{İpekyol 2009 İlkbahar Yaz Abiye Elbise Modelleri}

5/28/2009

ipekyolbahar

Sanirim bu aralar abiye gece elbiseleri arayanlar oldukca fazla cunku marka ve modellerle ilgili cok fazla soru gelmeye basladi. Bende sizler icin gece elbiseleri arastirmasi yaparken yolum Ipekyol'un web sitesine dustu. Son donemde populer olan pudra rengi elbiselerde dahil cok hos modeller var. Ilgilenenlerin Ipekyol'a bakmasini tavsiye ederim.

Elbiselerin maalesef tam fotograflarini alamadim-boyle yarim ciktilar. Buyuk hallerine Ipekyol'un sitesinden ulasabilirsiniz.

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. üstteki 2 elbise bu yaz alcakalrım arasında indirimi bekliyorum ;) kalırsa tabiii

    YanıtlaSil
  2. Banu'cum dün Metrocity İpekyol'da %50 indirim vardı. Elbise bakanlar faydalansın derim;)

    YanıtlaSil
  3. fırfıra taktım bu yıl nerde fırfır görsem alacağım bu yüzden favorim 1. sıradan sağ :))

    YanıtlaSil
  4. banucum çok hoş şeyler vardı ewet ebnde gördüm....ipekyol,roman ve yan markalarını seviyorum.en azından keliteliler..:)

    YanıtlaSil
  5. pembe elbiseyi almaktan 2 defa son anda vazgeçtim ama kararlıyım 3.sünde alıcam artık :)

    YanıtlaSil