{Givenchy Phenomen Eyes Rimel ve L'oreal Telescopic Explosion Maskara}

5/28/2009


teleskopik rimel

L'oreal'in yeni rimeli Telescopic Explosion Givenchy'nin meshur Phenomen eyes rimel'inin eczanelerde satilan uygun fiyatli versiyonu. Eczane diyorum cunku Loreal, Maybelline vb markalar Amerika'da drugstore makeup brands ya da diger bir deyisle uygun fiyatli kozmetik markalar olarak bilinir.

Givenchy'nin methini cok duydum. Su aralar kozmetik dolabimda rimel patlamasi yasandigi icin oncelikle elimdeki rimelleri kurutmadan bitirmek ve daha sonra Givenchy'i denemek istiyorum. Iste boyle arada birde olsa tutumlu olasim geliyor :) L'oreal'in bu urunu ise Turkiye'de piyasaya suruldu mu bilmiyorum-ben henuz buralarda goremedim. Kullananlar varsa yorumlarini bekliyorum.
Picture 1
{sephora.com, 100yillikguzellik.com}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bunlarin ikisini bende cok merak ediyorum, eger yorumlar olumlu gelirse ilk önce daha ucuz olan Loreal'la baslarim herhalde.. :)

    Nesli

    YanıtlaSil
  2. loreal in bahsettigin rimeli ingilterde cikti fiyati £6 civarindaydi sanirim. yeni ciktigi icin promosyon fiyati ya da tanitim fiyati sanirim. bende emin olmadim yorumlari bekleyeyim bakalim:)

    YanıtlaSil
  3. ben givenchy'nin çok zaman alan bir ürün olduğunu ve değmediğini duydum rimel uzmanı arkadaşımdan.

    YanıtlaSil
  4. merhaba;uzun bir süredir sitenizin sessiz izleyicisiyim ve cok beğeniyorum benim sizden bir ricam var aşkı memnu dizisinde matmazelin taktığı renkli taşlı bir kolye var.Bu kolyenin hangi markaya ait olduğu ve türkiyede satılıp satılmadığı konusunda yardımcı olurmusun çok şık buluyorum.

    YanıtlaSil
  5. banu merhaba, ben loreal föndöten maskara flan kullanıyorum ama givency kapatıcı ve ruj kullandım daha önce denediğim bütün markalardan güzeldi dior chanel vs.. vs.. hep daha ünlüdür ama givency en kaliteli olan marka bence eminim bu maskara da çok güzeldir

    YanıtlaSil
  6. adsiz; o kolyeyi bu aksam bende gordum ve cok begendim fakat maalesef markasini bilmiyorum. Belki bilen birisi bu yorumu okur ve markasini yazar...

    Diger yorumlar icin tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  7. Loreal bir de hayvanlar üzerinde test yapmasa..

    YanıtlaSil
  8. Arkdaşlar ben LOrealin Lash Architect gri kutuda olanı kullandım cidden güzel memnundum ama sonra 35 tl 2 ayda 1 vermek beni açıkçası daha uygun fiyata geçmeye teşvik etti ve şimdi Maybelline - define lash pembe kutulu kullanıyorum aynı etki hiç bir farkı yok. Niye fazla para harcayasınız şu rimele ya... Kriz var kriz ben bazen müsrif olduğumuzu düşünüyorum :)) hele o givency küçücük fırçası ile nasıl bir etki verecek merak ediyorum ne olur almyın bu kadar para harcamayın rimele! cildimiz bakımı ve makyaj mazemelerine harcanan paraları köşeye atsak 40 yaşlarında yüzümüze kolejen takviyesi yaparız walla :)))

