{Ünlülerin Dövmeleri ve Dövme Modelleri}

5/27/2009

unlulerin dovmeleri_1
Jessica Alba & Victoria Beckham & Gisele Bundchen & Sienna Miller

Unlulerin stillerini incelerken unuttugum bir ayrintiya, unlulerin vucutlarina yaptirdigi dovmelere deginmek istiyorum bugun. Her ne kadar kalici dovmeye cesaretim olmasada kucuk dovmelerin bayanlarin vucuduna ve gorunumune ayri bir hava kattigini dusunuyorum. Cok buyuk ve fazla goze batan dovmeleri ise bir turlu sevemiyorum!

Unlu hatunlarin dovmelerini inceledigimizde en populer motiflerin minik yildizlar, Ibranice ve Latince yazilar, ozel gunleri temsil eden Roma rakamlari, hac isaretleri ve cesitli mesajlar veren Ingilizce yazilar oldugunu gorebiliriz.

Sizin dovme yaptirmaya cesaretiniz var mi?

Peki en cok kimin dovmelerini begendiniz/begenmediniz ?

unlulerin dovmeleri
Christina Ricci & Rihanna & Christina Applegate & Drew Barrymore
unlulerin yaptirdigi dovmeler
Penelope Cruz & Scarlett Johanson & Eva Longoria & Nicole Richie
dovme sekilleri

Mena Suvari & Megan Fox & Eva Longoria & Victoria Beckham


{instyle}

You Might Also Like

24 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. rihannanın dövmesi harika...

    YanıtlaSil
  2. 1 tane dövmem var ufak birsey.
    2.sinide düsünüyorum
    lindsay lohanda gördügüm belindeki la bella vita dövmesinin benzerini yaptırıcam. ufak olan dövmeler cok güzel, büyükleride cok cirkin geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Bende de bir tane orta boyutlarda var, sırtımda olduğu için çok sık görüp sıkılmak gibi bir korkum da yok :) İkincisi yolda.
    Buradaki dövmelerden de en çok Rihanna ve Sienna Miller'ınkini beğendim. Evet, ben bir yıldız hastasıyım :)
    Scarlett Johanson'ınki ise korkunç!

    YanıtlaSil
  4. yazmayi unutmusum, neyseki scarlett'in dovmesi geciciymis :)

    YanıtlaSil
  5. kalıcı dövme asla ama geçici yaptırıcam muhakkak benimde favorim rihanna ve eva longoria nın bileğindekiler

    YanıtlaSil
  6. Angelina Julia yı unutmuşsunuz artık dövme yapıp sildirmek onun işi oldu ve malesef vücudunu o dövmelerle mahfetti. Benim de bir dövmem var ayağımda Nicola Riche tarzında tabi haç işareti yok Victoria Bechamınkine çok beğeniyorum ama cesaret ister. Beni ayağımda tam 5 yıl oldu severek kullanıyorum. 2. kez yine yaptırmak istiyorunm sizce nereme yaptırayım

    YanıtlaSil
  7. Mena Suvari ve Scarlet Johansson'ınkileri beğenmemekle birlikte, Victoria Beckham'ın ve Nicole Richie'ninkileri baya beğeniyorum. Bir de Rihanna'nın o son yaptırdığı tabancalar dışındaki dövmeleri güzel...

    Benim 3 tane var şimdiden ama hastalık gibi, yaptırdıkça yaptırası geliyor insanın. Son olarak bir Koi balığı düşünüyorum sırtıma ama bakalım...

    YanıtlaSil
  8. seviyorum dövmeleri dövmelerimi :)))
    minik olanlar konusunda herkese katılıyorum...
    benim en minik dövmem el bileğimde, crown... favorim o :))
    şimdilerde 4. geliyor... sanırm minish'le alakalı bişiler olacak ;)

    Victoria Beckham'ın dövmelerine bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Rihanna'nın sırtındaki yıldızlar süper, bir de Victoria Beckham'ın sırtına doğru uzanan dövmeyi ilk görüyorum, bayıldım. Dövmem yok ama olursa sırtımda olacak.

