{Benetton 2009 Ilkbahar Yaz Hamile Kıyafetleri}

5/27/2009

benetton

benetton hamile kiyafetleri

hamile

zebra

benetton

benetton_1

benetton_2

Benetton'un Mamma Ilkbahar-Yaz koleksiyonu hem calisan anne adaylari icin ofiste giyilebilecek rahat ve sik kiyafetler, hem de gunluk ve spor kiyafet secenekleri sunuyor. Geometrik ve cicekli kumaslarin kullanildigi tasarimlarda her zamanki gibi rahatlik on planda tutulmus. Daha fazlasini Benetton magazalarinda ve web sitesinde bulabilirsiniz. Enjoy!

{benetton.com}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gogus alti kurdela baglama fikri cok hosuma gitti. bi gun hamile kalirsam bende yapicam.

    YanıtlaSil
  2. gobek ustu kurdela benimde hosuma gitti-kiyafete ayri bir sevimlilik katiyor.

    YanıtlaSil
  3. son iki resimdeki modeller çok hoş tam aradığım tarzda. İzmirde alsancakta benetton mama koleksiyonunu satıyordu bu yaz sezonunda getirmeyeceklerini söylediler inanılmaz zor bişey güzel hamile kıyafetleri bulmak maalesef. Göbek üstü kurdeleyi ben sizin için deneyeceğim arkadaşlar hazır 6 aylık hamileyken :)) ancak bir problem var bence bu resimlerdeki manken arkadaşlar gerçekten hamile olmadıklarından vücutlarının diğer bölümleri özellikle göğüsler eski formunda ve kurdele süper duruyor benim kocaman olmuş bedenimde bu kadar sevimli durur mu hiiçç bilemiyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. Ay çook güzeller:) ama benim için geç kaldılar bir sonrakine artık :)))

    YanıtlaSil
  5. amanın amanınnn ne kdr ciciler. özellikle ilk resimde çok şirinler. ayrıca ne kdr zayıflar :))) ya hep bizi kandırıyolar, keşke hamile kalınca sadece göbek şişse.. yemeyizz :p
    [sanki çok deneyimliyim, bana noluyosa :D ]

    YanıtlaSil
  6. yeni hamile olan benim için bu tip tanıtım yazıları süper oluyor. herzaman ki gibi süpersiniz.. sevgiler

    YanıtlaSil