{Megan Fox'un güzelliği...}

6/27/2009

megan_fox

Bu ta$ gibi hatunu cop bacak Angelina Jolie'yle kiyasliyamaya calisanlari ve hatta bunun ustune Angelina'yi daha guzel bulanlari anlamaya calisiyorum... ama anlayamiyorum...

Bir ben miyim boyle dusunen?

Yahu Megan Fox Angelina Jolie'yi fizigiyle dover, gozleriyle uzaya i$inlar!

You Might Also Like

62 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kesinlikle katılıyorum çok hoş bir hatun ya...Angelina yaşlandı artık ve gitgide iticileşiyor...artı koca dudadkalrınıda hiç sevmiyorum...
    Bu hatuna çok laf söyleniliyor,bence dört dörtlük valla:)

    YanıtlaSil
  2. +10000000....00!! Angelina bir ara sadece "biraz" güzeldi belki, ama şuan berbat durumda. Fizik desen sıfır. Kafası kocaman, dudakları sexy olmayan bir ölçüde kocaman. Giyim dersen yakında babaannem gibi giyinecek, hep aynı asil görünmeye çalışan sıkıcı tarz.. Brad'i de kendine benzetti zaten, taş gibi adamın çekiciliği gitti çöktü bişey oldu adama.. Anca çocuk edinir veya yaparlar bunlar futbol takımı kurucaklar yakında...
    Dolmuşum sanırım baya :))

    YanıtlaSil
  3. Angelina ile Megan'ı karşılaştırmak yerine ayrı ayrı sevsek

    he benim favorim tabiki Angelina, o ayrı(:

    YanıtlaSil
  4. meyve veren ağaç taşlanır.Angelina yı kıskananlar çatlasın.Kadının doğallığı yeter kaçtane çocuk doğurdu bir okadarda çocuk sorumluluğu var üzerinde yaptığınız karşılaştırma adil değil.Angelina kadar çocuk doğursunda foxunuzu o zaman görelim.Buraya görüş yazanların hiç birinin de doğum yapmadan ahkam kesmelerinede bir anlam veremedim.

    YanıtlaSil
  5. bu fotogaflarda kiyafeti ve makyaji cok hos, cok güzel duruyor megan. yalniz bir sürü gördügüm baska fotograflarda seksi olmak adina abuk subuk pozlar verince gözümden düstü, cok ucuz ve itici geldi bana...

    YanıtlaSil
  6. Megan Fox, en güzelin bile bir kusuru olduğunun kanıtı bence. Yüzü enfes, vücuduna laf eden çarpılır ama el baş parmakları! Sürekli saklıyor zaten fotoğraflarda.

    YanıtlaSil
  7. Megan Fox ztn ilk çıktğından beri tam bir Angelina taklidi dövmeleri, tarzı, açıklamalarıyla Angelina'nın gençlik hali adeta bu arada yanlış anlaşılmasın Angelina hayranı değlim ama bu yüzden Megan daha bi itici geliyo bana

    YanıtlaSil
  8. Adsız dedi ki...

    meyve veren ağaç taşlanır.Angelina yı kıskananlar çatlasın.Kadının doğallığı yeter kaçtane çocuk doğurdu bir okadarda çocuk sorumluluğu var üzerinde yaptığınız karşılaştırma adil değil.Angelina kadar çocuk doğursunda foxunuzu o zaman görelim.Buraya görüş yazanların hiç birinin de doğum yapmadan ahkam kesmelerinede bir anlam veremedim.

    katılmadan geçemicem bu arkadaşa(:

    YanıtlaSil
  9. evet bazı fotoları guzel gercekten ama bazıları basıt ucuz kadn tıplemesı ve gordugum roportajlardaki konusmalarıda oyle angelina ile karsılastrrsak megan fox n gogus burun dudak kas estetıgı oldugu resmlerı var sıtelerde yanı bı goz var kadnda demekkı

