{Gizem'in Makyaj Malzemeleri ve Cilt Bakım ürünleri}

5/28/2009

Makyaj & Guzellik ve Bakim kosesinin bu hafta ki konugu sevgili Gizem bizlerle makyaj malzemelerini ve cilt bakim urunlerini paylasiyor. Eger sizinde paylasmak istedikleriniz varsa fotograflarinizi ve urun yorumlarinizi salincaktaikikisi@gmail.com'a gonderebilirsiniz.

Gizem'e tesekkurler!
Ve size keyifli okumalar!


Bunlar da benim en çok kullandığım ürünlerim :)

1-Nivea peeling- Bir çok peeling denedikten sonra benim cildimi ancak iri taneli peelinglerin arındırabildiğini anladım.Hassas ciltliler için uygun değil tabi. Cildiniz benim gibi yağ ve siyah nokta kusuyorsa ideal :)

2-Dior Hydraction spf 20- Bu göz kremini çok seviyorum. Normalde göz kremlerinin ya da herhangi bir kremin yüzde bıraktığı beyazlatıcı etkiyi sevmez birçok kimse. Ama ben concealer kullanmadığım ve bu kremi de sadece gündüz kullandığım için aydınlık etkisini seviyorum. Bir de tüpte olsaydı çok daha güzel olacaktı.

3-Avene Cleanence spf 40-Güya sivilceli ciltlere özel olan bu krem aşırı yağlı ve emilmiyor. Bir daha almam, bitsin diye kullanıyorum.

4-La Roche Posay Effaclar- Bu jel temizleyici gerçekten yagli cildimi arındırabilen ender temizleyicilerden.

5-Effaclar krem ise çok hafif bir nemlendirici. Cildiniz gerçekten yağlanıyorsa size göre. Kışın bana bile az gelebiliyor.

6-Olay göz makyajı temizleyiciden çok memnunum. Bu ürün sayesinde akşam göz nemlendiricisi sürmüyorum. Çünkü kurutmuyor, gözü tahris etmeden makyajdan arındırıyor. Arada başka ürün kaçamakları yapsam da hep bu ürüne döndüm.


Makyaj ürünlerine gelince:

1-Patel metallic göz kalemleri kesinlikle çok güzeller, sürümleri çok kolay ve kalıcılar. Yine Avon bir tarafı far bir tarafı göz kalemi olan ürün de çok kalıcı ama çok da kolay sürülmüyor.

2-Paint Pot Painterly ve Fluidline Blitz Glitz. Paint pot kesinlikle hayat kurtarıcı, tam göz makyajı yapmaktan vazgeçmişken çıktı karşıma. Fluidline ise bazen sürmeye üşensem de sürünce çok kalıcı olmasını seviyorum.

3-Dazzleglass Love Alert'in rengine ve ışıltısına hayranım

4-Flormar Selection toz farı göz pınarlarıma sürüyorum

5-Body Shop lip gloss

6-Mac Fleur Power allık- bu allık tam beyaz tenliler için.

7-Clinique Perfectly Real Make-up Fondöten- Bu fondöten aşırı kapatıcı değil, çok yağlı ciltler için ideal de değil aslında. Ama adı üstünde gerçekmiş gibi duruyor. Özel günlerde bu ürünü kullanıyorum ve eminim daha iyileri vardır ama tekrar tekrar bundan alıyorum.

8-Lancome Star Bronzer- Bir strawberry.net sitesi ganimeti. Geçen sene 30tly'e almıştım. Daha dibini bile göremedim ki gerçekten çok kullandım :)

9-İD Bare fondötenimi ve kabuki fırçasını günlük olarak kullanıyorum. Mineral makyajı seviyorum ama sıcak günlerde telefonla konuşurken telefona geçiyor resmen makyaj.

10-Avon jojobalı dudak parlatıcısını yeni aldım ve kısa zamanda hayranı oldum. Ağırlık hissi vermiyor ve güzel nemlendiriyor.

11-Flormar Selection Terracota üçlü farın 01 tonunu çok seviyorum. Farın kalitesi çokta iyi değil. Sürerken biraz tozlaşıyor ama renklerini çok beğeniyorum

12-İsadora ikili farları herkese öneririm. Çok kalıcılar, surmek cok kolay. Indirimde yakalayıp almıştım 3 tane- favorim oldular.

