{Göz kalemi göze nasıl çekilir?}

6/30/2009


Unlu Makyoz Corci'de benim gibi goz kalemini surdukten parmak uclariyla dagitiyor. Bu yontemi tum bayanlara tavsiye ederim. Hem bugulu bir goz makyaji ortaya cikiyor, hem de goz kalemini duzgun ve esit kalinlikta suremeseniz bile parmak uclariyla dagitinca goruntu daha yumusak ve sanki goz fari surmussunuz gibi duruyor.

Keyifli seyirler...

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gözümün üstüne sürmekte gayet başarılıyım da, alt tarafı bir türlü tutturamıyorum:(

    YanıtlaSil
  2. parmak uçlarıyla dağıtması çok hoş bir etki bırakıyor gerçekten. faydalı oldu:) teşekkürler..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Parmak uçlarıyla dağıtılınca güzel dağılan bir kalem lazım ona. Hepsinden aynı performansı alamıyorum ben, mükemmel kalemi bulamadım henüz yeah.

    YanıtlaSil
  4. kadının kaşları çok garip =))

    YanıtlaSil
  5. 1- iyi fikirmiş, uygulamalı.
    2- bülent ersoy müzik dünyasında neyse corci'de makyajda o galiba. vallahi korktum..
    3- izlerken elimde bi cımbız olsa da şu kızın kaşlarını alıversem dedim.

    YanıtlaSil
  6. kızın burnunun ucu derileri kalkmış kaşlarda cabası. Odaklanma problemım var sanırım:)mevzu ne ben nerelre bakıyorum

    YanıtlaSil
  7. inanmıyorum, ben zaten böyle kullanıyordum, makyajdan da anlamam hiç:)

    Peris

    YanıtlaSil
  8. tutku sana katılıyorum ya makyaj olarak mankenlik yapan insan bu kadarmı banel durur kaş desen bi, burun desen ayrı felaket

    YanıtlaSil