{Nine West 2009 2010 Sonbahar Kış Ayakkabı ve çanta modelleri}

4/30/2009

IMG_5918.preview.JPG

Nine West'in Sonbahar-Ki$ koleksiyonunda yer alan ayakkabi ve cantalar bir kac istisna di$inda benim icin kocaman bir hayal kirikligi oldu. Yukaridaki ayakkabilar Harley Davidson botlara benziyor, asagidaki modelleri daha once pek cok markada gorduk...Dolgu topuklar zaten benim evimden iceriye giremezler, o kadar sevmiyorum onlari...Canta modelleri ise oylesine klasik, oylesine bilindik ki sirf koleksiyonda canta var denilsin diye oraya konulmuslar gibi... Nine West bunu yapmamaliydi....

IMG_5899.preview.JPG

IMG_5905.preview.JPG

IMG_5896.preview.JPG

IMG_5901.preview.JPG

IMG_5916.preview.JPG

IMG_5902.preview.JPG

IMG_5906.preview.JPG

IMG_5910.preview.JPG

{coutorture}

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. denemeci paşa30 Nisan 2009 18:18

    Ben çok çirkin bulmadım, ama sıradan olduğu doğru - pardon dolgu topuklar çirkin evet, genel olarak öyleler.

    YanıtlaSil
  2. spor ayakkabılara bayıldımm

    YanıtlaSil
  3. 3.resimdekilere bayıldımm

    YanıtlaSil
  4. ben ikinci resimde arkadaki morlu yeşilli modelleri beğendim topuklu ayakkabılara pek özeniyorum ya:))

    YanıtlaSil
  5. nefret ettim bak ben de, yalnız ben bi kaç sezondur ninewest'inkileri pek beğenemiyorum, hep aynı oluyo :( aaah aaah ne de çok severim oysaki ben ninewesti :D

    YanıtlaSil
  6. birkaç şey dışında eh işteler..haklısın...bu yazda pek bişi göremedim. 1-2 çanta ve papi...tasarımcıları tıkanmış mı ne hihi:)

    YanıtlaSil
  7. İlk fotoğraftakiler çok çirkin hakikaten Banu :)
    Aslında genel olarak çok kötü değil modeller ama söylediğin gibi hiç farklı değil. En çok spor ayakkabıları beğendim ben.
    Bu arada dolgu topuğu sevemiyorum ben de. Görünüşü çook güzel olan bir ayakkabı dolgu topuksa buz gibi soğuyorum. Hiç denemedim bile üstelik ama acayip bir önyargım var. Çok kabalar!

    YanıtlaSil
  8. yaz daha gelmemişken ben bunları görmek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. ben 6. resimdeki bot modeline bayıldım, 3 rengi de harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  10. Spor ayakkabılara takıldı gözüm:)

    YanıtlaSil