{Ayşe Arman'nin Beren Saat'le yaptığı röportaj}

6/28/2009

beren_saat_1

Ayse Arman'nin Beren Saat'le yaptigi roportaji okudunuz mu?

Cok samimi ve icten aciklamalar yapmis...

Meger Beren bir zamanlar cok sevdigi hatta hayatimin aski dedigi sevgilisini kaybetmis. Bunu bilmiyordum, soylediklerini okuyunca icim acidi...

Beren'in Ask-i Memnu'daki sevisme sahneleri hakkinda da bazi soylemleri var. Bu sahnelerin cekimlerinin ne kadar rahatsizlik verici oldugundan bahsetmis. Olaya oyuncu gozuyle bakmak haliyle daha farkli...

Benim ise bu konuda daha geri kafali {!} goruslerim var. Eger sevisme sahneleri diziye ya da filme herhangi bir deger katmiyorsa olmamasindan yanayim. Yani o sahne senaryodaki olaylar arasinda bir butunluk saglamiyorsa ya da sirf izleyicinin ilgisini cekmek icin araya monte edilmisse siritacagi kesin-ki zaten siriyorda, bu yuzden hic olmasin daha iyi!

Hem zaten bu tarz sahnelerin cekimi ve izleyiciye sunumu yonetmen ve ekip icinde cok zor olmali. Malum hem oyuncuyu rencide etmeyeceksin, hem seyirciye iki sevgili arasinda tutkuyu estetik bir bicimde yansitacaksin, hem cok profesyonel olacaksin vs vs... bir suru detay var.

Bir de simdi aklima geldi; artik yerli dizilerdeki sevisme ve opusme sahne tekrarlari feci sekilde gozumu tirmalamaya basladi. Yani ayni konuyu filmde izlesek iki oyuncu film boyunca en fazla 1 kere sevisir, 3 kerede opusur ve film biter-kisaca hersey tadinda kalir. Ayni olaylar dizide gelisince her hafta ayni kisileri defalarca opusturmenin anlami nedir? Yani yapimcilar "biz bu iki oyuncuyu gecen haftaki bolumde opusturduk ama izleyici saf - aradaki a$ki kesin anlamamistir, o yuzden sezon bitene kadar her hafta opu$sunler" mi demek istiyor :) Mesela Yaprak Dokumu dizisindeki Fikret ve Tahsin'i lutfen opusturmesinler artik, biktim! Zorlama oldugu oyle belli ki o kotu enerji ekrana yansiyor...

Neyse, bu konu uzar gider... Siz en iyisi Beren'in anlattiklarini okuyun :)

beren saat

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kesinlikle katılıyorum düşüncelerine. Bu geri kafalılıksa da sonuna kadar arkasındayım.

    İnsanlar artık bazı görevler üstlendiklerini unutmuşlar bence. O diziyi izleyen binlerce insan var. Tamam belki bazıları anlamıyor olayı, ya da ağzının suyu aka aka izliyor; ama ya diğerleri ? Neden dizideki karakterlerin hepsi seks manyağı gibi sürekli öpüşüyor, sevişiyor, verişiyor, yiyişiyor, artık ne derseniz. Sevgi, aşk, aradaki duygu her ne ise; neden yalnızca cinsel ögeler ile seyirciye aktarılmaya çalışılıyor anlamış değilim. Anlayan varsa çok rica ederim bana da anlatsın.

    YanıtlaSil
  2. Yazık üzüldüm şimdi :(

    Biz öyle bir toplumuz ki, kurtlar vadisi denen aptal dizide ölenlere ölüm ilanı veriyoruz :)

    Beren cici bir kız ah birde yeni sünnet olmuş gibi yürümese :)

    Yalnız benim de çok sağlam bir kaynaktan menajerden diyeyim aldığım bilgiye göre Bülent'le ayrılmış Kıvanç'la berabermiş.

    Hatta Meltem Cumbul'un da ya LA'de yada NC'de her hafta yanına gittiği zenci bir sevgilisi varmış.

    YanıtlaSil
  3. Makyaj Gunlugu; cok haklisin, sevgi-ask sadece opusmekle-sevismekle ifade edilebilecek duygular degil.

    stil direktoru; flas flas flas :) Beren-Kivanc aski bence cok konusulur :)

    YanıtlaSil
  4. çok samimi konuşmuş gerçekten.Şimdi düşünüyorumda bu kız hala efe benim tek aşkım derken ayrıldığı sevgilileri ne düşünüyor acaba?

    YanıtlaSil
  5. yahu millet beren saatin neyini beğeniyor anlamıyorum. bence rezalet çirkin bir kadın. yok göğüslerini açmalar yok öpüşme sahneleri. biz bu kadının terbiyesizliklerine sanki çok meraklıydık. yılan gibi gözleri var. çok soğuk ve itici.

    YanıtlaSil
  6. beren seni kiskananlar çaatlasin gerçektn içten gelerek söyluyorum sen mukemelsin ve çk başarilisin kenalada yakişiyorsunuz seni çk seviyorum ben kapici kizi ruya

    YanıtlaSil
  7. beren seni çk seviyorum seni çekemeyenler patlasin harika bir kadinsn seni çk ama çoooooooook seviyorummm

    YanıtlaSil
  8. beren seni çk seviyorum seni çekemeyenler patlasin harika bir kadinsn seni çk ama çoooooooook seviyorummm

    YanıtlaSil
  9. beren seni kiskananlar çaatlasin gerçektn içten gelerek söyluyorum sen mukemelsin ve çk başarilisin kenalada yakişiyorsunuz seni çk seviyorum ben kapici kizi ruya

    YanıtlaSil