    YanıtlaSil
  10. Konuyu cocuk dogurmus-dogurmamis hatun arasindaki farka getirmek yanlis olur, cunku soz konusu kisiler vucutlariyla ve dis gorunumleriyle her sene milyonlarca dolar para kazanan ve bu yuzden kendilerine iyi bakmakla yukumlu oyuncular-yani siradan-sen-ben gibi kisiler degiller. Ortaliktada zaten cocuk dogurup eski formuna kisa surede kavusan pek cok oyuncu-sarkici-model ornegi var-yani formlarina kavusmak bu hatunlar icin zor degil. Megan Fox'unda hamile kalirsa en gec 3 ay icinde eski formuna kavusacagina bahse girerim, cunku eski haline donmezse bu sektorde var olamayacagini bilecek kadar zeki bir kadin. Bu cok aci, hatta dusununce kadinin omuzlarina buyuk bir yuk binmis gibi uzuluyor insan ama her sene kazandiklari milyonlarca dolari dusununce de kusura bakmayin ama hic acimiyorum, uzgunum ama bu meslegi kendileri secti, sonuclarina da katlanacaklar.

    Gelelim Angelina'ya. Angelina Jolie hamileliginden oncede cop gibi bacaklara ve kollara sahipti, hamileliginden sonrada aynisi oldu, yani ortada kilo almis-deforme olmus bir hatun goremiyorum. Angelina'nin anneligine saygi duyarim, aldigi buyuk bir sorumluluk ama o kadin o cocuklari yalniz buyutmuyor, en son okudugum bir haberde ayni evin icinde 6 tane cocuk bakicisi oldugu yaziyordu-ev icindeki yardimcilarinin sayisini saymiyorum bile-yani halktan bir kadinin onca cocuga bakmasiyla ayni eforu sarfetmiyor.

    Herneyse... Aslinda konu donup dolasip tamamen goz zevkine geliyor-hamilelikle filan alakasi yok-hani sen-ben gibi selebriti olmayan bir hatunun hamilelik sonrasi resmini alip buraya koyup Megan Fox'la karsilastirma yapsam bu tepkiyi anlarim ama Angelina Jolie Megan Fox'tan daha unlu bir selebriti-azicikta benziyorlar-karsilastirilmalari dogaldir-hem zaten herkesin zevki farklidir, ben begenirim, siz begenmezsiniz-bu durum bu kadar basit bir denklemdir.

    Ayrica da belirtmek isterimki {blogumda da defalarca yazdigim gibi} ben her zaman hamileligin ve anneligin kadinlari guzellestirip olgunlastirdigina inanirim. Lutfen konu saptirilmasin-yoksa cok uzulurum. Benim elestirim tamamen Angelina Jolie'nin iskeletor kivamindaki fizigini-cokmus yanaklarini ve sadece dudaktan ibaret suratini begenmemekle ilgilidir.

    Ayrica Brad Pitt ve Jennifer'in yuvasini yiktigi ve evli bir erkekle birlikte olacak kadar alcalabildigi icin kendisine ayriyeten gicigim. Iliskilerinin Brad Jennifer'le evliyken basladigini kendi agziyla itiraf etmistir-uzgunum ama en az Brad Pitt kadar Angelina Jolie'de sucludur ve bu kendisini sevmemem icin yeterli bir nedendir.

    Siz iskeletor vucutlu, yuva yikan bir kadini begenebilirsiniz, ben begenmiyorum, begenmeyecegimde...sirf anne oldu diye de takdir edemeyecegim kendisini, anne olmak bir ayricaliktir ama dunyada tek anne olmus ya da cocuk dogurmus kadin Angelina Jolie degil.

