{Örgülü Saç Modelleri}

4/28/2009

sepet orgu sac modeli

Sepet orgu, iki yandan orgu, bir tutam orgu, balik sirti...sec-begen-al! Modasi hic gecmedi, hic gecmeyecek... Uzun-ba$a cikamadiginiz saclariniza $ekil vermek ve ozenli bir goruntu yaratmak icin orgulerden vazgecmeyin...Enjoy!

yandan orgu sac modeli

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. NEREDEYSE 10 YOLDIR KISA SAÇ KULLANIYORDUM.. SAÇIMI ÖRMEK İÇİN SAÇ UZATIYORUM...GERÇEKTEN ÇOK BEĞENİYORUM, ÖRÜLMÜŞ SAÇI...

    YanıtlaSil
  2. çok ciciler di mi banu?bende örgüyü çok sefiiorum...:)

    YanıtlaSil
  3. ben de saçımı iki yana örüp tepeme de renkli bir bandana bağlamayı çok seviyorum ama resimler arasında en çok jessica simpson un örgüsünü beğendim jennifer anniston a ise yakışmamış bence fergie nin ki ise bence facia :)

    YanıtlaSil
  4. ben en çok ''milkmaid braid'' seviyoruum:)

    YanıtlaSil
  5. merhaba blogunu uzun zamandir begenerek takip ediyorum ama ilk defa yorum yaziyorum.Blogunu ilk okumaya basladigim gun o kadar begendim ki arsivini okumaya basladım ve basindan kalkamadim sonra bi baktım bitmis :) yeni yazilarini da ayni hizla takip edioyorum.
    Postla ilgili yoruma gelince, iki gun once sacımı ormek istedim ve hemen blogunu actim Leighton meester in orgusunden yaptim herkes de cok begendi :) Bu orguleri gorunce de yorum yazmak istedim. Bir iki tanesini gozume kestirdim yapicam yakinda..
    kolay gelsin basarilar :))

    YanıtlaSil
  6. esra; saclar orulunce cok pratik ve kullanisli bir model ortaya cikiyor, umarim saclariniz en kisa surede istediginiz uzunluga ulasir.

    maybe; cooook :)

    kelebekce; jennifer aniston sevimli bir goruntu yakalamaya calismis ama 40 yasina geldi artik haliyle surat ifadesi o modeli kaldirmamis pek..

    aysim ozgur; bende severim o modeli ama bir turlu tek basima oremem, birisinin bana ormesi lazim :)

    ozge; oncelikle blogumda keyifli vakit gecirdigin icin cok mutlu oldum, bu hislerini benimle paylasman ise beni daha da mutlu etti, moral verdi...yayinladigim fotograflarin birazda olsa i$e yaradigini bilmek guzel :)

    YanıtlaSil
  7. blake lively'nin örgüsü hoşuma gitti,bu kızı çok sevdiğimden olabilir :P ama en çok blake'in altındaki fotodaki kızın örgüsünü beğendim..

    YanıtlaSil
  8. Bende özellikle balık sırtını çok seviyorum ama malesef öremiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Ahh bi de kendi kendime örmeyi becerebilsem çok iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  10. İtalyan ve Mısır örgü favorilerim.

    YanıtlaSil
  11. bence hepsi de çok güzel.ama en çok jennifer aniston ve isla fisher'ınkini beğendim=)

    YanıtlaSil