{Polaroid Fransa-Paris Fotoğrafları}

4/29/2009

Picture 1
Gozu kapali Paris hayrani olmak aklimda olan son $ey... Ben sadece fotografcinin Paris'e baki$ acisina vuruldum... Enjoy!

Picture 2

Picture 3

Picture 4

Picture 5

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. istiyorum-istiyorum Parise gitmek istiyorummm!...

    YanıtlaSil
  2. ben de boyle dogal cok kasilmamis fotolara bayiliyorum.

    YanıtlaSil
  3. malla; ah bende...ne yazik ki $u an hem cok uzak hemde cok yakinim Paris'e...

    ay$e; aynen, fotografcinin sade baki$ acisi beni buyuledi...

    YanıtlaSil
  4. Paris'e giderseniz eger Leon De Bruxel'e gidip midye yiyin lutfennnn beyaz sarap icin , ressamlar tepesine cikin ..Asigim ben Parise , Fransizlarla dolu olsa bile ! :)))

    YanıtlaSil
  5. elbette Yeliz, hepsini listeye aldim...

    YanıtlaSil
  6. öncelikle mrb cnm;)bu güzel fotolara bakar bakmaz ilk aklıma gelen seninde dediğin gbi yalınlık oldu..parisi hiç böyle görmeye alışık değiliz hele eiffel kulesini o büyüleyici ışıkları olmadan görünce hayalimde küskün bi çocuk resmi canlandı nedense..
    ayrıca o 2.resimdeki arabayada bayıldım resmen

    YanıtlaSil