Makyaj Sırları ve Kullandığım Makyaj Malzemeleri

9/08/2016

Instagram'da #tbt oluyorsa pekala blogumda da olabilir. 

Sizi 2009 yılından bir yazıya ışınlıyorum. O zaman böyle sobeler filan vardı, kendi aramızda eğlenirdik. Tek kelimesine dokunmadan olduğu gibi yayınlıyorum. Güzel günlerdi özlüyorum..

______________________________________________
MakyajCantam' in blog sahibesi Iraz tarafindan Makyaj Sirlari adli mim'le mimlendim. Cok keyifli bir mim oldugunu dusunuyor ve hemen basliyorum!

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?

17 yasinda-lise son siniftayken basladim. {Annem bu gibi konularda Nazi subayi gibi oldugundan makyaj yapma yasim 20'ler bile olabilirdi, 17'ye sukretmek lazim :) annecigim kulaklarin cinlasin!} Makyaj adina yaptigim tek sey hafta sonlari dersaneye giderken gozlerimin altina yesil-turkuaz goz kalemleri ve rimel surmekti. Bir de dudaklarima Nivea'nin cilek kokulu nemlendiricisini surerdim, kokusu hala aklimda :) Rengarenk ojeleride unutmamak lazim tabi. Okula giderkende seffaf oje kullanirdim.


2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Ilk makyaj malzemelerimi Bursa'nin meshur kozmetik deposu Kaan parfumeri'den aldim. Flormar oje ve Max Factor ruj. {Numarasini hatirlamiyorum ama ruj pembe tonlarindaydi, oje'de kirmiziydi}


3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?

Hastalik demek sanirim daha dogru bir tespit olur :) Makyaj yapmaktan buyuk zevk aliyorum. Evde oldugum zamanlarda bile allik-rimel-goz kalemi mutlaka surerim. Bunun adi hastalik degilde ne olabilir ? :)

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?

Evet, hem de yuz milyon kere evet :)


5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan, "işte bu en harika ürünü!" diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.

MAC'in farlarini, rujlarini ve goz kalemlerini kullandim. Farlarindan hic memnun kalmadim. {MAC sevenler bu yorum uzerinde bana protesto eylemi gerceklestirebilir :)} Farlarinin yapisi cok sert geldi, surumu cok zordu. Pigmentlerini hic denemedim-bana biraz zahmetli geliyor. Rujlari ve goz kalemleri sahane-tek bir urun adi vermek zor.


6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?

Clinique Kohl Shaper - dumanli goz makyajinda bu goz kalemini tek gecerim!

7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?

Bu cok mantikli bir soru olmus cunku cogu bayan asla 1 tane rimelle yetinmez :) Bu aralar makyaj alisverislerimde hediye edilen deneme boyu rimellerimi bitirmeye ugrasiyorum. Estee Lauder Sumptuous, Lancome Definicil ve Clinique High Impact Mascara favorilerim. Dior'un elektrik mavisi rimelini ise surekli kullanamasamda cok begeniyorum.

8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?

Genelde Macy's ve Belk'ten alisveris yapiyorum. Bu magazalarda bulamadigim ya da daha uygun fiyata satilan urunleride Ebay ve Strawberry'den aliyorum.


9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?

Banyo'daki dolapta uc cekmeceli bir kutunun icinde sakliyorum. Zaten makyajimi da hep banyoda yaptigim icin hersey elimin altinda oluyor.

favorilerim
{Blog Sahibesi'nin favori makyaj malzemeleri}

10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?

Ne siz sorun, ne ben soyleyeyim :)

Eskiden bu konuda daha musriftim, simdilerde daha bilincli secimler yaptigimi dusunuyorum ama yine de butce epey kabarik oluyor.

11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?

Yabanci blog; Hele Says

Yerli bloglar ise Just Makeup ve tabiki Makyaj Cantam

12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?

Yurt disinda yasadigim icin uzun zamandir yerli markalari kullanmiyorum-bu yuzden favorim yok.

