{Bayan Kol Saatleri Modelleri}

5/27/2009

bayan kol saati modelleri_1

Gectigimiz gunlerde bu blogta daha once bayan kol saatlerinden hic bahsetmedigim uyarisini aldim. Ne kadar dogru! Halbuki cesit cesit kol saatleri kullanmayi ne cok severim. Ortada buyuk ihmal var-hemen acigi kapatmaya calisacagim. Sizler icin bazi modelleri bir araya getirdim. Umarim bu goruntuler kol saati arayisinda olan bayanlara birazda olsa fikir verir. Enjoy!

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende 7. saatin pirlantalisi var. Bu saat ozel guess koleksiyonuna ait ve genelde 10 yil garantili geliyor. Uzun sure saat almayi dusunmuyordum, ama Rado markali saate bayildim yaaaa...

    YanıtlaSil
  2. Rado'nun bu modelini nerden bulabilirim??

    YanıtlaSil
  3. http://www.ernestjones.co.uk/webstore/detail/R/5349338/?cm_mmc=AW-_-OJC-_-product_feeds-_-null

    bu linkte satiliyor-ve simdi farkettim ki o aslinda erkek saatiymis-tam benim sevdigim tarzda oldugu cin dikkat etmeden eklemisim-aslinda bayan saati olarak daha guzel :)

    YanıtlaSil
  4. Tuh keske daha onceden ben fikrini alsaymisim, beyaz saat ariyordum ama aldim buradaki beyaz saatlerde guzelmis..

    YanıtlaSil
  5. Calvin Klein'ı tek geçerim :)

    YanıtlaSil
  6. ayy ne güzeller böyle:))
    ben saatte DK kullanıyorum o adar memnunum ki sonbahara bir başika modelini de almayı planlıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. 7. saatin beyaz-altın karışık modeli eşimin düğün hediyesiydi ve de beni götürmeden aldığı ilk hediye :) Genel de beni de sürükler bana hediye almak için :)) Severek kullanıyorum, hatta uyurken bile çıkarmıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bayan olmak ne keyifli ışıl ışılız her daim favorilerim kokoşça ama dockers ve swatch taşlı ürünleri birde beyaz saatler bronz tenli iseniz harika... Ma benim Kafam Dolce Gabbananın bombeli taşlı bir saati var ona bayıldım şu an kafam onda kaldı :((

    YanıtlaSil