    YanıtlaSil
  11. Angelina da Megan Fox da şüphesiz taş gibi kadınlar. Bence güzelliklerini tartışmak bile gereksiz. Ben Megan Fox'u daha bir çekici buluyorum, bakışları falan çok daha seksi geliyor bana. Ama Angelina'nın da yeri ayrı :)

    YanıtlaSil
  12. bence Angelina'da zarafet var,uzerine bir etek,t-short giyse bile cok sIk duruyor.Megan daha bir ucuz geliyor bana da.bir de elleri guzel degilmis hic :)

    YanıtlaSil
  13. tüm tartışmalar güzelliğin bazen ne kadar göreceli olduğunu gösteriyo.. ben megan foxu daha sıradan bir güzelmiş gibi görüyorum angelina jolie ise tek tek uzuvlarına bakınca komik (geniş alın kocaman dudaklar)ama kadını bütün olarak fiziği dışında nedense çok beğeniyorum...o güzel bu güzel diye tartışmak nafile gerçekten güzellik bakan gözlerle aşikardır bence...

    YanıtlaSil
  14. Surada estetik ameliyatlardan onceki hali var, cok siradanmis o haliyle:

    http://www.entertainmentwise.com/gallery/MEGAN_PLASTICSURG.jpg

    YanıtlaSil
  15. Yahu bu kadının gülüşü nerde, Angelina'nın sahte sırıtması nerde... Göz var nizam var. Kesinlikle çok güzel ve alımlı bir hatun, katılıyorum.

    YanıtlaSil
  16. angelinanın yanına bile yaklaşamaz çok özenti ve estetik harikası

    YanıtlaSil
  17. BENCE Angelina zarif, uzun boylu, yuz hatlari uyumlu GUZEL bir kadin. Bu bayansa, sadece SEXY o kadar. Guzel,tatli ve sexy kavramlarini farkli seyler bence...YAni Angelina guzel, Megan sexy, Drew'un tatli olusu gibi.. Bu bayan bende sexy gorunmesinden baska bir etki birakmiyor. DOGUM YAPMIS BIR BAYAN OLARAK acimasiz olmanizi anlamadim. Dogum yapmis her bayan Ebru Salli gibi 2 gunde toparlayamiyor kendini... Bazen piskolojisi izin vermiyor buna... Ne kadar paran olsada olmuyor bazen iste! lutfen acimasiz olmayin!

    YanıtlaSil
  18. Ben ikisini karşılaştıramam.Angelina çok güzel ve çok doğal bir oyuncu.Megan fox'un oynadığı filmlerde doğallık yok.Güzellik olarak angelina daha yaşlı bu yüzden megan daha avantajlı.ama angelina daha asil.İşin içiden çıkamadım yahu...

    YanıtlaSil
  19. ben iki bayanıda beğeniyorum.megan fox un ise sadece o kolundaki kocaman dövmesini sevmiyorum bana çirkin geliyor o dövme.onun dışında her ikiside çok güzel bencce

    YanıtlaSil
  20. 1- angelina, seksi yüze ama hiç bir zaman seksi olmayan bir fiziğe sahip. eskiden de öyleydi, düz ve kıvrımsız beli vardı, minik ve kadınsı değil erkeksi kalçaları vardı, şimdi de o halinin çok daha zayıf olduğunu düşünün - işte öyle.

    ama angelinanın güçlü, cesur, zeki ve akıllı bakışları asıl seksi olan bence. kadın resmen seksi..

    2 - megan, şu anda evet çok güzel. ama yapma bebek gibi. zekilikten eser yok bir, ikincisi her yeri estetik. ama evet, eskisinden çok daha güzel duruyor o ayrı.

    angelina jolie'ye benzemeye çalışmasını anlayamıyorum, bir insan nasıl başka birine benzeyebilir, benzemek isteyebilir..

    seni sen yapan, sensin:)

    YanıtlaSil
  21. Angelinayı oldum olası beğenmedim ama megan fox bence süper bir bayan eski resmi de çok hoş. Aslında megan fox kusursuz değil çok uzun ve sivri bir yüzü var ama o kadar kusur olsun artık :D kesinlikle oyum megandan yana. Bazen angelinanın insanlara büyü yaptığını düşünüyorum çünkü hayret ediyorum bu kadar tip birinin bu kadar beğenilmesine ama işte herkesin zevki farklı

    YanıtlaSil
  22. angelina jolie'nin taklidi olduğu her halinden belli benzeyeme çalışıyor beceriyor mu bu işi evet ama asla bir angelina jolie olamaz. megan ı hiç mi hiç beğenmiyorum çok itici bir kadın.

