{Puantiyeli kumaşlar}

5/28/2009

puantiyeli_3

Puantiyeli kumaslari seviyorum - bayanlara $irin bir hava veriyor !

Puantiye cokta ilginc bir desen cunku hem $ik gece kiyafetlerine uyarlanabiliyor hem de penye bir tisort'e! Ve ilginc bir sekilde iki halide ho$ oluyor!

puantiyeli_4
puantiyeli_1
Flas-flas-flas.... Blog sahibesi Paris Hilton'la ilk kez kiyafet konusunda ayni zevki paylasiyor!

O nasil guzel bir elbisedir oyle....
puantiyeli_2

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kesinlikle Paris'inkine bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok Paris'in solundaki eteği sevdim. Modelini de puantiyelerinin boyutunu da

    YanıtlaSil
  3. Puantiyeli elbiseleri incili küpe ile bayılıyorum. puantiyelli elbisenin ve inci kolyenin konservatif kadın tarzını yansıtığına inanıyorum bu yüzden bana daha sexi geliyor :))

    YanıtlaSil
  4. Yaşasın puantiyeli elbiseleri bu yaz da görücez :) elimde avucumda ne varsa puantiyelilere yatırmıştım bi dönem.. eğer bu yıl demode damgası yeselerdi üzücü olurdu benim açımdan :)

    bu arada lindsay lohan bu süs bebeklerinin arasında elinde sigarayla çok asi ve hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. seviyoruum
    sevmiyorummm
    kaç şafak var bilmiyorum...nil karaibrahimgil...:)
    bilemedim banucum:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de üstte ortadakini beğendim. Hatunun adını unuttum şimdi ama çok yakışmış beyaz beyaz.

    YanıtlaSil
  7. Puantiyeli giysileri seviyorum.Puantiyeli kıyafetler dönem dönem moda oluyor,ne güzel.Paris hilton'un kıyafeti kesinliklee harika..

    YanıtlaSil
  8. puantiyeyi bir türlü sevemedim, burdaki elbiseleri de beğenemedim ama evadaki o güzellik ne öyle yaa!!!

    YanıtlaSil
  9. Paris Hilton'un elbisesini gördüğümde "ay şu kadının bi doğru dürüst bişey giydiğini gördüm" dedim ki, altında senin cümleni okudum:) Sanırım aynı görüşü paylaşıyoruz.

    YanıtlaSil