{Mango İzmir Alsancak Mağazası}

5/28/2009

fachada.jpg

14 Mayis'ta Mango'nun yeni magazasi Izmir -Alsancak'ta acilmis. Tum musterilere yeni sezon urunleride dahil olmak uzere tum urunlerde %20 indirim firsati sunulan acilis torenine Estee Lauder'de profesyonel makyozleriyle renk katmis.

fachada_noche.jpg

opening.jpg

people.jpg

Ben tum bunlari ve basligi yazmasaydim bile siz sadece fotograflara bakarak acilisin Turkiye'de oldugunu anlayabilirdiniz herhalde. Kiyafetler, saclar, fotografciya verilen pozlar..kisaca hersey o kadar kalip gibi duruyor ki... Anlatin bana, bir ben miyim boyle dusunen?

people2.jpg

arif.jpg

Arif Zurnaci & Nese Kohen & Selehattin Yalçin

{news.mango.com}

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Alsancakta eskiden beri mango vardı aynı yerde acaba bir ara kapatılıp yeniden mi açıldı ki?İzmirden 2 aydır uzakta kalınca haberdar olamıyorum herhalde:P

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Banu,
    Kesinlikle yanliz degilsin bu tesbitinde. Ben de Turkiye'ye her gidisimde yeniden hatirliyor ve goruyorum yorumunun dogrulugunu.
    Baksana gun ortasinda kaldirimda bir poz ama dugune gider gibi hazirlanmislar...Hih hih!
    Bir de beyaz pantolon moda galiba bu yil; ayni karede iki tane beyaz pantolonlu bayan gorunce...

    Sevgiler,
    Meltem

    YanıtlaSil
  3. rüküşlük ve eziklik akıyor paçalarından.

    YanıtlaSil
  4. amethyst; Alsancak'ta magaza varmiydi bilmiyorum, uzun zamandir bende Izmir'e gitmedim ama haberde yeni magaza acilisi yaziyordu.

    meltem; bu tespiti seninde farketmen sevindirdi beni. Bizim kadinlarimiz kendini cok kasiyor-saclar baslar filan hep kalip gibi, fotograflarda eller-kollar nereye konulacak bilinememis. Ve cogu gunduz makyajinin bu kadar agir yapilmamasi gerektigini hala ogrenememis. Iclerinde sadece Nese Kohen'i begendim-o da kucuk kiz cocugu gibi surekli iki eli onunde pozlar vermis...

    YanıtlaSil
  5. sesiber; rukusluk dogru bir tespit :)

    YanıtlaSil
  6. belkı 2senedır acık olan yerı nasıl bır daha actılar anlayamadım.herhalde yazım hatası oldu

    YanıtlaSil
  7. http://news.mango.com/?p=2289&lang=en

    yukaridaki linkte 14 mayis 2009'da acilis oldugu yaziyor. Tekrar okudum yanlis mi tercume ediyorum diye ama hayir-yeni magaza acilisi diyor. Belkide ikinci bir Alsancak magazasidir ya da mango news haberi yanlis yazmistir..

    YanıtlaSil
  8. yeni degil burası şekerim alsancaktaki 2. mangodan biri eskisi bi 10 yıldır vardır sanırım ama bu bi 3-4 senedir var hatta .

    YanıtlaSil
  9. fikrethakanbalamir28 Mayıs 2009 22:22

    burası eskiden beri var ama,

    rüküşük neyse de, o siyah staplez elbisenin o kadıncıktaki duruşu nedir öyle ya? hiç mi aynaya bakmadı çıkarken?

