{Jennifer Lopez'in yeni parfümü: MY GLOW}

6/26/2009

my-glow-jennifer-lopez-perfume.jpg

"Her bebek bir melektir" sloganini tasiyan ve Jennifer Lopez'in ikiz bebeklerine hamile oldugu donemde hazirlanan MY GLOW isimli yeni parfumu piyasaya suruldu. Melek figurunde bir kapaga sahip olan parfumu Jennifer Lopez'in diger parfum markalarindan ayiran en onemli ozelligi sanirim unlu sarkici/oyuncunun annelik yanini ortaya cikariyor olmasi...

my-glow-jennifer-lopez-perfume-1.jpg


{stylefrizz}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. o kadar masum ve güzel görünüyor ki insanın baktıkça bakası geliyor üzerindeki hırka da nasıl yakışmış insanın o hırkayı giyip elinde kahvesiyle balkonda kitap okuyası geliyo
    yani bir parfüm reklamından bu da nasıl çıkar demeyin tatile ve evimde biraz vakit geçirmeye sanırım ihtiyacım var:)))
    SEMA

    YanıtlaSil
  2. Ben Jennifer Lopez Live Luxe kullanıyorum ve kokusuna bayılıyorum. Bunu da denemek için sabırsızlanıyorumm

    YanıtlaSil
  3. jlo glow ta lise 2'den beri kullandığım, vazgeçemediğim, yerini dolduramadığım bir parfüm. beni baymayan tek parfüm o oldu şimdiye kadar. my glow'dan da çok umutluyum. hafif pudra kokulu bir şey bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sisesini Mariah Carey'nin parfumune cok benzettim

    YanıtlaSil
  5. bu kadin ne yapsa bayiliyorum:ayakkabilari, ic camasirlari ve still adli ilk parfumu var bende. parfume bayiliyorum, bence cok seksi bir koku. bunu da denemem gerek en yakin zamanda.

    YanıtlaSil
  6. resim süper şişe süper..annelikte yakıştı..merak ettim bu parfümünüde:))

    YanıtlaSil