{Heidi Klum'un hamile kıyafetleri}

5/30/2009

heidi_klum_hamile_1
Heidi Klum'un hamile kiyafetlerini gorunce uzun zamandir hamile kiyafetleriyle ilgili goruntuler yayinlamadigimi farkedip bu fotograflari paylasmak istedim. Bildiginiz gibi unlu top model Heidi Klum dorduncu cocuguna hamile. Kendisi Angelina Jolie gibi dogurgan bir hatun. Hamile Heidi'yi ve giyim tarzini {asagidaki panco disinda} begendim. Panco sevmiyorum ben, begenmemem sirf bu yuzden.

heidi_klum_hamile_2
Terlik, sandalet, gomlek, jean... Ozel davetler disinda tercihi hep rahatliktan yana...

Heidi Klum'un hamileliklerinde tercih ettigi kiyafetleri nasil buldunuz?
heidi_klum_hamile_3

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hamilelik gerçekten çok yakışmış yalnız benim anlamadığım düşük bellli kemerli kot nasıl giydi? (kahverengili olan)içim kalktı çocuğu boğmasın :))

    YanıtlaSil
  2. Bu arada Heidi Klum'un 2.sıradan soldan ilk resminde taktığı kolye çok zafif :O Daha doğrusu ben bu resimde gözlüğü giyimi aksesuarı ile çok beğendim bak bide hamile olmasına rağmen gerile gerile yürümüyor :)) çok doğal hiç bişey yokmuş gibi

    YanıtlaSil
  3. maksi elbiseye bayıldım... bir kadın bu kadar mı güzel görünür hamileyken...

    YanıtlaSil
  4. ben çok beğendim ....süppppperrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel bencede!
    ben pancoluyu dahi sevdim :) yalnız o panço deil sanırım şalı dolamışş o şekilde.
    günün birinde böyle güzel ve şık bi hamile olmak dileğiyle yorumuma son veriyim:)

    YanıtlaSil
  6. heidi gibi kalacağımı bilsem 4 değil 5 doğururum:)

    YanıtlaSil
  7. Dehşet bir hatun.

    YanıtlaSil