    YanıtlaSil
  10. evet en kötüsü siyah stparlezli olan.

    eski mağaza yeniden açıldı belki de, zaten bu shopping event olarak duyurulmuştu ilk. sanırım banucum senden değil ama basın danışmanlarından kaynaklanan bir iletişim-haber eksikliği söz konusu. çok gitmek isteyip gidemedim ben de, ama dediğiniz gibi, çok bir şey kaybetmiş sayılmam sanırım:)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. banucum diğer arkadasların da dediği gibi orası çok eski zaten oralarda dolaşan insanlarda genellikle! kasıntıdırlar yani davete özel bir durum değil kasım kasım gezerler öyle J.Lo sanıyorlar kendilerini napsınlar

    YanıtlaSil
  13. bu alsancaktaki 2.mango, sanirim house-warming yapmislar bu acilisla :P

    YanıtlaSil
  14. Böyle bi mağazanın açılışı Avrupa ya da Amerika'da olsaydı eminim çok daha farklı, renkli, ilginç stilller olurdu. Ve insanlar kameralara değişik, seksi hatta çılgın pozlar verirlerdi :)
    Genelde renksiz, tek düze giyiniyor Türk insanı ve farklı bir stile sahip birini gördüğünde bakışlarıyla rahatsız ediyor veya acımasızca eleştiriyor onu. Bu durumu kabullenmek can sıkıcı olsa da malesef böyle. Ben bile Amerika'da kaldığım kısa bir sürede giyim tarzımın çok değiştiğini ve farklı birçok şey denediğimi hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  15. Evet vardı bu mağaza ben kendimi en azından İzmir'de bildim bileli:) Ayrıca Alsancakta 2 tane mango var, biri outlet biri normal olarak, bi tane daha mı açılmış diye şokla okudum yazını ama ı-ıh bu aynısı işte, outlet olmayan:)

    YanıtlaSil
  16. ANGEL; Oncelikle yorumunuzu adsiz sifatinin altina siginmadan yaptiginiz icin size yanit yazdigimi bilmenizi isterim.

    Ben fotograftaki kiyafetlerin bir gunduz daveti icin oldukca rukus ve gosterisli oldugunu dusunuyorum. Bu yorumun uzerine akliniza ilk gelen dusunceyi patavatsizca soylemeniz, hatta olayi benim aslimi, neslimi inkar etmeme baglamaniz cok talihsiz ve oldukca agir bir aciklama olmus.

    Ben bu blogta sadece stil elestiririm, fotograftaki stilleri begenmedim-bu kadar basit ! Ama su bir gercek ki bu fotografin Turkiye'deki bir acilista cekildigini Mango'da ki haberin basligini okumadan anlayabilmistim-demek ki beynime islemis belli bir rukus imaj var ! Boyle giyinenler sadece belli bir kesim. Bastada belirttigim gibi gunduz daveti icin piton desenli bir elbise ya da neon sarisi bir elbise sokakta cekilmis fotografta cok siritmis-kesinlikle benim tarzim degil bu yuzden elestirimin arkasindayim. Bu amacla yapilmis bir stil elestirisini ise art niyetli olmakla, Turkleri ya da Turk'lugu begenmemekle ya da aslini-neslini inkar etmekle iliskilendirebilmek sizin hayal gucunuzun genisligiyle ilgili olsa gerek!

    Ayrica ilgilenirmisiniz bilmem ama stilini begendigim pek cok Turk var-ilginc degil mi? Eski yazilarimida okumadiginiz o kadar belli ki cunku cogu zaman yabanci unlulerin stillerinide ayni dille elestiririm-rukus bulmussam soylerim-bunda hic bir sakinca gormuyorum. Dedigim gibi bu durumun ki$inin milliyetiyle-Turk olmakla ya da olmamakla ya da yurt disinda yasamakla ne alakasi var hala anlayabilmis degilim, anlayabilecegimide hic sanmiyorum cunku sukurler olsun ki olaylari sizin sahip oldugunuz on yargili bakis acisiyla degerlendirmiyorum...

    Selametle...

