{Bağcıklı-ipli Ayakkabılar ve Sandaletler}

6/27/2009

bagcikli ayakkabilar
Surekli degisen ayakkabi modasinin hizina yetismekte zorlaniyorum.

Moda tasarimcilari simdide karsimiza bagcikli-ipli ayakkabilar ve sandaletlerle ciktilar.

Bu modanin ilk onculeride defiledeki goruntusuyle Gisele Bundchen ve Gossip Girl'in oyuncusu Taylor Momsen oldu.

Peki bu ayakkabilari sevdim mi? Evet!

Siz sevdiniz mi?

{Givenchy, Junya Watanbe, Marc Jacobs}

{tfs-fashionising-netaporter}

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben de çok sevdim :) Hatta japon stil bir ayakkabı almıştım bağcıklı, geçen gün gittigidiyordan :)

    YanıtlaSil
  2. bu ayakkabıların hepsi benim olsa aaaah ah (:

    YanıtlaSil
  3. bugün her yerde gördüm ve çook güzellerrr

    YanıtlaSil
  4. Her zaman bağcıkları semaya uzanan sandalet-stiletto beğenmişimdir, artık bulmak daha kolay olacak (: Bu gossip girl abla birine benziyor o kılığıyla ama bilemedim, papa don't preach madonnası diyeceğim geliyor.

    YanıtlaSil
  5. ikinci ayakkabıya bayıldım. Ayakkabılar bahane gisele ve taylor şahane :D

    YanıtlaSil
  6. bence eger cok ince ve duzgun bacaklariniz varsa gercekten harikalar..yoksa, guzel gorunmek bi tarafa bilekleri ve bacaklari kalin gosteriyor sanki, bilegi goremedigimiz icin..

    YanıtlaSil