{Feray'in Kozmetik Çantası}

5/30/2009

Blogumu yorumlariyla renklendiren sevgili Feray ofisinde bulundurdugu makyaj cantasinin icindeki urunleri bizlerle paylasiyor. Fotograftaki cicege takili "salincakta iki kisi" yazisina bayildim-hatta mest oldum diyebilirim :) Feray makyaj malzemelerinin yaninda bir de kayisi aromali cay'i eklemis fotografa-cok hos bir ayrinti olmus. Sizlerde bana gonderdiginiz urun yorumlari yazilarinizda boyle detaylara yer verebilirsiniz...

Feray'a cok tesekkur ederim...

Keyifli okumalar...

makyaj_cantam

Banu'cum öncelikle blogunu çok beğeniyorum ve çok keyif alıyorum. Sürekli senin yazılarını merakla bekliyorum. Aşağıda sizlere yanımdan ayırmadığım kozmetik çantamdaki makyaj malzemelerini sundum. İyi hafta sonları...

Yaz aylarına girdiğimiz dönemlerde özellikle güneş korumalı nemlendiriciler çok önemli diye düşünüyorum. Daha önce 50 faktörlü bir güneş kreminin yeterli olduğunu blog sahibemiz bize açıklamıştı. Avene güneş kremi su bazlı değil, renkli ve hafif yağlı… eğer yağlı veya karma ciltli iseniz altına nemlendirici kullanmanıza gerek yok. Aldığım eczanedeki uzman böyle demişti. Ben gayet memnunum hem kapatıcı hem de koruyucu hem de nemlendiriyor…

Maybelline EverFresh Concealer light beige; Eğer çok yorgunsam ve dinlenmediysem bu ilk gözlerimden anlaşılıyor. Bu durumlarda göz etrafımı bununla aydınlatıyorum. Bazen gözeneklerim açıksa burun ve yanağıma da uyguluyorum. Rahatsız etmiyor ve kolay akmıyor. Cildimde doğal duruyor.

Gözüme kalem surmeyi sevenlerdenim. Farsız direk goz kalemi uyguluyorum ve bugulu makyaj yapıyorum. Akşama kadar akmıyor hint kınasından elde edilmiş. Carmina mystical eye liner kahvesi 604- grisi 605.

Blogumuzda rimellerle ilgili bir yorumum olmuştu. LOreal Lash (gri kutuda olanı) kullandım ama Maybelline Define–A–Lash ise LOReal ile yarışacak kıyasta diyebilirim Dolgun ve uzun kirpikler elde ediyorsunuz.

Allık Avon'un ColorTrend serisinden. Bronz- kendisi küçücük ama marifeti büyük. Bir de alış veriş yaptığım kozmetik firması bana allık fırçası verdi-LOREAL’in çok orijinal. Göze ağırlıklı makyaj yapınca yüzde de bronze allık olunca dudaklarda uçuk renkler kullanıyorum. Rujlardan soldaki Maybelline Satin Sunrice 117 sürüşü güzel ve simleri göz alıcı sağdaki ise Flormar Selection 07 soğan kabuğu simli :)

Ben bitki çayını içerken zorlananlardanım ama Doğadan Kayısı özlü bitki çayı şeftali parçacıkları ile çok lezzetli

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Carmina Mystical Eye Liner'i merak ettim. hint kınası kulağa ilginç geliyor. denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Anlaşılan bu yaz hepimiz soğan kabuğu ruj kullanacağız :)))

    Avene güneş kremini görünce yazmak istedim. Bende aynısını kullaniyorum, kuru cildime iyi geliyor. Merak ediyorum, acaba Maybelline kapatıcı kuru ciltlerde de doğal durur mu? Daha önce kullandığım kapatıcılarin hepsi göz çevremi ve cildimi çok kuruttu, sürünce pul pul görüntüler oluştu :(((

    YanıtlaSil
  3. Bu kayısı özlü bitki çayı aynı zamanda form çayı olduğuna göre bağırsakları fazlaca çalıştırıyor mu acaba? Ben de diğer form çaylarında o problemi çekiyorum çünkü.

    YanıtlaSil
  4. PRENSES
    bende goz etrafimdaki morluklardan sikayetciyim...en hafif kapatici arayisim sonsuza kadar surecek gibi geliyor...

    YanıtlaSil
  5. Kayisili cay istah kapatiyo mu?? cok merak ettim simdi ya..Kayisi sevmem ama istah kapatici ozelligi varsa icerim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Banu, blogunu çok beğeniyorum.
    işe yarar şeyler paylaşıyorsun. aradığım bir çok şeyi buldum.özellikle makyaj konusunda :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kızlar

    zeynep;kayısının içerisinde sinameki hafif kullanıldığından bağırsakları çalıştırmada etkili ama iştah kapatmıyor kokusu çok hoş dolayısı ile içimide güzel.

    seda;
    maybelline kapatıcının sürümü güzel tavsiye ederim ten rengine göre seçtiğin sürece neden doğal durmasın.

    Prenses;bence arayışın son bulacak bu kapatıcıyı çok sevdim eminim sizde seveceksiniz. Göz altındaki morluklar için clarins'ın göz jeli var düzenli kullanıldığında etkili

    YanıtlaSil