{Chanel logolu tişört boyama}

5/30/2009

chanel
Sienna Miller'in giydigi Chanel logolu tisort aklima harika bir fikir getirdi! {Bu fikri en son dusunen ki$i buyuk ihtimalle ben olabilirim!}

Neden kendi Chanel logolu tisort'umu kendim yapmiyorum ki?

Ihtiyacim olan tek sey kumas boyasi ve duz bir tisort! Tabi benim sakarligimida goz onune alirsak deneme yapmak icin boyamaya eski bir tisort'le baslamakta fayda var...

Karl Lagerfeld; taklit boyama Chanel tisort firtinasi baslatmak istiyorum! Lutfen bana kizma!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Orjinal olur yaparsan resimlerini lütfen çek ve bizimle paylaş :)) merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır görüyorum bu t-shirtleri ama hala kullanıp kullanmamak konusunda biraz kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
  3. Chanel tshirt boyama onun yerine kendi logonu yap :)
    nasıl ama :P

    YanıtlaSil
  4. olabilr ben yarın pazara gidicem büssürü tshirt alıp onları kesip biçmeyi düşünüyorum boyama neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  5. BENDE
    kendime buna benzer tshirt yapmisdim,cok güzel oldu!

    sayfama beklerim,bende artik türkce yaziyorum:)

    YanıtlaSil
  6. aynısını ben de dusunmedim desem kulliyen yalan olur=)
    sanırım bi cogumuzun aklına bir kac saniyeligine de olsa bu fikir gelmistir.. hatta ben boyama degil, tas ya da pul isleme dusunmustum, hihihih=)

    YanıtlaSil
  7. neden olmasın. Bence harika bir fikir,anti-marka projesi...Bez çantalar da da " gucci'm de var" gibi yazilarla anti marka oluşturmuşlar:))

    YanıtlaSil
  8. Kendi logonu boşver :) Chanel 4eva... bence kendine bir kalıp hazırla onun üzerinden yap boyayı böylece sorun çıkmaz :)

    YanıtlaSil
  9. Salincata iki kişi seni mutlu edicek bir haber. tam bu yazın hakkında bir post var lacheen'in sayfasında http://www.lacheen.org/2009/05/boyama-tshirtler-devam-ediyor/
    umarım işine yarar. Şimdiden kolay gelsin :)

    YanıtlaSil