{Hoş ve Sade Bir Kombin}

6/23/2009

jennifer_aniston

Jennifer Aniston'un giyim tarzini hep cok begenmisimdir. Bu goruntulerde istisna degil. Cok sade bir etek ve ust'le ortaya ho$ bir kombin cikarmis.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Jennifer Aniston hakkinda soylediklerine ben de katiliyorum. Her zaman sade ve cok hos. Saclarina da bayiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben bayılıyorum bu kadına çok zarif

    YanıtlaSil
  3. Ilk bakista farketmedim ama lacivert ust ve siyah etek kombinasyonu mu bu? Genelde uymayan renklerdir ama burada goze batmiyor her niyeyse.

    Sevgiler,

    Beste

    YanıtlaSil
  4. meltem; jennifer'in saclari zaten efsane-bu yuzden olsa gerek modelini yillardir hic degistirmiyor.

    jove; o kadar spor yapmasina ragmen kasli bir goruntusu olmadigi icin bende begeniyorum, cok saglikli gorunuyor.

    Beste; bana sanki ustundeki renk lacivert degilde kou gri gibi geldi-aslinda lacivert ve siyah uyumlu renklerdir; bakiniz asagidaki link :)

    http://www.salincaktaikikisi.com/2008/11/2009-2009-kis-modasi-siyah-ve-lacivert.html

    YanıtlaSil
  5. bu hatun hep böle...iddası olmayan sade şeyleri seviyor...yakışıyorda:)allı güllü giyseydiiii kocişi kaçmazdı belki ihih:)

    YanıtlaSil
  6. her ne kadar el,ayak ve diz kapakları yaşını ele versede saçlarına ve giyim tarzına ben de bayılıyorum. ama bu karede en çok beğendiğim ayakkabıları oldu.

    YanıtlaSil
  7. ya bu kadını bende çok beğeniyorum ya bret Pitt bu kadını Bırakıp angelina ile nasıl oldu aklım almıyor :(((

    YanıtlaSil
  8. maybe; ilginc bir tespit :)

    pinaral; ayakkabilari gercekten cok guzel tasimis-bacaklari ise mukemmel!

    ferayca; Angelina bence buzlar kralicesi gibi-sadece cocuklara olan merhametini takdir ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. İlk bakışta bana tek parça siyah bir elbise gibi geldi ama o etek neymiş öyle semaya tırmanmış. Aboov yüksek bel alert...

    Ayakkabılara ben de bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. bacaklarındaki bu çizikler nasıl oluşuyo acaba. çok şükür bende öyle şeyler olmaz..farklı geldi

    YanıtlaSil