13-Flormar Supershine rujum da indirim ganimeti. Bu serinin rujları göründüğünden daha açık renk veriyor. Bu renk koyu kahve görünse de dudağımda ışıltılı duruyor sadece-bronzlaşınca kullanmayi bekliyorum :)

14-Mac Crazee rujumu çook seviyorum ama malesef koleksiyon ürünüydü. Şu ana kadar kullandığım en güzel kırmızı. Umarım buna yakın bir ton bulabilirim. Avon country rose ise çok tatlı pembe-kırmızı-turuncu arası bir renk.

15-Clinique all about eyes kapatıcı rimel kofresınde çıkmıştı, deneme boyu bir ürün. Günlük hayatta kapatici kullanmıyorum ama bu ürünu çok sevdim. Oldukça pigmentli-azıcığı bile iki göze yetiyor. Yanındaki ise Body Shop'un kalıcı lip gloss'u. Kalıcı lip gloss sevmiyorum ama bunu sırf rengi için kullanıyorum.Tam Rihanna rengi :)

Benden bu kadar :)

{fotografin uzerine tiklayarak buyutebilirsiniz}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Merve Hanım Herşey çok güzel fakat zannedersem cildiniz yağlı... Bende bir zamanlar cilt sorunu geçirdim aşırı yağlı idi cildim ve doğal olarak gözenekler açık ve siyah nokta çok fazlaydı. Birde yağlı ciltli olduğum için sırtımda ve boynumda aşırı sivilcelenme oluyordu makyaj yaptığım zaman ne allığım ne göz kalemim duruyordu cldim hassas olduğu için pudra fondoten asla kullanmıyordum yaşım 28 oldu hala ergen insan gibi akne ile uğraştım ve sonunda dayanamadım Dermotoloji uzmanına gittim yağlı cilde sahip olmaktan nefret ettiğimi söyledim bana aslında sivilcemin olmadığını sivilce ilacı olan ''roancutane'' cildimi kurutmak için yazdı.Artık Karma ciltliyim ve ne gözeneğim ne sivilcem var ve göz kalemlerim makyajım akmıyor Teşekürler Roche

    YanıtlaSil
  2. Gizem,
    Avene Cleanence spf 40'ü begenmiyorsan dermalogica'nın 30 koruma faktörlü yağlı ciltler için olan güneş kremini kullan, benimde cildim yağlı ve ben onu nemlendiricinin üzerine sürdüğüm halde ne parlama ne yağlanma yapmıyor, seveceğine eminim ben çok memnunum.
    Birde sevgili Banu, clinique pore minimizeri hala kullanıyormusun?Memnunmusun? Senin cildin yağlımı?Bende almak istiyorum ama sana sormadan almayayım dedim.

    selamlar
    ozlem

    YanıtlaSil
  3. Feray'cim verdigin bilgiler icin cok tesekkur ederim. Hem Gizem hemde yagli cilde sahip diger okuyucular icin onemli bir bilgi...

    ozlem; benim cildim yagli degil. Karma ve hassas cilde sahibim. Pore minimizer tupunu yarilayinca kullanmayi biraktim-i$e yaradigini gorunce tembellik etmeye basladimda diyebiliriz aslinda :) Ozellikle yagli ciltler icin cok iyi bir urun oldugunu biliyorum ama memnun olan kadar memnun olmayanlarda var. Bende ise yaradi-umarim sende seversin.

    YanıtlaSil
  4. Benim de cildim yağlı.La Roche Possay kullanmayı düşünüyordum,bir deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  5. La Roche Posay ben de kullanıyorum. Cildim çok yağlı değil ama yer yer sorunlu. Temizleyicisinden süper performans alamadım ama Effaclar K nemlendiricisi süper - sıcak bir günde banyodan sonra sürüp dışarı çıkılabiliyor öyle söyleyeyim (:

    YanıtlaSil
  6. kullanılan malzemelerin hepsi çok kaliteli hepsini kullanmış olmasamda iyi olduklarını duydum

    YanıtlaSil