    YanıtlaSil
  10. dövme yaptıracak cesareti henüz bulamadım ama bulursam yazı seviyorum ...
    victoria becham'ın ,nicole richie'nin ve eva longoria nınkiler süperrrr...

    YanıtlaSil
  11. Victoria Beckham ve Eva Longoria'nın dövmelerini çok beğeniyorum.Rihanna zaten artık işin ehli oldu:)

    YanıtlaSil
  12. bayılıyorum dövmeye:D Bügun de devianart tan araştırmıştım, 2. dövmem için süper fikir oldu birde ünlülerinkine bakim:)) Belki kendime uyarlayabileceğim bişeyler olur...

    YanıtlaSil
  13. rihanna'nın işaret parmağındaki "shhhh!" dövmesi de çok orjinal gelmişti ...

    YanıtlaSil
  14. Bir de bu aralar Hayden'ın dövmesindeki yazım hatası çok konuşuluyor.

    YanıtlaSil
  15. rihannanın dövmesi cok şahanee!

    YanıtlaSil
  16. Dovmesinden tek sikayetci benim heralde:( sag kolumda kucuk bir pegasus var. gorunmesin diye cok ugrasiyorum. Bence cok iyi dusunmeli insan ne yatirmak istedigine..

    YanıtlaSil
  17. ben kasigimdaki apandisit ameliyati izimin ustune yaptirmistim, sadece bikiniden ya da cook dusuk belli seylerden gorunuyo... cok memnunum... celebritylerde en cok (resimlerde yok ama)charlize theron un ayagindaki kucuk gulu begeniyorum... dovmeye cok da anlam yuklememek gerek bence, o zaman sIkIlma durumu da olmuyo... sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. ben de düşünüyorum dövme.. yüzük parmağıma sevgilimin adını yazdırmak istiyorum, bir ara demet akalın da yaptırmıştı öyle bir şey sanırım..

    YanıtlaSil
  19. selamlar pek çok kişinin beğenmemesine rağmen ben Scarlett Johanson unkini çok güzel buldum çok tatlı ve neşeli durmuş bence ama böle gerçek dövmelerde mi oluyomuş diye deilmiş zaten

    YanıtlaSil
  20. Rihanna'nın dövmesini çok beğendimm.Bir de Victoria Becham'ın en alt resimdeki dövmesi harikaa!:)

    YanıtlaSil
  21. Rihanna'nın ve Megan Fox'un dövmesi çok güzel.
    Megan Fox'ta bir sürü dövme var, en son koluna Marilyn Monroe portresi yaptırmıştı sanırım.

    Türklerden de Sanem Çeliğin sırtındaki dövme mükemmel, bende sırtıma yukarıdan aşağı doğru 6 tane minik yusufçuklar yaptırmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  22. dovmeleri mukemmel cok guzel gorunuyor insanda ama bazi kisiler cok abartiyor mesela vucudunun her yeri dovmelerle doluyor ayrica yildizli dovmeler cok guzel cok begeniyorum _~_...

    YanıtlaSil
  23. rihanna'nın dövmesi müthiş olmuş, onun dışındakilerden hoşlanmadım.. bilekte ufacık dövme sevmiyorum ben, kocaman olmayacak ama göze de çarpıcak...
    ben de ilerde yaptırmayı düşünüyorum,klasik olmayan, değişik bir kedi modeli arıyorum.. ya da rihannanınki gibi ufak ufak desenler olabilir :)
    omzuma ve belime yaptırmak istiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  24. Nicole Richie'nin halhal seklindeki dovmesine bayiliyorum. Ucundan ay-yildiz sarkan halini hint kinasi ile denedim ama sonuc istedigim gibi olmadi, yaz geliyor yine deneyecegim olana kadar pes etmek yok :)

    YanıtlaSil