{Yazlık Şık ve Rahat Hamile Kıyafetleri ve Elbiseleri-Hamile Modası}

4/29/2009

{Bol fotografli yazi alarmi!!!}
unlu hamileler giydigi elbiseler

Istek yazilarina kaldigim yerden devam ediyorum. Firfirli hamile elbisesi yazimdan sonra benimle iletisime gecen Ebru yazlik hamile kiyafetleriyle ilgili ornekler yayinlamami rica etti. Bu aralar hamilelik sezonu acilmisken {ve havalarda isinmaya ba$lami$ken} bebek bekleyen hanimlara bu goruntulerin makbule gececegini dusundum. Bu yuzden yaziyi arsivde fazla bekletmeden yayinliyorum.
maternity style
Malumunuz yeni hamile modasi gobegi gizlemek degil, aksine gururla sergilemek uzerine kurulu. Vucudu saran likrali bodyler, t-shirtler ve belleri esneyebilen jean pantalonlar selebriti hatunlar arasinda cok populer. Maksi elbiseler ise her selebritinin oldugu gibi her hamile bayaninda dolabinda olmali, mumkunse uniforma yapilmali ! Nasilda pufur pufur ve rahat gorunuyorlar!
unlulerin giydigi hamile kiyafetleri
Hamile giyiminin bir baska olmazsa olmaz detayi ise $i$en ayaklara ilac gibi gelen parmak arasi terlikler. {Fotograflara bakarsaniz ne demek istedigimi daha iyi anlarsiniz} Aslinda hamilelikte sirt agrilari yapabilecegi ihtimali oldugu icin duz tabanli ayakkabilar pek tavsiye edilmez, cok azda olsa topuk iyidir ama parmak arasi terliklerde o kadar havadar ve cazibeli gorunuyorki karsi koymak zor olsa gerek...
hamile kiyafetleri
Fazla gevezelik yapmadan konuyu kisaca toparlamak gerekirse goruntulerdende anlayabileceginiz gibi artik hamile kiyafetleri modanin di$inda degil icinde, hatta tam ortasinda!! Gunluk kiyafetler ve donemin trendleri ufak olcu-beden degisiklikleriyle hamile kiyafetleri haline donu$uveriyor...
hamile elbiseleri
Umarim fotograflardaki kiyafetler ve elbise modelleri sevgili Ebru'ya ve diger hamile bayanlara birazda olsa fikir verebilmistir.

Burayi takip eden anne adaylarina sorunsuz, saglikli, huzurlu ve rahat bir hamilelik donemi diliyorum-hepinize tek tek sarildim...

{fotograflar: pregnancyfashion.sheknows.com}

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. İçlerinde en çok Angelina'yı beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden şirin. İnsanın hamile olası geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Gizem de Brx.29 Nisan 2009 10:11

    Hayirdir? :P

    YanıtlaSil
  4. Mor elbiseye ve beyaz üste bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  5. o günlerim geldi aklıma:)) ne güzel tarzlar yaa..Darısı benim kızımın ve sizlerin başına:))

    YanıtlaSil
  6. en çok gigandet's G/f in elbisenin beğendim oda doğurdu bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. benim hayatim; elbisenin modeli guzelmis ama rengi keske daga farkli olsaymis...

    serap; aynen oyle, hepsi cok sevimli gorunuyor.

    gizem; benim alakasi yok-olsa soylerim :)

    eda; ikiside cok rahat gorunuyor..zevkli secimler..

    malla; amin amin :) tesekkurler...

    adsiz; o elbisede straplez oldugu icin sanki kayip-gidermis hissi uyandirdi bende-ama hatuna yakismis.

    YanıtlaSil
  8. kıyafetler çok güzel ve hepsi yakışmış..insanın hamile kalası geliyor...

    YanıtlaSil
  9. insanın evlenipte dogurası geliyor ..:)çok da iyi yapmışsın resimlerini buraya koymakla ..

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlılar. Kadınların en güzel halleri hamile oldukları halleri mi ne:)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederizzz banuuu,biz de sana kocaman sarılıyoruuuz;)canım benim nasıl faydalı olmuş bu entryn benim için....çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. parmak arası giymek bir mecburiyet oluyor banucum :) seçim şansı kalmıyor valla,hele son 2 hafta kışın ortası olsa şans yok yani:) ayyy çok şükür geçirdim o güzel şişik ayaklı günlerimi:) darısı isteyen herkesin başına:)

    YanıtlaSil