{Gelin Ayakkabısı Modelleri}

6/30/2009

gelin_ayakkabisi_modelleri_1
gelin_ayakkabisi_modelleri_2


Moral bozmak gibi olmasin ama gelin ayakkabisi secimi gercekten zor...

Ayakkabi hem rahat olmali hem de modeli icinize sinmeli... {Gerci simdilerde cogu gelin yuksek topuklu ve onu acik ayakkabilarla rahat edebilmek icin ayakkabinin icine yerlestirilen slikon tabanlardan kullaniyor.}

Kolajlardaki ayakkabi modellerinin arasinda bej ve gri renklerde ve bir tane babet tarzinda ayakkabi ekledim. Malum artik beyaz gelin ayakkabisi kadar farkli renklerde kullanilmaya baslandi. Ozellikle bej renkteki ayakkabilar krem- beyaz gelinliklerle hos olabilir. Babetleride topuklulardan yorulan ayaklari dinlendirmek ya da pistte gobek atarken giymek icin dusunebilirsiniz :)

Turkiye'deki bir kac ayakkabi markasinin web sitesinden gelin ayakkabi modelleri arastirmak istedim ama buldugum fotograflar ya cok kucuktu, ya da cesit cok azdi. Bu yuzden fotograflarda gordugunuz tum modelleri Zappos.com web sitesinden sectim. Zappos Turkiye'ye gonderim yapiyor ancak yurt disi siparisleri sadece telefonla kabul ediyorlar-kisaca biraz zahmetli...

Ama duydum ki Turkiye'de istediginiz gelin ayakkabi modelini yapabilecek pek cok ayakkabici varmis. Yani elinizde sectiginiz ayakkabinin fotografiyla gidiyorsunuz ve ayak numaraniza gore siparisinizi veriyorsunuz. {Eger bu tarz ayakkabi imalati yapan yerleri bilenler varsa yorum kismina yazarlarsa herkes faydalanmis olur.}

Umarim bu goruntuler ayakkabi seciminde zorluk yasayan gelin adaylarina ilham verir...

Enjoy!

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bence gelin ayakkabısı babet olmamalı // taşlı süslü b,şeyler olmalı :D mesela desa.daki sandaletler gibi şık durmalı // bi de pazardan alınmış gibi çiğ durmamalı rengi :)

    YanıtlaSil
  2. selam
    ayakkabilar gercekten harika,benim dugunume yetismedi bu post :) ben gelin ayakkabimi Erol'a yaptirmistim..istenen model ve numaraya gore yapabiliyorlar..

    YanıtlaSil
  3. Ben de gelin ayakkabılarımı Erol da yaptırmıştım. Güzellerdi ama çok acıtmıştı ayağımı, balayı için bagaja attığım terlikleri çıkarttırıp giymiştim bir süre sonra, taşlı bir şeydi. Dayanamadım ama ne yapayım:)

    YanıtlaSil
  4. babet çok şekermiş... bence insan nasıl rahat ediyosa öyle olmalı, ben babet giymiştim.

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde gittiğim bir düğünde gördüğüm gelin ayakkabası pembeydi, çok hoşuma gitti. İlle beyaz olmasına gerek yok, sonra da rahatlıkla kullanılmalı. Ben gelin ayakkabılarımı daha sonra 1 kez daha giydim. (5 yılda 2 kez giyilen bir ayakkabı). Keşke ben de beyaz yerine başka bir renk alsaymışım. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben istek üzerine mevcut ayakkabınızı veya sıfırdan ayağınıza göre gelin ayakkabılarını süslüyorum.Kendi gelin ayakkabımda kocaman tül fiyonlu fransız dantelli ve taşlı bişeydi..herkes fotografını çekmişti..benim fikrim gelin ayakkabısı çok farklı bişi olmalı..sonra giymeyin ne olur ki gelinliğinizi giyiyormusunuz sanki..ogün özel bir ayakkabıda feda olsun..ama özel olsun..

    YanıtlaSil
  7. 10.model şahane banucum:)renkli düşünüyorum bende..nr39 dan çılgın bişi alabilirim gelinliğin altına:)

    YanıtlaSil
  8. nr.39 nişantaşı vali konağı cad. kendi sitesine de bakın bence her ayakkabısını ayrı beğendim, fiyatlarıda çok iyi tamamen yerli malı ve kendi imalatları (:

    YanıtlaSil
  9. Bir tanede İstiklal Caddesinde var salında sipariş üzerine ayakkabı yapan bir yer ama nasıl tarif ederimki ben şimdi orayı. Taksim Meydanından Galatasaray'a inerken sağdan bir arka sokaktan gidiliyor. Çiçek Pasajına gelmeden önce.. ama isim filan bilmiyorum :((

    YanıtlaSil
  10. Ben Osmanbey'de Divan Kundura'ya yaptırıyorum. Öğrendiğim kadarıyla gelin dünyasında tanınmış bir firmaymış. Ayak ölçünüze göre istediğiniz bir modelde yapıyorlar. Deri olması şart değil, gelinliğin kumaşından, dantelinden ya da kendi kullandıkları bir dantelden de kaplayabiliyorlar. Fiyatı 150 tl.

    YanıtlaSil
  11. bence gelin ayakkabisi oyle bir kere kullanip atilacak cinsten bisiy olmamali keza ben oyle yaptim.ayakkabimi FLO magazasindan almistim.ispanyol bir markaydi ve inanilmaz rahatti.sonra gunluk hayatta da kullanabildim ayrica.haa bi de ben rahatligima asiri duskun biri olarak ekstradan bembeyaz bir adidas spor ayakkabi da almistim:)dugunun yarisindan sonra adidaslara gectim ve deliler gibi dans etmeye devam ettim;)tavsiye olunur...
    Tuby

    YanıtlaSil
  12. Ayakkabılar çok güzeeeelllll... süperrr çok hoşuma gitti harikalar bittim yaa özellikle bilekten taşlı olan çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  13. gelin ayakkabasında tek adres var..www.pinararkun.com..yakında cadde de mağaza da açacakmış..

    YanıtlaSil