    YanıtlaSil
  17. Banucum sana katılıyorum... Öncelikle kendimizi düzeltmemiz için eleştirmek gerekiyor bu resimlerde cidden bir rüküşlük ve bir banellik var bu arada adsız angel bende türkiyede yaşayanlardanım bu resimler gerçkten kasık ve yapmacık kadınlar ile dolu bunu görmek için yurt dışında olmaya gerek yok bakmak yetiyor kadınlarımız kendini cidden bişey sanıyor... Üzgünüm ben bir dönem yurt dışına çıktım seni iplemiyorlar bile umurlarında değil ne giydiğin :))) kasıntı olmak bize özgü birşey.. please calm down and relax :D

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Fikrimi soylemeden gecemeyecegim. Angel'in yorumu bence de agir olmus, duruma biraz objektif bakmakta yarar var. Bildigimizi elestirmek daha kolay oluyor, onun icin bir resim gordugumuzde Turkiye'de mi cekilmis yoksa Amerika da mi anlayabiliyoruz. Durumun bir de oteki asiri ucu var mesela Amerika kitasinda herhangi bir sehirde bir magaza acilisinda yaz kampina gider gibi t-shirt, sort ve daginik saclari ile gelenleri gorebilirsiniz. Hem guzel hem de dogal gorunmek icin caba harcayan bir kisim heryerde var ama cogunluk ne yapiyor onu da gozlemleyip bu gozlemi de blogda yayinlamak hakarete yakin bir yorumu haketmiyor.

    Beste

    YanıtlaSil
  20. Oralara bir şekilde-koca yada okumak gayesiyle- atamamış olsaydınız adımlarınızı sizde bizden olacaktınız. Aslını, neslini inkar etmek niye bu kadar çabalıyorsunuz ki şekerim sizinde sonunda bir ayağınız bu çamur içinde ;) yazmis Angel.

    Banu'cum kendimi daha fazla tutamayacagim, senin sabrina hayran kaldim ama ben burada kendi kendime cok sinirlendim! Bu bayan inanilmaz oz guven sorunlari yasiyor, yillarcada seni takip edip icinde kurmus, butun kinini bir yorumda kusmaya calisiyor.

    Hanimefendi, Banu'nun yazdiklarini defalarca okudum, hatta art niyetimle de okumaya calistim ama yine de uzerime alinamadim. Siz ise Banu sanki "oh ne harika, iyi ki yurt disinda yasiyorum, ben cok ayricalikliyim, Turk olmayi hic sevmiyorum" turunde seyler yazmis gibi saldirmissiniz. Ben de bu blogu yaklasik 1 yildir takip ediyorum ve Banu'nun Amerika'daki hayatini ovguyle anlatan, onu gectim kendini oven ya da ulkesini begenmeyen hic bir halini ya da yazisini gormedim.

    Fakat siz butun art niyetinizle resmen Banu'ya aslini, neslini inkar eden, koca bulup kendini Amerika'ya atmis insan muamelesi yapmissiniz. Ne kadar ezik, ne kadar basit, ne kadar ayip bir elestiri bu boyle!

    Bu durumla ilgili benim bir teorim var. Simdi boyle bir prototip insan grubu var ulkemizde, yurt disinda yasayan herkese gicik, dusman gibi kin besliyorlar. Kedi ulasamadigi ete mundar der misali! Sanki biz yurt disinda yasadigimiz icin vatan hainiyiz, ulkemizi sevmiyoruz, onlar Turkiye'de yasadiklari icin cok milliyetci! Halbuki herkesin hikayesi farkli, herkes ekmeginin pesinde, herkes bir yerlerde yasam mucadelesi veriyor, ama sonucta hepimiz TURK'uz ve TURK olmaktan gurur duyuyoruz! Ben Turk'lugume, soyuma, ulkeme kesinlikle laf soyletmem! Banu yine iyi dayanmis ama O'na yaptiginiz cok asagilik bir hakaret. Hic kimseyi bu sekilde yargilamaya hakkiniz yok.

