{Kırmızı ruj yakışmiyorsa yakışmıyordur, zorlamanın ne lüzumu var?}

4/28/2009

30498PCN_Aggy

Asagidaki yazidan sonra bu goruntunun pek iyi gitmediginin farkindayim...

Christina Aguilera platin sarisi saclara sahip oldugu icin kirmizi rujun otomatik olarak kendisine yakistigini dusunuyor olmali... Hatta kendine guveni o kadar tam ki yesil-metalik farla makyajini tamamlamayi ihmal etmemi$... Insan kendine guvenmeli ama ne oldugunu ve kendine yaki$anida bilmeli...

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok çiğ durmuş değil mi bende sevmedim.

    YanıtlaSil
  2. hayatımın sorusu.. kırmızı ruj bana yakışıyo mu yakışmıyo mu???
    karar verebilsem benden mutlusu olmycak!
    belki ben de böyle komik görünüyorumdur :/ neyse ki ünlü diilim de en azından bloglara konmuyorum ((:

    YanıtlaSil
  3. Çok avam durmuş. Birinden biri (far-ruj) olmasaymış belki.

    YanıtlaSil
  4. birden açınca bir an Yeliz Yeşilmen sandım. :))

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle katılıyorum ama bu saatten sonra değiştireceğini düşünmem ben christina'yı kırmızı rujuyla tanırım :)

    YanıtlaSil
  6. üzüldüm onun adına :)

    YanıtlaSil
  7. palyaçoya dönmüş. kırmızı ruj süreceksen gözlerine sadece bir rimel kullan da dengeli olsun bari.
    bilmiyosan da gel bize sor söyleriz di mi Banu? cık cık cık :)

    YanıtlaSil
  8. bunlarda böyle şekerim umursamazlar abuk sabuk giyınmeler abartılı makyajlar falan filan ....

    YanıtlaSil
  9. bişi dicem: ilginçtir ki bu kadına kırmızı ne kadar yakışmıyorsa koyu pembe ve fuşya da bir o kadar yakışıyor. herhade mavi gözlerine uyumlu, içinde mavilik barındıran pembeler kullanıyor.

    burda da keşke far sürmeseymiş bari.

    YanıtlaSil
  10. aslında Xtina'ya kırmızı ruj yakışıyor, ama bu fotoda cidden kötü gözükmekte(:

    YanıtlaSil
  11. hem kırmızı ruj hem yeşil far çok abartılı.

    YanıtlaSil
  12. ben xtinadan daha çok kırmızı ruju yakıştıran hiç görmedim ama bu dediğim max doğmadan önceydi max doğunca kilolarını veremedi bakımsızlaştı. ama bu resim gerçekten kötü renkli far kırmızı ruj nasıl bir ikilidir yaa:S zaten magazinlerde gördüm yanağına ruj bulaşmış:))http://www.boots.com/wcsstore/cmsassets/Boots/Content/RichContent/Beauty/Beauty%20Uncovered/Trends%20&%20Celebrities/Shop%20The%20Look:%20Glamourpuss/Day17.jpg burda süper mesela

    YanıtlaSil
  13. Bayilirim kirmizi ruja ama bende ust dudak yok gibi birsey oldugundan dunyanin en komik yaratigi olurum surunce Yani ben kirmizi rujla resmimi cekip yollasam , bu hatun yaninda kirmizi rujun en cok yakistigi insna olurdu :)

    ASLINDA bence yakismis kirmizi ruj Dudak yapisi ve disleri cok guzel ama o farla abartili durmus

    YanıtlaSil
  14. kırmızı rujun en çok yakıştığı ünlü bence christina ama göz makyajı da canlı olunca bozmuş ve evet yeliz yeşilmen gibi görünüyo :))

    YanıtlaSil
  15. tatlihayat; evet, cig ve ucuz gorunuyor...

    the mistress of santa; aslinda cilt rengine uygun tonu bulduysan bence kesinlikle yakisiyordur...

    sesiber; vurguyu hem gozlere hemde dudagina yapmis-buyuk bir makyaj hatasi..

    malla; biraz animsatiyor :)

    pinksugarr; aslinda yakisirdi bu hatuna ama bu sefer tutturamamis..

    siu; bende, cok hemde :)

    uyuz cadi; elbette, hepimiz burada birer makyaj otoritesi olmu$uz zaten :)

    cansudere; sagolsunlar iyiki boyleler, bu halleriyle benim bloguma epey yazi malzemesi cikariyorlar :)

    seda; haklisin, ozellikle pembe yakisiyor ama sanirim farlarinida dengeli kullaniyor o zaman..

    mrs.baros; katiliyorum...

    postmoda; hakkini sadece kirmizidan yana kullanmaliydi...

    tugba; link eksik cikmis galiba, acamadim sayfayi..

    yeliz; dudak kalemiyle biraz ust dudagini kalinlastirabilirsin, ya da sally hansen dudak dolgunlastirici rujlari deneyebilirsin..illa sana kirmizi ruj surdurecegim ya cozum uretiyorum :)

    yeliz; yeliz yesilmen'in kulaklari bugun epey cinladi :)

    YanıtlaSil
  16. Christina kendisini fazla makyajla çirkinleştirenlerden.
    Doğal hali ya da az makyajlı hali bence çok daha güzel.

    Bana göre kırmızı ruj siyah saçlı beyaz tenli insanlara yakışır.
    Ve bana göre kırmızı ruju süren kişi gözlerine hiç makyaj yapmamalı.

    YanıtlaSil