{Gelin Makyajı}

6/24/2009

gelin_makyaji

Model degil, gercek bir gelin ve gercek bir gelin makyaji...

Goz makyajini cok basarili buldum!

Gelin adaylari; ilhaminiz bol olsun!

{jaggerphotography.blogspot.com}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Aha hayalimdeki gelin makyajı.

    YanıtlaSil
  2. bende cok begendim, hatunun ten ve goz rengine bu goz makyaji cok yakismis. Hayalin gercek olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. İyi hatırlattım ben de gelin makyajlı bir fotoğrafımı koyayım bloğa. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. keşke evlenmeden önce görseydim bu makyajı.... çok hoş olmuş. ruj rengine bayıldım.bende esmerim hangi marka hangi numara bilgin var mı...

    YanıtlaSil
  5. Verdiğin blogdaki gelin resimlerine baktım bukadarmı doğal ve gösterişten uzak olur insanlar bu amerikanın yapısında varmı yoksa bu blogdamı denk gelmiş...Doğallıkları yanı sıra türk kültüründe içinde bulunmak zor olsa gerek banu... Nasıl anlaşabiliyormusun insanlarla.. Lütfen bir ara amerikan insanlarının gerek olumlu gerek olumsuz yönlerini yazarmısın? sıkılırsan neden sıkılıyorsun rahatsan neden rahatsın bununla ilgili bize makale hazırlarmısın ? öptüm seni {insanlar bukadar sıcakmı ordada}

    YanıtlaSil
  6. sevgili salincakta iki kisi, iyi ki iyi ki bunu yayinlamissiniz ben de bayildim, maymuna donmeden o kuaforden cikmak oyle zor ki, bunu gosterecem, olacak bitecek :)

    YanıtlaSil