{Halka Küpelerin modası hiç geçmiyor}

6/25/2009

halka_kupeler

Halka kupeler takilar icinde biz bayanlarin gozdesi...

Kimimiz buyuk ve gosterisli halka kupeleri tercih ediyor, kimimizde kucuk ve kibar olanlarini...

Tercihlerimiz ne olursa olsun el birligiyle halka kupeleri hayatimizin bir parcasi haline getirdik...

Sayemizde onlarin modasi hic gecmedi, gececek gibide gorunmuyor...

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben özellikle çok kullanıyorum.Artık Jojee=halka küpeler:) arkadaşlaırm bile dalga geçiyor çeşit çeşit halka küpelerim var canım:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de cok seviyorum halka kupeleri ama kucuk olanlarini :)) Hic modasi gecmesin :)) Kandilin kutlu olsun banucum :)

    YanıtlaSil
  3. bence de hic ama hic gecmesin halka kupelerin modasi=)
    severek kullanıyoruz..:P

    YanıtlaSil
  4. başlığı gördüğüm gibi direk jennifer'ı aradım.Buluncada işte bu dedim.Sanırım artık onunda eski çıtırlığı kalmamış.en çok beğendiğim ise megan fox.Bana göre halka küpeler uzun saçlarda daha güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Bir nevi kurtarıcım, hiçbirşey mi uyduramadın kıyafete.. tak halkayı gitsin :)

    YanıtlaSil
  6. Ben büyük olanları çok kullanmadığımı farkettim şimdi düşününce ama oldukça feminen bir görüntüsü var. Küçük bir tanesi 4-5 yıldır kulak kepçemden hiç çıkmadı ama :)

    YanıtlaSil