    YanıtlaSil
  9. merhabaa :) blogunuzu tesadüfen kesfettim ve çok güzel buldum. bütün sayfalari tek tek okudum :) yazdiklariniz ilgimi çekiyor gerçekten hergün mutlaka ugruyorum yeni birseyler varmi diye. Belki ilginizi çeker diye l'Oréal in yeni maskarasi hakkinda fikrimi belirtmek istedim. Bir kaç gün önce aldim (ben Fransa'da yasiyorum bu arada). Diger maskaralara nazaran kullanimi basta biraz acaip geldi bana ama alistim bile :) benim çok hosuma gitti. fiyati burada 15€. ben tavsiye ediyorum. kirpikleriniz dogal haliyle uzunsa eger, maskara çok daha hos ve göz alici yapiyor onlari.
    (not: yinede Penélope Cruz gibi bir görünüm beklemeyin bence üzülürsünüz :)
    Sevgilerle... Macide

    YanıtlaSil
  10. ben rimelimi kesinlikle reklamda görüp almıyorum. gidiyorum deniyorum.akşam temizliyorum.sabah kalktığımda rimel gözümde hiç kalmamışsa alıyorum. çoğu yıkayarak bile çok zor çıktığı için almıyorum.kullandığım en iyi rimel maybellinein kıvrık uçlu dışı mavi olanı. max factorün son çıkardığı double effectide aldım ama o kadar memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  11. Banu'cum biliyosun ben bu rimeli kullaniyorum ve cok begeniyorum. Harcadigin paraya deger yani... simdi bende Lorealinkini merak ettim..Birde senin mavi Diorundan almayi dusunuyorum. Sanirim bu yaz hep renkli rimeller, rujler ve hatta ojelerde bile yesil ve mavi cok seker renkler yaa...

    YanıtlaSil
  12. biz çok hoşuz bence :) dün gece ben de matmazelin kolyesine bayıldım...bugün de burda sizi okuyunca çok hoş hissettim...yazmak istedim bunu da :) sevgiler Banu ve blog takipçileri :) ilke

    YanıtlaSil
  13. sephora.com'da var canim givenchy. ben de meraklardayim, ama cok fazla riel var su anda m.cantamda...

    YanıtlaSil
  14. merhabalar,,

    Bugün aldım bu rimeli,arkadaşımla denedik bi güzell!!!o çok memnun kaldı(kendisi tam bi kıvırcık,,kirpikleri bile:)bu yüzden rimel seçimi zordur.

    ben de beğendim ama 4x4 daha çok dolgunluk veriyor ve bunun uygulaması biraz farklı olduğu için tam ısınamadım,zamanla alışacağımı düşünüyorum!!!!

    YanıtlaSil
  15. Ben Loreal'i aldım. 7-8 kez kullandım. Çok memnun olduğumu söyleyemem. Diorshow blackout'umu daha çok seviyorum. Geçen hafta bir de stila aldım. Sephora'da promosyonda 1 günlüğüne 40 TL'den 10 TL'ye inmişti. o da güzel.

    YanıtlaSil
  16. Mrb,
    her iki rimelde merak edip aldigim ve aldigima bin pisman oldugum ürünler..
    L'orealin fircasi cok cok cooook hatta dahada coooook rimel aliyor, kabindan cikartirken etrafini mavf, elimi mavf ediyor.. Hadi bu benim beceriksizligim diyecegim ama kimin eline verdiysem bu rimeli 'bir de sen denermisin' diye hepsinde ayni sonuc.. Kipriklerde durusuna gelirse, en basit ve kalitesiz rimel dahi kirpikleri daha güzel gösteriyor.. Rimeli kipriklerden silmek ap ayri bi dert.. Kisacasi gercekten cok gereksiz L'orealin bu ürünü.. Givenchyninkide diger rimellerden pek bir farki yok bana göre.. Gerci sürülmesi, temizlemesi ve elimi ayagimi batirma gibi bir terbiyesizligi olmadi ama yinede gereksiz.. Hediye edilmek üzere cekmecemde bekliyorlar her ikiside..
    Maybeline False Lashes aldim denemek icin ve gayet rahat sürümü, temizlemesi ve durusu ile hosuma gitti..

    YanıtlaSil