{yeşil oje}

5/28/2009

Lauren Conrad

Lauren Conrad'in ojelerinin rengi cok tatli !

Bana istedigim renkte mavi rimel bulma konusunda yardimci olmustunuz.

Simdi de bu renk yesil oje onerisi bekliyorum :)

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Geçenlerde "ne alırsan bir lira"cıda bu yeşil, fosforlu sarı ve mor renklerde oje görünce almıştım.

    İstersen sende dollar store'larda bir şansını dene. İnsanın karşısına nerede ne çıkacağı belli olmuyor :)

    YanıtlaSil
  2. z'nin sitesine bir bak derim o yazmisti

    YanıtlaSil
  3. Yeşil ojemi ben kendim yapmıştım. Çok da güzel oldu(çok mu megalomance oldu bu ya:)). Bu aralar herkes yeşil aradığı için bu gizli tarifimi akşam açıklayacağım :) Ama benimki Lauren'ın değil Chanel'in mint yeşili gibi bir renk. Sarıyla Maviyi karıştııır hoop bitti :)

    YanıtlaSil
  4. CVSe gidilir, sally hansen kismisina bakilir (butun cesitlerine) orada cok renk gordum. chanelin falan da vardir kesin. 10 sene once bir rain and shine serisi vardi limited, bitmistim. neyse, cvs ve chanel.

    YanıtlaSil
  5. yeşil oje hoş ama hiç görmedim ayrıca kadının elinin rengine gitmiş sana gidermi? denemeden alma derim yeşil dev gibi olma

    YanıtlaSil
  6. hesionka; guzel fikir aslinda-bakmak gerek ;)

    nevruz; hatirlamiyorum hic, bakiyim hemen.

    B; o mint yesilde benimde gozum var :) Hem sari hemde mavi ojem var-denemek istiyorum :)

    ayse; chanel'in ojelerine bayilmakla birlikte{gerci ben chanel'in her bir seyine bayiliyorum :)} bir ojeye o kadar cok para vermeye kiyamiyorum acikcasi-ama sally hansen olur bak-cvs'e isinlaniyorummmmmm :)

    ferayca; :) hulk gibi olma diyorsun yani :) yok yok yakisir bana-begenirim kendimi :P

    YanıtlaSil
  7. yesil ojeyi chanel defilesinde gorup cok begenmistim (senin blogunda :))
    ben denemedim ama surda buna benzer iki renk gordum:
    http://www.barrym.com/products/product.asp?id=86

    YanıtlaSil
  8. ozge; tesekkur ederim. Verdigin linkte cok guzel renkler varmis.

    YanıtlaSil
  9. Avon'a bakabilirsin. Change Artist Transforming Nail Color; Shimmering Teal
    http://shop.avon.com/shop/product.aspx?pf_id=35811&from=search&find_spec=&camp=200912&dir_delivery=1&rep_delivery=1
    Bu arada Lauren Conrad Avon un yan serisi Mark in genc yuzu. Lauren's Faves diye bir seri var. Makyaj sevenler icin guzel uzunler. http://shop.avon.com/shop/product_list.aspx?level1_id=300&level2_id=469&pdept_id=549&&dept_id=566&cat_type=C

    YanıtlaSil