{stil sahibi annenin stil sahibi çocukları}

4/28/2009

gwen042709_01.jpg

Kar$inizda bir Gwen Stefani portresi... Hayatimda kendini kirmizi rujlarina bu derece adami$ ba$ka bir kadin daha tanimadim, tanimakta istemiyorum, Gwen bana yeter... Her ko$ulda, her durumda kirmizi rujunu surmeyi ihmal etmiyor... Bir trend degil bu O'nun icin, bir hayat bicimi... Bu bagliliga saygi duymamak mumkun degil! Cocuklari ise ayri bir alem-hani pacalarindan stil akiyor denir ya-aynen oyle!!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ama kırmızı ruj da yakışıyor kendilerine :) ben çok çok beğeniyorum Gwen'i...

    YanıtlaSil
  2. DOĞRU SÖYLÜYORSUN...KIRMIZI RUJ ONDA GERÇEKTEN NEFİS DURUYOR...BAYILIYORUM

    YanıtlaSil
  3. Hayatını kırmızı ruja adamış başka bir kadın istersen seni annemle tanıştırayım Banu. Hiç makyaj yapmaz ama asla kırmızı ruju olmadan da sokağa çıkmaz.

    YanıtlaSil
  4. daha çocuk doğurmadan bile zor "tarz" yapabiliyorum :) çocuk doğurduktan sonra ne olacak acaba halimiz? darısı bizim başımıza :P

    YanıtlaSil
  5. kocasini seven kadin; ayni fikirdeyim, kirmizi rujun tenine en yakisan tonunu bulmus..

    esra; evet, herkese bu kadar cok yakismaz..

    nihan; oyle mi? ne kadar ho$-cok severim boyle bir ruj rengini ya da parfumu imzasi haline getiren tutarli bayanlari..

    julide; bence annelerin hepsi cok guzel oluyor, makyajli ya da makyajsiz farketmez..kadinlar anne olduktan sonra sefkat ve merhamet duygularinin artmasindanmidir bilinmez baska bir guzellik ve sevimlilik geliyor yuzlerine...

    YanıtlaSil
  6. hakkaten çok yakışmış kırmızı ruju. o çocuğunun ayağındaki ugg ne tatlı bişey öyle ya..!

    YanıtlaSil
  7. ya ben kolyesini merak ettim, çocukların ismi felanmı var acaba?
    Ruja bayılıyorum tabiki ama sadece kırmızı rujla muhteşem görünmek için bence bu hatun gibi muhteşem bir baz lazım.Pürüzsüz beyaz bir ten ve tabiiki bembeyaz dişler.Ve doğru kırmızı!..

    YanıtlaSil
  8. Ben çok beğeniyorum Gwen'i.. Kırmızı ruj çok yakışıyor ona. Hayret bu sefer saçlarına klasik up-do'sunu yapmamış :)

    YanıtlaSil
  9. Ben en çok Zuma'nın abisine bakışını sevdim:)"Hmm, büyüyünce böyle giyinmeliyim" der gibi.

    YanıtlaSil