    YanıtlaSil
  23. bu kadının yaşındayken angelinada çok güzeldi şuan kıyaslamak mantıksız aralarında yaş farkı var.ama meganın angelinaya benzemek için birkaç yerine estetik yaptırdığını heryer yazıyor söylüyor ama bunu o kabul etmiyor.belkide yoktur ama şimdiki haliyle angelinayı andırdığı kesin.2side yaşına göre güzel bence..meganda yaşlansın yada doğursun çocuk onuda görelim ozaman karar verelim :)

    xxx

    YanıtlaSil
  24. angelina jolie kadar itici bir hatun olamaz kocaman kafa kocaman bir alın ve iğrenç dudaklar..anneliğine yaptığı yardımlara falan hiç saygı duymuyorum bir yuvayı yıkmanın günahını bunları yaparak mı ödüyor acaba.megan fox ile karşılaştırmak bile komik tabi ki 1000 basar bu hatun ona gözleri bakışları yeter fiziğine değinmiyorum bile.angelina jolie hayranlarına da anlam veremiyorum yuva yıkan bir aileyi parçalayan bu kadını nasıl beğenip korursunuz ki.insanın içi dışına yansırmış içinin kötülüğü yüzüne yansımış bence o yüzden gitgide koca kafalı yaratıklara benziyor.brad pitt hiç mi suçlu değildi evet suçlu.yardımları da hiç samimi gelmiyor o kadar iyiysen önce başkalarını ayırmaktan vazgeç önceki sevgilisini de (ya da kocası) nişanlıyken ayırmış.

    YanıtlaSil
  25. bu kadını bir türlü begenemedım..zaten bırısının taklidi olması bile onu itici yapmaya fazlasıyla yeter..

    YanıtlaSil
  26. zeynep; hayal mi goruyorsun canim? Yazdigim yorumu lutfen daha dikkatli oku, boyle anlamsiz ithamlarla ya da acimasiz olmakla suclama beni! Sen Hollywood'da oyuncumusun ya da Ebru Salli gibi fiziginden mi para kazaniyorsunda uzerine alindin?? Bak canim, yorumumda uzerine basa basa yazmisimki;

    ....soz konusu kisiler vucutlariyla ve dis gorunumleriyle her sene milyonlarca dolar para kazanan ve bu yuzden kendilerine iyi bakmakla yukumlu oyuncular-yani siradan-sen-ben gibi kisiler degiller...

    Bir yazi bu kadarda YANLIS-bu kadar TERSINDEN ve ART NIYETLE okunmaz! Lutfen biraz hassasiyet!!!

    YanıtlaSil
  27. Sen ne yazarsan yaz, insanlar anlamak istediğini anlayıp ona göre yorumlayacak. Komik oluyor böyle üstte yazanı anlamayıp kendi kafasına göre yazanlar. Neyse :)
    Gelelim Angelina-Megan ikilisine. Angelina ile ilgili bir yazı da geçenlerde ben yazmıştım, korkunç bir kadın haline geldi! Megan'ın estetiksiz halini hiç görmemiştim ama isterse kendini baştan yaratsın ben sonuç mamüle bakıyorum ve Megan harika diyorum ;)

    YanıtlaSil
  28. La Santa Roja; yani benim yazdiklarimi bu sekilde yanlis yorumlayanlar beni hic tanimayan, blogumu ilk kez okuyanlar olsa hic uzulmem, ama yani beni ve dusuncelerimi az cok taniyan-bilen kisiler bunlari yazinca gercekten cok uzuluyorum.

    Angelina mi Megan mi daha guzel tartismasi bitmeyecek gibi gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  29. herkes ne farklı algılamış bu yazıyı! doğum yapan insan koca kafalı ufak vücutlu olur diye bir şey mi var anlayamadım.güzel değil işte kadın doğumdan önce de sonra da.ayrıca piskoloji değil psikoloji!!

