{Clinique Tonik ve Moisture Surge Nemlendirici Yüz Spreyi}

5/29/2009

clinique tonik_1_1
Clinique tonik hakkinda degisik gorusler var. Kimisi cok begeniyor, kimiside cildine hic iyi gelmediginden yakiniyor. Ben severek kullaniyorum cunku cildimi cok guzel temizliyor. Hatta kimi zaman cildimi sildigim tonikli pamuga baktigimda suratimdan cikan kir karsisinda saskina donuyorum. {igrencim degil mi? :)}

Diger urun ise "Susamış Ciltler İçin Rahatlatıcı Yüz Spreyi". Bu urunu sicak havalarda kullanmak icin yeni aldim. Sivi sprey formunda oldugu icin krem nemlendiricilerin cilde verdigi agir-yagli hissi vermiyor-cilde daha kolay yayiliyor. Bazen makyaj ustune bazen de makyajin altina baz olarak kullaniyorum. Hatta cogu zaman yuz kremlerimi kullanirken bir parca kremi boynuma surmeyi unutsamda bu spreyi kullandigimda boynuma ve dekolte bolgesine sIkmak daha kolay ve pratik oluyor. Malum biz kadinlarin ya$ini en cok gosteren ve en cabuk kirisan bolgeleri eller, boyun ve dekolte bolgesi. Bu yuzden simdiden nemlendirip tedbir almakta fayda var.

Kullandigim urunleri tanitmaya devam edecegim... Stay tuned :)

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben Clinique toniğini kullanıp çooook memnun olanlar grubundanım :)) ki benim eskiden problemli bir cildim vardı ve dediğin gibi bende silme işleminden sonra şöyle dönüp bakarım , yalnız değilsin yani :)))

    ama malaesef geçenlerde aldığım Clinique göz kremi ve yüz kremi alerji yaptı iade etmek zorunda kaldım :(

    YanıtlaSil
  2. Benim cildimi nasıl yakıyordu anlatamam..

    YanıtlaSil
  3. Clinique kullanmaya basladigimda üc sene önce bende 3 numarani tonigi kullaniyordum, sonrasinda gecen sene 2 numaraya indim ve her ikisinden de cok memnunum. ayrica o pamuga bakip sasirma olayini cok iyi taniyorum... :) moisture surge (jel) kremini bende bi ara kullanmistim ama sonradan spf'li ürünlere gectim..

    Zevkli oluyor böyle baska birinin makyaj esyalarini görmek.. :)

    Nesli

    YanıtlaSil
  4. Banucum harikasın,uzun bir aradan sonra döndüm,hala hızına yetişilmiyor;)bu spreyi merak ediyordum,şimdi almayı düşünüyorum;)sevgiler öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. tonik kullandigimda ayni goruntuyle bende karsilasiyorum, hayretler icinde kaliyorum. iki defa yikiyorum bazen yuzum iyi temizlenmiyor diye. o goruntu yuzunden pimpirikli birisi olup, saat basi yuzumu yikanmaya baslamaktan korkuyorum :S

    YanıtlaSil
  6. Tonik 3'ü görünce dayanamadım. Çok yağlı bir cildim var yıllardır binbir çeşit nemlendirici tonik yüz yıkama zamazingosu kullandım. Clinique allık ve yüz yıkama jeli dışında tercih etmediğim bir markaydı geçen gün toniğim bitince ve memnun olmayıp yeni bir ürün arayışına girince 3 nomerosunu itiklediler bana. Nasıl yaktı yüzümü nasıl. Başta korktum ama sanki alışıyor gibiyim, tecrübeli arkadaşlar varsa elimden tutsunlar bi zahmet, yanlış bir şey mi yapıyorum kullanmaya devam etmekle. Daha önce hiç bir tonik canımı yakmamıştı :)

    YanıtlaSil