{Çağla Şikel ve Emre Altuğ Çeşme'de Tatil Yapıyor}

6/23/2009

Picture 1
Birbirlerine cok yakistirdigim Cagla Sikel ve Emre Altug cifti Cesme'de tatilin keyfini cikariyormus.

Sanirim Cagla yeniden hamile ama henuz hamileligin ilk doneminde oldugu icin pek belli olmuyor. Umarim bu sefer cocuk istegi gerceklesir...

{Diva Dergisi, Sayi:312}

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çağla çok hoş bir kadın... ama emre çok kg almış :) bence hamile olan emre olabilir ;)

    YanıtlaSil
  2. bende onu dicektim emre altuğ ne olmuş öyle

    YanıtlaSil
  3. emre çağlaya uyuyor galiba:)kız yiyip atanlardanmış..hihi:)kebaplar tatlılar vs ne yese..kurtlulardan buda..olan emreye olmuş..:))

    YanıtlaSil
  4. bende çok yakıştırıyorum.inşallah çocuklarına kavuşurlar bu kez.emre'ye babalık yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. evet çağla hamile ama emre altuğ'a noolmuş öylee :) kilo alınca çok yaşlı görünmüş.
    ama çok yakışıyolar, Allah mutluluklarını bozmasın.

    YanıtlaSil
  6. :)) bence 1 yıl sonra ya çağla kg alacak emre gibi yada emre kg verecek çağla gibi {çünkü çiftler zamanla birbirine benzer}

    YanıtlaSil
  7. 4 aylık hamileydi en son Banucum. Zayıf olduğu için çakılmıyo ama bikinili fotolarında gördüm, bi derdi bi göbek. :)

    YanıtlaSil
  8. ben bu çifti çok yakıştırıyorum gerçekten birbirlerini çok sevdiklerine de inanıyorum başkaları gibi medya aşkı yaşamıyorlar fazla lafa ne hacet Allah mesud etsin...

    YanıtlaSil
  9. maybe; boyle metabolizmasi hizli calisan hatunlari kiskaniyorum :)

    sihirli eller; bencede Emre'ye agir hava cokmus-guzel bir cift...

    glam's world; amin canim, Allah kimsenin yuvasini-mutlulugunu bozmasin.

    ferayca; ciftlerin birbirine benzeme durumu cok dogru :)

    tis; bunlarin hamilelikleri bile bir tuhaf-sadece gobek cikiyor-baska yerler kilo almiyor :)

    sweetheart; ayni fikirdeyim-ortada tutku oldugunu hissedebiliyor insan...

    YanıtlaSil