{Uzun elbise modelleri}

5/29/2009

uzun elbise modelleri

Goruntulerdeki modeli feci sekilde kiskandim. Hem ciplak ayak plajda dolasiyor, hem de uzerinde butun yaz uzerimden cikarmak istemeyecegim guzellikte maksi elbiseler ta$iyor... $u anda disarida gok gurultuleri esliginde yagmur yagiyor ve benim uzuuuuuuun bir tatile - gunese - denize doymaya ihtiyacim var...

uzun elbiseler_1

uzun elbiseler
{ frenchconnection.com, missoma.co.uk, marksandspencer.com }

{dailymail}

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gerçekten çok hoş gözüküyor elbiseler bayıldım

    YanıtlaSil
  2. 1. ve sonuncuya bayıldım bende istiyorum. renkleri desenleri muhteşem görünüyor. Aynen türkiye de yağmurdan ve serin havadan sıkıldı.yaz gelsin şenlenelim.

    YanıtlaSil
  3. ben de çok kıskandımmmm :S ama haftaya cuma bu saatlerde memleketim İzmir'de olucam birkaç günlüğüne :)))

    YanıtlaSil
  4. 2. resimdeki puantiyeli modele bayıldım, cok guzelmis=)

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    bu elbiseler gerçekten çok ciciymiş,

    YanıtlaSil
  6. en altta sağdakine bayıldım, onun markası nedir bilgin var mı canım?

    YanıtlaSil
  7. ben kendime diktim:) bloguma göz atarsanız görebilirsiniz...:)

    http://fashionwithecem.blogspot.com/2009/05/my-design.html

    YanıtlaSil
  8. 3. elbiseyi istiyorum çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Allah'im şu 2. sıradaki puantiyeli ne kadar harika !!

    YanıtlaSil
  10. sonuncu benim olsunnn :)

    YanıtlaSil
  11. Maxi elbiselere ben de bayılıyorum bu aralar, tam yazlık ne güzel. Alınacaklar listemin başında yer alıyor :)

    YanıtlaSil
  12. Maxi elbiseleri rahatlığından olsa gerek çok beğeniyorum Lizzy sana katılıyorum modeli çok hoş puantiyelinin. Kızlar bunu giymek için uzun olmak gerek değilmi yada kısaları uzun gösterirmi?

    YanıtlaSil
  13. Birde benim son sıra dikkatimi çeken şalvar elbiseler var aynı elbise gibi ama etek kısımları şalvarın ağı gibi yanlarında da yukarı doğru büyük iki yırtmaç. Benim gözüme hoş göründüler. bilmiyorum hiç dikkatini çekti mi

    YanıtlaSil