim kendine ve yanik tenine cok yakisan bu renkte karar kilmistir.

bakir karamel kizil sac renkleri

Yukaridaki fotograflarida ten renginize uygun karamel ve bakir sac renklerini/golgelerini secmeniz icin fikir verebilir dusuncesiyle yayinliyorum.Yalniz fotograflarda dikkatimi ceken bir $ey oldu. Nedense karamel golgeler Jessica Alba ve Halle Berry'i ya$li ve yorgun gostermi$. Bu bir tesaduf olabir mi? Eva Longoria'nin sac rengini ise cok ba$arili buldum. Sanirim balyaj uygulanmis.

Benden simdilik bu kadar.
Umarim hepiniz harika bir hafta sonu tatili geciriyorsunuzdur...

{cagla sikel fotograflari; ozgurcedusler.com}
{instyle}

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Eva'ya oldum olası bayılırım, kesinlikle süper buradaki saç rengi
    saçlarımı sapsarı yaptıktan ve epey yıprattıktan sonra yemin etmiştim boyamamaya, ama şimdi bu fotoğraflarla iç çektirdin bana :)
    şeytana mı uysam ne

    YanıtlaSil
  2. bu golgeler basta guzel oluyor da malum onumuz ya, deniz, havuz, gunes falan derken osijen sarisi saclrala gezme tehlikesi var. Benim basima geldi de, ordan biliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Karamel saç rengi özellikle bronz tenlilere çok yakışıyor. Jessica Alba'da nedense öyle olmamış, en azından bu fotoğrafında dediğin gibi yaşlı görünmüş. Makyajıyla da ilgili olabilir bu durum bence.

    YanıtlaSil
  4. Çağla hatun kişisinin yayınladığın bu fotoğraflarında saçları cidden harika.ona çok yakışmış.Valla be Türkiye deyim ama benimde haberim yok buralardakilerden.Bu hatunu en son bi reklamda -şampuan reklamında- gördüm sanırım.ha bide bazen sabahları dersim olmadığı zaman kanallar arasında gezerken görüyorum bi kanalda sabah programı yapıyor...yada ben mi yanlış gördüm...bilmiyorumki...:))
    Diğer fotoğraflardaki saçlarda çok güzel.saç boyama konusunda oldukça hassas ve kararsız olan ben bile bu renkleri görünce acaba kuaförümü bi ziyaret etsemmi diye düşündüm :))

    YanıtlaSil
  5. Saçta renkle verilen hareketler farklılık yaratıyor. Denenbilir. Yaşlı gösterme konusunda sana katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Canım çok teşekkür ederim ne ince bi insansın sen. :)

    YanıtlaSil
  7. Kizil sac ugruna pembe saclarim var artik. Amerika'da iyi kuafor bulmak zor canim ya.

    YanıtlaSil
  8. eva benim favorim çok hoş olmuş.Zaten onu 4 yıldır takip ediyorum:)
    ama kuaförde maharet ben ne diyorum onlar ne yapıyor her zmn:S

    YanıtlaSil
  9. sevgılı banu caglanın sacları hala aynı renk degıstırmedı cokta ıyı ettı ona cok yakısıo :)

    YanıtlaSil
  10. Bence de en güzeli Evanınki olmuş Açık tonlar genelde daha yaşlı gösteriyor insanları. Ben de kızıl balyajlarımdan vazgeçemiyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Cagla'nın sacları ten rengine cok yakısıyor. Az önce sampuan reklamında gördügümüzde, erkek arkadasımın söyledigine göre reklam yüzünden sac rengini 1 yıl degistirmesi yasakmıs. Reklamda sacları daha da güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  12. çağlanın değişik bir ifadesi var, bronz teniyle de birçok rengi güzel taşıyor,şimdiki saö rengini görsen o kadar güzel ki,hani adı olmayan renk tonları vardır ya,öyle..biryerde görürsem paylaşırım cnm,sen bu ara trdeki clear reklamına bir bak denk gelirsen,o rengi kuaföre anlatamamakla geçiyor ömrüm:((

    YanıtlaSil
  13. denemeci pasa26 Nisan 2009 16:16

    Debra Messing kizil kalsin!

    YanıtlaSil
  14. hepinize degerli gorusleriniz ve yorumlariniz icin tek tek tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  15. kızlar ben saçlarımı yer gök aşk taki toprak ın saç rengine boyatmak istiyorum biraz araştırdım o renk soğan kabuğu diye geçiyor ama nerden bulabilirim bu rengi hiç bi yerde soğan kabuğu diye renk görmedim

    YanıtlaSil