{Siyah dantel çoraplar}

5/27/2009

dantel_corap

dantel_coraplar

Bu fotograflarda siz istediginiz $eye bakabilirsiniz. {Bahse girerim gozleriniz puantiyeli ayakkabilara takildi} Ben ise sadece ve sadece coraplara bakmak istiyorum.

Siyah dantel coraplar hep boyle guzelmiydi yoksa bana bir haller mi oluyor?

Istiyorum!

Hadi hayirlisi!


{Vogue Paris June/July 2009- A Toutes Jambes}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben de bacaklara takıldım, korkanç gerçekten. Kalan detaylar, renkler, ışık pek tabii on numara.

    YanıtlaSil
  2. çoraplar bir harika ama puantiyeli ayakkabılarda cidden dikkat çekiyor

    YanıtlaSil
  3. mankenin bacaklarını beğenmediğim için çorabın duruşunu da beğenmedim:)
    yaz geliyor siyah çorapları at:)))

    YanıtlaSil
  4. benek benek ne hoş bende uzaktan severim ama pek giymem;)

    YanıtlaSil
  5. direk papilere baktım bende:)hiç bu tarz çooobım olmadı,olucağnıda sanmıyorum..:)

    YanıtlaSil
  6. vogue'un bu sayısı bende var :D ama anja rubik'in eyfel kulesinin önündeki pozu daha bi hoş

    YanıtlaSil