{Madonna Louis Vuitton Sonbahar Kış 2009 2010 Reklam Kampanyası}

6/26/2009

Madonna-For-Louis-Vuitton-2010.jpg

Louis Vuitton'un Ilkbahar Yaz 2009 reklam kampanyasindaki goruntuleriyle bizi hayal kirikligina ugratan Madonna'yi tekrar bu markanin yuzu olarak gorecegimi dusunmemistim...yanilmisim.

Louis Vuitton Sonbahar-Kis sezonu icinde unlu sarkiciyla anlasma yapmis. Kampanyanin ilk goruntusu huzurlarinizda...

Nasil buldunuz? Photoshop'un ucu yine biraz fazla mi{!} kacmis?

{fashionising}

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. berbat madem bu kadar photoshop yapacaktın neden madonna
    ben onun 10 da birine bile bulunurdum kampanyalarında :))
    SEMA

    YanıtlaSil
  2. banucum photoshop un ucu filan değil, burda madonna yok ki! madonnanın boyle kollara, MAC modeliymişcesine porselen bi cilde sahip olmadıgını dunya alem biliyo, bu kadarıda biz ünlü olmayıp resimlerini photoshoplatamayan kadınlara haksızlık ama: )

    YanıtlaSil
  3. Yağlı boya tablo kıvamında
    olmuş,ama ilk
    kampanya ya göre daha klas duruyo,bakalım devamı nasıl olacak?

    YanıtlaSil
  4. yani ucu kaçsa da yine de ne kadın ya diyorum:(

    YanıtlaSil
  5. Biraz mı:) Bildiğimiz Madonna barbie bebek gibi olmuş maşallah:)

    YanıtlaSil
  6. Pek anladığım işler değil ama bu ne lan?! Hiç değişik bişey yok sanki bunda?

    YanıtlaSil
  7. Kadının madonna olduğundan emin miyiz diye sordurtacak kadar çok oynanmış fotoğrafla.
    Hande

    YanıtlaSil
  8. bu Madonna mı inanamadım!!!!!!! ama çanta çok güzel :)

    YanıtlaSil
  9. kaçmış ama görüntü bence çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  10. Louis Vuitton için hep daha "classy" insanlar hayal etmiştim. Ne bilim bir Nicole Kidman la anlaş SJP'ı bağla. Balmumu gibi yapmışlar kadını

    YanıtlaSil
  11. Photoshop'in ucu BAYA kacmis. O incecik kollar, o burun Madonna'ya ait degil. Bir tek kaslarinin sekline dokunmamislar herhalde kadinin. Baska bir insan gibi :S bir de ben nedense Madonna'li Louis Vuitton reklamlarini hic begenemedim, begenemiyorum :S

    YanıtlaSil
  12. evet vitrin mankenleri gibi duruyor..ya da belki de amaç öyleydi...

    YanıtlaSil
  13. valla pek Madonnaya benzetemedim,
    fazla genç olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Bnece cok akillica.Iste istedikleri olmus ; herkes bunu konusacak :)

    YanıtlaSil
  15. Ben cantayi cok begendim, fiyati kesin ucuyodur. Banu'cum bu arada mailimi aldin mi?

    YanıtlaSil
  16. zeynep'cim e-malini almadim, ne yazmistin? tekrar gonderir misin?

    YanıtlaSil
  17. Madonna bahane çanta şahaneeee :))

    YanıtlaSil
  18. Ojeler ile ilgili bir mail attim. Tekrar gonderdim. Umarim almissindir simdi..

    YanıtlaSil
  19. biblo gibi duruyo. seramik bebekler gibi. aşırı photoshop.

    YanıtlaSil
  20. Benden genç yapmışlar Madonna'yı :)

    YanıtlaSil
  21. Ben de seramik bebeklere benzettim hani civkini çikarmislar photoshopun:)

    YanıtlaSil
  22. Hemde nasıııılll.. bence fotoğrafçı ve çekimlerle bu kadar uğraşana kadar ressama çizdirselermiş daha gerçekçi bir görünüm elde ederlermiş!

    YanıtlaSil