{Beyonce'nin konser kostümü}

6/23/2009

beyonce_konser

Beyonce'nin sahne kostumune onden bakinca pek bir $eye benzetemedim ama arkadan cekilmis fotograftaki goruntusu bana hediye paketini animsatti.

Beyonce; lutfen $u parlak coraplari giymekten vazgec!
Biz seni selulitlerinle ve kalin bacaklarinla seviyoruz!

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ne çirkin bi fiziktir bu ya...

    YanıtlaSil
  2. Normalde şişman bulurum ama sahne de çok seksi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. ahahhaha son cumlene bayildim=)
    ben de kendimi selulitlerimle ve kalın bacaklarımla seviyorum;)

    YanıtlaSil
  4. ajda pekkan bile son kostumunu çorapsız giymişti...

    YanıtlaSil
  5. mrs.baros; aslinda fizigi fena degil ama su kalin bacaklarini cok fazla gosteriyor...

    benim hayatim; eh iste, fena degil :)

    lizzy; hepimiz beyonce'yiz :) selulitlerimizle mutluyuz :)

    berraque; ???

    minikmimik; Estetikleri icin elestirilsede hatunun o yastaki bakimli haline ve fizigine hayranim... Bacaklarida estetik olamaz gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  6. ben parlak çorapları seviyorumda bu mayo elbiselerden nefret ötesi tiksiniyorum yaaa.
    bana hiç şık ,kalitesi tarz gelmiyor.basit geliyor.ajda pekkanda giymişya yeni konserinde.türkiyede ilk giyenlerden hande yener hepsi çok çirkin.bari min şort boyu giysinler.çok teşhirci ve çirkin kostümler.ohhh döktüm içimi.

    YanıtlaSil
  7. hazır selülitten laf açılmışken geçende yakın çevremizde bir yere denize gittim ya herkestemi olur arkadaşlar küçük bebelerde bile selülit var kiminde çok kiminde az ama var!!! ya eskiden annemlerle denize giderdik bu selülitler gözüme çarpmaz idi şimdi gözüm herkesin bacağında ben ayağa kalkıncada herkes bana bakıyormuş gibi geliyor:((( ya takıntı haline geldi... Lütfen bu selülitlere gerçekten ii gelen tedaviler yazabilirmisin blog sahibem ihtiyaç var

    YanıtlaSil
  8. Ben şahsen görmek istemezdim.
    Böyle iyi gibi.

    YanıtlaSil
  9. siz beyonce nin parmağı bile olmassınız düzgün yorumlar yapın be!

    YanıtlaSil