{Neutrogena allık, Mineral ruj, Victoria's Secret rimel ve göz farı}

5/29/2009

victoriassecret_1
Neutrogena bronzlastirici allikla baslamak istiyorum. Bu allik cilde parlak ve aydinlik bir goruntu veriyor. Kokusuz olmasi kocaman bir {+}. Alliktaki farkli renkler karisinca tatli ve bronz bir renk ortaya cikiyor. O kadar cok sevdim ki ilk kullandigim allik bitince hemen CVS'e kosup ikincisini aldim. Benim kullandigim alligin rengi Sunkissed 30.

Maybelline ruj ise mineral makyaj koleksiyonundan bir urun. Malum her yeri mineral makyaj furyasi sarinca Maybelline'de pazarin di$ina itilmemek icin bu i$e dahil oldu. Bu ruju Kroger'da indirime girdigi bir donemde almistim. Renk olarak Pink Pearl'u sectim cunku bana universite yillarimda kullandigim ve rengine sogan kabugu adini verdigim bir ruju hatirlatti. Sogan kabugu nasil bir renk demeyin-boyle bir renk iste :)

Victoria's Secret rimel ise mavi oldugunu dusunerek aldigim ve eve gelince lacivert cikan $u meshur rimel :) Bence Victoria's Secret kozmetige daha cok agirlik vermeli ve daha cok reklamini yapmali cunku oldukca kaliteli urunleri var. Rimel hic fena degil. Dior kalitesi yok belki ama pek cok pahali kozmetik markasiyla yarisir.

Victoria's Secret yesil far ise surerken goz altlarina dokulen-oldukca zahmetli bir urun. Inatla kullanmaya devam ediyorum cunku i$iltili rengine ba-yi-li-yo-rum!

Simdilik bu kadar :)

Hepimiz harika bir hafta sonu tatili gecirelim!

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bronzlastirici alligini okadar sevdimki anlatisini,deniyicem hemen =)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım... bronzlaştırıcı allık çok ciciymiş... soğan kabuğu ruj da tam yazlık hakikaten

    YanıtlaSil
  3. hepsini güle güle kullan . herkes gıbı benımde allık hoşuma gitti birde yeşil far rengi çok güzel
    ben nıye böle güzel allıklar farlar bulamıyorum istanbulda çatmıyo bana nıyee. nerden aldım öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
  4. PRENSES
    ben de gecen sene ayni alligi kullanip cok memnun kalmistim...bu sene baska bir sey aldim ama cok pembe oldu simdide,,,sanirim eski bronzera geri donmaliyim.....bu yaz icin bir ruj ararken bu yazidakini gordum...en kisa zamanda deneyecegim....bu arada uzun zamandir blog dunyasini takip edip yuzlerce blog okumus biri olarak su anda takip ettigim tek blog seninki...

    YanıtlaSil
  5. idil; cok sevindim, memnun kalacagini dusunuyorum :)

    caramel; evet, sogan kabugu ne tam bronz ne de cok koyu-tatli, sedefli bir renk, yaz makyajina cok yakisiyor.

    adsiz; goz farini victoria's secret'in sitesinden alabilirsin. Alligida Neutrogena satan yerlerde bulabilirsin.

    Prenses; takibin icin cok tesekkur ederim, sozlerin beni gururlandirdi :)

    YanıtlaSil
  6. Victoria's Secret'ın farlarını bende kullanıyorum. Dediğin gibi sürmesi gerçekten zahmetli ama benim de vazgeçilmezlerim arasındalar :) Ayrıca lip glosslarını da özellikle herkese öneririm.Hem dudakta çok güzel duruyorlar hem de inanılmaz güzel kokuyorlar.

    YanıtlaSil