{Keçe ve düğmelerden yapilan çiçek motifleri}

4/27/2009

springblooms_craft_1.jpg

Degisen mevsimlere gore evinizi dekore etmeyi sever misiniz?

Peki ya kecelerle ugrasmayi sever misiniz?

Cevabiniz "evet"se baharin temsilcisi bu el yapimi-rengarenk cicekler tam sizlik!!

Enjoy!
springblooms_craft_2.jpg

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben bu postlari cok begeniyorum, birseyler ogreniyorum. Kahkul kesme yontemi postundan sonra kizimin ve kendimin kahkulunu kendim kesmeye basladim:) yani cok faydalilar:)

    YanıtlaSil
  2. zeynep; cok tesekkur ederim, yorumlarin bana hep moral veriyor, ufacik-minicikte olsa bir faydam dokunuyorsa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bunların sadece düğmeden yapılanını görmüştüm etsy'de. Bir de tele düğmeleri sarmışlar ve vazoya koymuş. O da güzel görünüyordu.
    Son olarak yukarıdakiler gibi yapıp saksılara koyabiliriz değil mi Banu? :)) Derya Baykal ruhum öne çıktı yine :p

    YanıtlaSil
  4. Super olur Nazo'cum, saksilara cok farkli bir hava verir bu cicekler, ne guzel du$unmu$sun-aslinda hepimiz Derya Baykal'miyiz neyiz ? :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ben sessiz izleyeniniz İzmirden ARZU yaza arkadaşımın oğlunun sünnet düğünü var,odasını süsleyeceğiz bukonu için yardım ederseniz sevinirim.Klasik oda süsü olmasın farklı modern görenlerin hayran olacağı bir oda yapmak istiyorum.Bununla ilgili modeller yayınlarsanız sevinirim.Bunun için e adresimide verebilirim.Bu postta yayınlanması uygun değil derseniz.

    YanıtlaSil
  6. az biraz daha sabırlı bir insan olsam kesin denerdim :) 3 parçayı birleştirirken bile deliriyorum :)

    YanıtlaSil
  7. denemeci paşa27 Nisan 2009 11:21

    Bir de etsy'den kuşlu bardak altlıkları vardı(: Gidip kendime metrelerce keçe alasım var, ne güzel şeyler bunlar ya... Teşekkürler yazdığın için.

    YanıtlaSil
  8. ay harikasın banucum..süperler..ben hiç denemedim ama denemek isterim.önce keçe yapımını öğrenmem gerek..çok şekerler ya...:)

    YanıtlaSil
  9. çok tatlılar ben de geçenlerde bikaç tane keçe çiçek almıştım tamamen amaçsızca tabi:) ne yapsam diye düşünüyordum çok güzel olmuş bunlardan yapcam mutlaka:))

    YanıtlaSil
  10. bayıldım, ne güzel şey bunlar böyle

    YanıtlaSil
  11. hepsini istiyorum,her yere takılır bunlar.....hepsini hepsini...

    YanıtlaSil
  12. arzu; ben bir arastirma yapiyim, bulabilirsem burada paylasirim, takibin icin tesekkurler.

    elly; bazen bende oyle oluyorum, bazende surekli dikis dikmek, birseyler kesip-bicmek istiyorum :)

    denemeci pasa; benimde kecelerle ugrasma hevesim var ama vaktim yok hic :(

    maybe; cok kolay aslinda, sadece keceleri kesiyorsun, hepsi bu :)

    ozge; ilham verdiyse ne mutlu bana :)

    esra; oyleler, rengarenk, tam evin havasini degistirecek turden detaylar..

    ikizbebeklerim; hepsi senin olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  13. wuhhh... Sonunda beni hem masraftan kurtardın hemde süper güzel çiçekleri yapmama yardımcı oldun.arkadaşımın bebeğinin dilek ağacını bunlar süsleyecek.. :)
    Süper

    YanıtlaSil