{Pınar Altuğ Makyajı, Saç rengi, Giyim Tarzı}

5/27/2009

pinar_altug_resimleri

Bu yazi sevgili Zeynep icin...

Pinar Altug 35 yasindaymis! Ben en fazla 31 -32 diye dusunuyordum. Hala oldukca citir gorunuyor. Zipir hallerinden hic haz etmedigim esi Yagmur Atacan ise 26 yasinda. Hatirlarsaniz vakt-i zamaninda aralarindaki yas farki cok elestirilmisti. Ben ise bu hatunun iliskisini icten ice hep destekledim-hala da destekliyorum. Sebebi basit; 50 yasinda bir adam sirf biraz parali diye 20'li yaslarda sevgililere sahip olabiliyorsa-hatta bu durum normal karsilanabiliyorsa 35 yasinda guzel bir kadinda kendinden 9 yas genc bir erkege asik olabilir. Ortada ne para iliskisi var, ne de zorlama! Neden olmasin? Zaten yeryuzunde Yagmur Atacan'i begenen ve cekici bulan tek kadin Pinar Altug olmali :) Ne guzel iste-ikisi birbirini bulmus-hic ayrilmasinlar!

Bugun ozel istek uzerine Pinar Altug'un stilinden bahsetmek istiyorum.

Hatunun fotograflarina baktigimda ilk dikkatimi ceken sey oldukca bakimli ve temiz gorunmesi oldu. Saclari hep fonlu-dudaklarinda surekli bir parlatici ya da ruj, tirnaklar hem manikurlu! Makyaji ise genelde oldukca sade-fazla renk cumbusu yok. Surekli tebessum eden sevimli bir surat ifadesi var-gozlerinin ici guluyor. Yuzunde beni rahatsiz eden tek yeri incecik ka$lari. Yuzunun dogalligini da zaten bir tek o kalemle cizilmis gibi duran kaslari bozuyor. Biraz kalinlastirsa sahane olabilir.

Pinar Altug'un fizigi duzgun! Bir ara kilo aldiginda beli kalinlasmisti ama sonra tam kivamina geri dondu. Giydiklerini yakistiriyor. Ogrendimki kiyafetlerinde en cok tercih ettigi markalar Topshop ve Zara. Tek sorunu mini eteklerle nasil oturmasi gerektigini hala ogrenememis olmasi {bakiniz; ikinci fotograftaki beyaz elbiseli poz} Ten rengi ise harika-ne cok koyu ne de sut beyaz. Bir de sanki bu kadina her sac rengi yakisiyor-ilginc degil mi? Ben yine de ilk fotograftaki karamel sac rengine geri donmesinden yanayim.

Peki ya siz Pinar Altug'un stili hakkinda neler dusunuyorsunuz?

pinar_altug

You Might Also Like

27 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Pinar'i cok begeniyorum. Her zaman bakimli ve yerine gore giyinmesini biliyor. Rahat giyimi ona cok yakisiyor. benim gibi hep kilosuyla basi dertde:)

    YanıtlaSil
  2. pınar altuğ'un 'çocuklar duymasın'dizisinde kolundan hiç çıkarmadığı bir saati vardı....buradaki resimde de halen kolunda...bakınız beyaz kazaklı ve kırmızı montlu resim.bRu

    YanıtlaSil
  3. Banucum,
    Temiz gorunumlu olmasina takilmis sende :) O da basak burcu bildigim kadariyla :)
    Bir ara surekli mini etekle geziyordu ,oturmasini ogrenememis olmasi ilginc geldi bana :)

    YanıtlaSil
  4. ben bu kadını begenıorum yha sac rengı ıse suan çikolata kahvesı galıba bole kalsın hıc bozmasın...

    YanıtlaSil
  5. Yaş farkı eleştirisini ben de haksız buluyorum, 18 yaş üstü olduktan sonra kim kimle beraber kime ne ki :)
    Pınar Altuğ'u pek güzel bulmuyorum ama çok sevimli bir kadın. Dediğin gibi gözlerinin içi gülüyor.

    YanıtlaSil
  6. Bence koyu renk saç ona çok yakışıyor, göğüslerini küçülttükten sonra daha zayıf görünmeye başladı benim de var öyle bir niyetim inşallah doğumdan sonra

    YanıtlaSil
  7. Bu kadını hep itici bulmuştum, konuşma şeklinden dolayıymış. Fotoğraflarda gayet şık, gayet güzel halbuki, hiçbir falsosunu bulamadım.

    YanıtlaSil
  8. Transparan bir ten rengi var dolayısı ile her saç yakışıyor. İlişkisini bende destekliyorum o kadar çok kaşar ilişki gördüki bence hayatında Yağmurun masumluğunu sevdiğine inanıyorum

    YanıtlaSil
  9. Yıllar içinde kilosu ne kadar oynamış. Bir zayıf bir balıketli. Bence koyu renk saç yüz hatlarını sertleştiriyor. Saçını açık tonlarda ve kısa kullanmalı.

    YanıtlaSil
  10. hiç beğenmiyorummm. o kadar paraya karşılık çok basit giyiniyor. bi kere kazulet gibi bi kadın. zerafeti hiç yok. sarı saçlı haliyle eh idare eder gibiydi. koyu hiç yakışmamış. yağmurda yanında çocuğu gibi.

    YanıtlaSil
  11. Off ben sevmiyorum bu kadını ya... Çocuklar duymasın dizisinden o kadan sıkılmıştım ki pınar!ı gördükçe dizi aklıma geliyo...

