{Leighton Meester saçlarının rengini turuncu-sarıya boyattı}

4/30/2009

leighton meester sari sacli
Bu renge turuncu-sari dedim ama kuafor dilinde daha teknik bir ismi olabilir. Gordugunuz gibi Leighton Meester'de artik sari$in...sanirim gune$ yuzunu gostermeye ba$ladikca tum kadinlarda saclarinin rengini actirma istegi hasil oluyor...ya da rolu geregi olmasi gereken bir degi$iklikti.

Nasil buldunuz, yaki$mi$ mi?

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. normalde sarışın zaten kendisi bildiğim kadarıyla

    YanıtlaSil
  2. Ben beğendimm.. Çok şirin bi kız bu yaa, seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben de saçımın rengini AVON sarı gölge yapıcı solüsyon ile açacağım tavsiye ederim..yazın açık renk saçlar daha hoş duruyor bir de bronzlaşınca..:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. yakışmış,değişik...

    YanıtlaSil
  6. beğenmedim. zaten yüzü yuvarlak. göz-kaş oranı olsun, yanaklarının ve dudakları, gülüşü romantik hatlara sahip. imajını sertleştirip, dengeleyecek koyulukta saçlarla daha iyiydi. cildi de beyaz ya, ı-ıh. taşıyamayacak bence. ama evet, rolü için gerekli olan bir imaj değişikliği olabilir.

    YanıtlaSil
  7. ömrüm sarışın olursam nasıl görünürümü merak ederek geçiyor birkaç yıldır. ten ve saç rengimiz çok benzerken leighton'ın bu hali aklıma bile getirmememe vesile olacak sağolsun. kumralken nasıl da sevimliydi. kaşlarını da inceltmiş sanırım. olmamış.

    YanıtlaSil
  8. oh no! önceki çok daha güzeldi bence. ama kendisi güzel olduğu için zaten kötü olmamış yine de

    YanıtlaSil
  9. ben beğendim, çok kötü olmamış ama siyah saçlı halini tercih ederim. bu arada pantolonuna bayıldım, rengi çok güzel. klasik jean diceksiniz ama bu rengi bulmakta çok zorlanıyorum, taşlanmış jean filan sevmiyorum çünkü :P

    YanıtlaSil
  10. bence de yakışmış, bu saç rengine özenip saçımı değiştirmek için zaman zaman cesaretlensemde, doğal rengimden vazgeçmeyi başaramıyorum. Sanırım her zaman en güzeli doğal olanı

    YanıtlaSil
  11. Koyu renk bence daha iyiydi

    YanıtlaSil
  12. Çok farklı çıkmış karar veremiyorum aslında kötü de olmamış fakat kahverengi saçlar ona daha çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  13. Bence eski hali daha iyiydi. Türk kızlarının ortak hastalığına o da tutulmuş sanırım :) Umarım rol gereğidir...

    YanıtlaSil
  14. Orjinal saçı sarı zaten. yani doğuştan sarışın.gossip girl için şaçlarını kahverengiye boyatmıştı.

    YanıtlaSil