    Ulkemizde hic birseyi elestiremedigimiz ya da hic bir elestiriyi kabullenemedigimiz icin bir arpa boyu yol alamiyoruz zaten. Konusmak yasak, fikir belirtmek yasak, dusunmek yasak, birakinda biraz kendimizi elestirelim. Evet, bizim kadinimiz rukus giyiniyor, deliler gibi boyanmayi, kabarik topuzlari seviyor, bunda ne var? Bu bir oz elestiri! Hakaret degil, kucumsemek degil, sadece gozlemlemek ve daha iyisi olsun diye gozlemini anlatmak.

    Sizin elestiri kisvesi altinda yazdiginiz hakaret dolu kelimeler ise celiskiler icinde. Ilk yorumda hakaret etmissiniz, ikinci yorumda da "ben uzerime alindim ve alindigimi soyledim" demissiniz. Komiksiniz :) insan niye boyle birseye alinir? Havadan nem mi kapiyorsunuz? Hem alindiysan boyle hakaret dolu agir bir yorum neden yazilir? Banu yazisinda ki elestirisini boyle agir mi yapmista sen ayni tonda bir karsilik verme ihtiyaci hissediyorsun? Hem sen Turk kadinlarinin avukati misin? Insanlari aslini, neslini inkar etmekle suclamak senin ne haddine?

    Offhhh daraldim :) Iyi ki blogum yoksa boyle insanlar yuzunden sinirlerim lacka olurdu. Bu blog yazma isi cidden celik gibi sinir gerektiriyor. Bu ne ya boyle? Her onune gelen diledigi gibi hakaret edicek sonrada "ayy bak ustteki yorumunu buraya kopyaladim" "ayy uzerime alindim" diye isin icinden cikmaya calisacak !!

    Allah akil ve de fikir versin!

    Mine B.

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Banu,
    Eger bu konunun gereginden fazla uzadigini dusunuyorsan bu yorumu yayinlama. Ama ismim gectigi icin Angel'a cevap vermek istedim.

    Sevgili Angel/Seniz,
    Ben "uzayda" da yasamiyorum, Turkiye'de de. Yorumumda da kendi gozlemlerimi ve dusuncelerimi dile getirdim. Turk kadinlarini elestirme hakkim oldugunu dusunuyorum cunku ben de bir Turk kadiniyim. Alindigin icin uzgunum, ama oz elestiri yapabilmek ve kendine objektif bakabilmek cok guzel birsey ve cok onemli. Yargisiz infaz yapmadan tabi ki. Banu'nun daha onceki yazilarina bakarsan (ki benim yorumlarim da var icinde ama tum Meltem'ler ben degilim), sadece Turk kadinlarini elestirmiyoruz. Guzele guzel, begenmedigimize de olmamis diyoruz. Bu arada herkesin her zaman ayni fikirde olmasi da beklenemz degil mi???
    Burasi sanirim hepimizin zevkle, bakalim bugun neler secmis Banu diye girdigi bir blog. Daha once de yazdigim gibi benim icimi aciyor. Bir kez daha tesekkurler Banu bizimle paylastigin ve zaman ayirdigin icin.
    Sevgiler,
    Meltem

    YanıtlaSil
  22. Hanimlar dilerseniz bu polemik daha fazla buyumeden konuyu kapatalim, biliyorum ki sonucta herkes ben hakliyim diyecek ve tartisma hic bir yere varmayacak.

    Yazilanlarin hepsini okudum. Angel'in yazdiklarinida okudum, hatta kendimi O'nun yerine koyup okumaya ve yorumlamaya calistim ama yine de bu sert tepkisini anlayamadim. Belkide ben kendimi dogru ifade edemiyorum, bilmiyorum.

    Tartismanin daha fazla buyumemesi adina yorumlari kilitliyorum. Seniz Hanim dilerse hakliligini ve elestirilerini kendi blogunda surdurebilir. Sadece guzelliklerin paylasilmasina ozen gosterdigim blogumda boyle bir seye daha fazla izin vermek istemiyorum. Anlayisiniz icin tesekkur ederim.

    YanıtlaSil