    YanıtlaSil
  12. ben de beğenirim ama bi yapmacık konuşması vardır ona gıcık olurum
    bi ara eşiyle aralarında bi şeyler çıktı yağmur atacanla daha beraber değiller ama yağmur sürekli peşindeydi o dönem inanılmaz zayıflamıştı ve saçlarını sarıya boyatmıştı o zamanki zayıflığı şahaneydi bence hiç olmadığı kadar güzeldi
    bi de bu kadın bacaklarının güzel ve ince olduğunu bildiğinden sürekli kısa etek giyiyor ve üst bedeni bence çok iri ama genel olarak giydiklerini yakıştırıyorum
    ne de olsa ince uzun bacakları var
    sema

    YanıtlaSil
  13. ayyy ben bu kadına tahammül edemiyorum yaa o kadar sinir oluyorum ki anlatamam.

    YanıtlaSil
  14. ocak ayının en soguk günleriden biri
    mekan acayip soguk olan yarı acık avm
    minicik kot etek ve corapsız bacakları ile karsımda
    iki hafta sonra sokakta aynı etek ama farklı renk ve evet corap yok
    üşümüyormu hiç ?

    YanıtlaSil
  15. ya ben bu kadını çok beğeniyorum, çok seviyorum... çok aklı başında ve hep çok mutlu bi kadın. kıyafetlerini beğeniyorum ama sahne kıyafetleri çok kötü oluyo :) onun yanında bana kalırsa sarı saç çok çok daha fazla yakışıyor kendisine :)) bi de sürekli mutlu olup, gülümsediği için muhtemelen bu kadar güzel :D

    yağmur atacanla olan evliliği konusunda da sana katılıyorum

    YanıtlaSil
  16. sarı saç herkese gimtez ama bu hatuna acaip yakışıyor,kırmızı,beyaz çizgili uzun kazaklı resmine bayıldım...

    YanıtlaSil
  17. yanık tenli ve koyu renkli saçlı olmak yakışmıyor bence..siyah elbiseli hali bence en güzeli..

    YanıtlaSil
  18. Çok ilginçtir ki gerçektten bu hatuna her saç rengi yakışıyor.
    Yani beni rahatsız eden bir tarafı var ama hala çözebilmiş değilim.
    Çok samimi gelmiyor olması belki, bilemiyorum...

    YanıtlaSil
  19. Valla çok denedim, olmuyor... SEVMİYORUM. Saç rengi konusunda sana katılıyorum.

    YanıtlaSil
  20. bencede yağmuru tek beğenen pınar:)hep aynı tarz şeyler seçiyor çünkü zayıflasada elma vücutlu beli kalın..uzun sarı saçlı ve çok zayıf halini beğeniyorum.güzel değil ama kendini güzelleştiren bir kadın.bencede oldukça bakımlı banucum.:)

    YanıtlaSil
  21. karamel veya koyu renk saç daha çok yakışmış....giyim tarzı güzel ,şık giyinmek isteyince göğüs dekoltesi ,gündüz spor,eşofman,mini etek...oturmuş bir tarzı var ...ayrıca kocam bacaklarını da çok beğenir :p

    YanıtlaSil
  22. bu kadın kendini cok yaslı gosteriyo yohu zaman bence..gözlerinin altında beyaz bi kitle var kaşları da cok ince o yuzden hiç doğal durmuyo.

    YanıtlaSil
  23. Bayanlar bahsettiğiniz hatun şu an anne bu fotoğraflarda eski şu anki hali yakın zamanda doğum yapmış olmasına rağmen bir türk kadını için güzel.

    YanıtlaSil
  24. evet, yaşı ve doğum yapmış olması düşünülünce fit ve sağlıklı bir duruşu var. maybe nin de dediği gibi elma vücutlu bu kadın; bu da onu uzun bir süre daha mini eteklerle göreceği demek oluor:)

    giyim tarzı eskiden çok hmm, nasıl demeliyim, çok saint benoit mezunu-angelique havasındaydı. risksiz, klasikti. artık daha cesur..

    güzel değil ama sevimli, temiz, bakımlı ve uyumlu bir tarzı var bence. ayrıca nerde ne zaman görsem bana çok içten bir şekilde gülümseyişi de bana ilginç geliyor. eskiden çok ama çok yapmacık bulurdum, esra ceyhan kadar yani. ama değilmiş. enerjisi ve çekim gücü yüksek bir kadın bence.

    ten rengini de ne simsiyah ne de kırpkırmızı kullanıyor, bilinçli ve ışıl ışıl bir bronzluğu var, bu nedenle her saç rengi yakışıyor.

    YanıtlaSil
  25. pınar altuğ u çok beğeniyorum herzaman yakında gormek ve tanışmak istiyorum kısacası onun hastasıyım

    YanıtlaSil
  26. çok çekici bir bayan

    YanıtlaSil
  27. tebrik ederim. Yağmur Atacan ve Pınar altuğ ilişkisinden yola çıkarak aralarında yaş farkı olan kadın ve erkek birlikteliğine uzun zamandır ilk defa bu kadar medenice bir yaklaşım okudum.Genelde kızı yaşında bir kadınla birlikte olan erkeğe kimse ses çıkarmazken kadının yaşı daha büyük olunca ahkamlar başlıyor.Pınar Altuğ konusuna gelince, stili konusunda katılıyorum. gayet bakımlı ve hoş. Sadece dediğin gibi kaşlar bir-iki sıra kalınlaşsa ve bu kadar koyu olmasa çok daha güzel olur. Kıyafetleri de harika. Kendisini şahsen tanımam ama uzaktan kendine güvenen, pozitif ve yeri geldiğinde haklarını savunan biri gibi görünüyor. Arkadaş olmak isteyeceğim bir kadın kesinlikle.

    YanıtlaSil