{Taş Bebek Halle Berry}

4/30/2009

halle berry

Hatun 42 ya$inda... Cocukta dogurdu ama bana misin demedi! Helal olsun! Boyle kendine ve vucuduna bakan hatunlara hayranim! Halle Berry'nin makyajsiz hallerinide gormuslugumuz vardir, rimellerin ve fondotenlerin arkasina gizlenen bir kadin degil, dogal halide guzel. $imdi tek yapmasi gereken o sacma sac golgelerinden bir an once kurtulmasi!

Bir de o bilekligi, ah o bilekligi...ilk gordugumde saat zannetmistim....nasil guzel bir$eysin sen oyle...

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu ne ya ne kadar kusursuz bir kadın çok güzelll

    YanıtlaSil
  2. Kıyafette tül, dantel detayına zaten bayılırım. Nefis olmuş. Gölgeler konusunda sana tamamen katılıyorum. Hatta bence esmerlere gölge attırmak yasaklansın:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de katiliyorum yorumlara. Saclarindaki golgeler disinda super bir kadin. Banu ben de bilekligine bayildim, iyi ki detayli fotosunu da koymussun. Her zamanki gibi ellerine saglik.
    Meltem

    YanıtlaSil
  4. çok hoş hatun..kafan güzelse moralin iise..güzelde görünürsün,bakımlıda:)

    YanıtlaSil
  5. Saçları dışında süper görünüyor gerçekten ayakkabılarıda süpermiş

    YanıtlaSil
  6. Halle Berry ve Monica Bellucci'ye yaşlanmak uğramıyor.
    Ama Halle Berry şu saç modelinden bir an önce kurtulsun ve siyah yapsın da güzelliğine güzellik katsın, bu saçını hiç beğenmedim.

    YanıtlaSil