13. Hangi goz makyaji temizleyiciyi kullaniyorsun?

Bu aralar Lumene'yi kullaniyorum.

14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?

Losyon makyaj cikarici kullanmiyorum. Goz makyajimi Lumene'yle temizledikten sonra yuzumu Olay yuz yikama jeliyle yikiyorum. Bu asamadan sonra bazen Clinique tonik kullaniyorum, bazende sadece nemlendirici suruyorum.

15. Ten ve goz rengin?

Bugday tenliyim, gozlerimde yesil.

16."Onsuz yapamam!" dedigin kozmetik markasi?

Zor bir soru. Her markanin sevdigim urunleri var. Ornegin Lancome goz alti kapaticisi hayatimin urunu olmus durumda. Clinique'in alliklarini cok begeniyorum. L'oreal'in ve Neutrogena'nin ruj renklerine bayiliyorum... Bu liste uzayip gider :)

17. Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?

Kesinlikle Lancome goz alti kapaticisi, rimel ve goz kalemi. Bu uc'lu olmadan yuzum cok soluk gorunuyor. Clinique Fresh Bloom alligimi ve Lancome bebek pembesi rujumu cebime koyarak hile yapabilir miyim? :)

18. Far bazi, makyaj bazi gibi urunler kullaniyormusun? Kullaniyorsan hangi markalar? Kullanmiyorsan neden?

Far bazi hic kullanmadim, gereksiz bir detay olarak goruyorum. Makyaj bazi olarakta Revlon'u denedim ama makyaj yaparken nedense elim hic gitmiyor. Alligin kaliciligini arttirdigi bir gercek ama sanki yagli cilt tipleri icin daha uygun bir urun.

19. Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?

Asagidaki blog sahibelerinin makyaj sirlarini okumaktan buyuk keyif alacagimizi dusunuyorum :)













You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ayy mim:) Sorular çok eğlenceli görünüyor. Teşekkürler Banucum, keyifle cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
  2. 15 yaşında 1i olarak resimdekiler sadece favorilerinse hepsini düşünemiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. aa bursalı olduğunu bilmiyodum :))

    YanıtlaSil
  4. bende diyorumki bu kadar makyaj malzemesi var nasil bitiriyo ee anlsildi evde bile makyajli olunca insan:)
    bu arda seni blog listeme ekleyebilir miyim?

    YanıtlaSil
  5. Kadın olmanın en keyifli birkaç özelliğinden biri,makyaj yapabilmek...Hal böyleyken,makyaj sevilmez mi?Bu ayrıcalık sonuna kadar kullanılmalı,bu arada Banucum senin o banyona girip önce clinique allıklarını sonra da gözüme kestirdiğim herşeyi biranda çoredip evimin rahaaat koltuğuna ışınlanmak istiyorum
    :p

    YanıtlaSil
  6. süpersin banu'cuğum, heyoo herkesin sırlarını öğrendim ;)

    YanıtlaSil
  7. Ben de sabahtan beri yazıyorum ama yetiştiremedim, biraz fazla çene yaptım galiba;)
    Foto harika görünüyor!!! O pembiş fırçaları nereden aldığını hemen bizlerle paylaşmalısın, oyy yirim ben onları;)

    Ayrıca çok teşekkür ederim ♥

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim :) yazdım hemen !:)

    YanıtlaSil
  9. Selamlar
    ben pek makyaj yapmam oyle ozel gunlerde falan yada kırk yılda bı canım ısterse ama bu resmi görünce feci bi makyaj yapasım geldi:)

    YanıtlaSil
  10. ben de ilk makyaj malzememi kağandan almıştım :D maybelline jumbo kalem fardı hatta ton u cool cucumberdı :D ciclerin harika görünüyor high impact maskara ve clinique allıklar benim de favorilerim.

    YanıtlaSil
  11. ben bu mimi yanıtlamasam kızarmısın bana.böyle markaları yazmaktan hoşlanmıyorum çünkü ben makyajımı yayınlıyorum merak edenlere mail yoluyla cvp veriyorum.

    YanıtlaSil