{Clinique Bronz Işıltı Veren likit/sıvı aydınlatıcı}

5/27/2009

aydinlatici_1

Severek kullandigim urunlerin tanitimina devam ediyorum. Bu sefer Clinique Up-Lighting Liquid Illuminator'dan bahsetmek istiyorum. Bu aydinlatici benim gibi isilti-pirilti sevenler icin ruya gibi bir urun. Peki nasil kullaniyorum? Ruh halime gore bazen yuzume surecegim nemlendiricinin icine karistiriyorum-bu cilde saglikli ve parlak bir goruntu veriyor. Bazen de sadece elmacik kemiklerime suruyorum. Tek negatif yani pompaya hafifce bastirsaniz bile parmak uclariniza cok fazla likit geliyor olmasi-hep fazlasini kagit peceteyle almak zorunda kaliyorum. Urun tup icinde satilsa daha az musrif olabilirdim. Oldukca yogun isiltili bir urun oldugu icin assolist makyaji yapmamak adina cok az - hatta minicik bir nokta kadar kullanilmasindan yanayim. Icindeki isilti verici taneciklerin yogunlugu belli olsun diye fotografini cok yakin plan cektim, sanirim yeterince belli oluyor :) Bu aydinlaticinin Natural, Bronze, Blush ve Peach olmak uzere 4 farkli rengi var. Benim kullandigim renk ise Bronze.

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ilk cikartiklarinda sisesi hic kulanisli degildi, kucuk bir sisenin icindeydi... Simdi ambalaji degismis, yeni tonlari cikmis, cok da iyi olmus boyle..! Bense halen ilk aldigim 2 yillik urunu kulaniyorum, (son kullanma tarihine bakmadan) cunku cok ama cok az suruyorum. Bu urun az surulmeli bence, yoksa avize gibi gezersin ortaliklarda...!

    YanıtlaSil
  2. :)) güzel bi ürün çok yönlü stilo gibi hem allık hem far olarak ışıltı amaçlı kullanılıyo anlaşılan... Birde Clinque güneş kremi var fondoten bazlı oda harika

    YanıtlaSil
  3. zeynep; gercekten cok bereketli bir urun-cok az kullandigim icin benimkiside epey uzun sure dayanacak gibi gorunuyor.

    ferayca; o kremide kullaniyorum, hatta ben sanirim clinique'in herseyini kullaniyorum-bazen bir markaya taktim mi takiyorum iste :) bu arada ben sizin blogunuza ulasamiyorum, meraklardayim...

    YanıtlaSil
  4. benim bi blogum yok :( açtım kapattım pek ilgilenemedim bence blog sahibi olmakda bir yetenek şimdi sizin blogunuzu takip ediyorum ve burdan bilgi alıyorum bide benim yazmama pek gerek yok diye düşündüm zaten bildiğim şeyleride yorumlarla sizinle paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  5. aa bende kullanıyorum banucum bunu. farklı rengini..güle güle kullan canım.ewet aynen katılıyorum sana bir anda çok geliyor parmağa silmek gerekiyor...genede çok bereketli ..azcık kullanıyorum bende..:)

    YanıtlaSil