    YanıtlaSil
  30. Ben bir iki satiri okuyup hemen hizlica yoruma gectim. Etrafta cok insan var insanin moraqi bozan bu konularda.." Ah isde kilolandin dogum yaramadi" diyenler, aslinda onlara gicigim.. sana yazmamisdim acimasiz olmayin diye amaa Banu'cum ya..Begeni konusu tabi ki herkeste farkli ben halen Angelina'yi begeniyorum.

    YanıtlaSil
  31. Lolly duzeltmen icin tesekkurler canim. Hizli yazinca harfler birbirine karisiyor. ehh biraz dikkat eksikligide var tabi..:)

    YanıtlaSil
  32. Kesinlikle katiliyorum sana :)) Gercekten cok guzel bir kadin :)

    YanıtlaSil
  33. Zeynep; Olur boyle seyler, kimsenin benimle ayni fikirde olmasini beklemiyorum, zaten farkli gorusleri severim, tek tahammul edemedigim konu yanlis anlasilmak, hemde boyle hassas bir konuda yanlis anlasilmak cok uzucu.

    Onemli olan birbirimizi kirmadan ne demek istedigimizi dogru bicimde anlatabilmek, bu yuzden aciklaman icin tesekkur ederim.

    Seninde bu konudaki hassasiyetini cok iyi anliyorum. Cevremde hamilelik sonrasi kilolariyla mucadele eden kiz arkadaslarim var, gozlemledigim kadariyla hem psikolojik hem de bedensel olarak zor bir surec. Ama bir yandan da cok istedigi halde hamile kalamayipta cocuk hasretiyle yanip tutusan bayanlari dusunuyorum. Bu yuzden cevrende "kilolandin-dogum yaramadi" diyenlere hic prim verme canim, su an senin yerinde olmak isteyipte olamayan bir suru kadin var, onemli olan sagligin, evladinin sagligi ve mutlulugun, gerisi hikaye.

    YanıtlaSil
  34. banu'cum yine sana kaç defa katılsam bilemedim :)
    angelina'ya tam da saymış olduğun bir sürü nedenden dolayı çok gıcık oluyorum. ayrıca güzel de bulmuyorum, megan da estetikli estetiksiz bilemem ama güzel bir kız. benim açımdan angelina'yı kiminle kıyaslarsak kıyaslayalım sonucum hiç değişmez ama yine de söyleyeyim megan bin kat daha güzel ve alımlı.
    hem dediklerin çok doğru, evliyken birlikte olmaya başlamışlar bu bana çok itici geldi. onu da geçtim bir de çok iyi bir haltmış gibi bunu anlatmasına ne demeli?
    brad pitt'in de gözlerinin feri gitti adam çöktü.
    ben sarışın sevmem zaten brad pitt'i de çok beğenmezdim şimdi her ikisine de kat kat daha fazla sinir oluyorum. tencere-kapak olduklarını düşünüyorum...

    vay be amma saydım :)

    YanıtlaSil
  35. Amma yorum yapilmis yahu :)

    Ben gayet kisa ve oz bir yorum yapmak istiyorum butun bu Angelina-Megan polemigi uzerine:

    -Angelina'yi siska otesi vucuduyla, cokmus yuzunde artik garip duran bakislari ve dudaklari ile fazlasiyla kolaya kacan giyimiyle begenmemekle birlikte,
    -Megan'in daha 'saglikli' bir seksapeli oldugunu dusunuyorum. Guzel mi? Bence guzel :)

    YanıtlaSil
  36. angelina da ki asaletin binde biri bile yok bu kadında malesef angelina ne kadar asil duruyorsa bu da o kadar kenar mahalle dilberi gibi duruyo çok yapmacık...

    YanıtlaSil
  37. Bir insanın güzel olup olmadığı kişilik özellikleriyle bağdaştırılıyorsa bu genel geçer güzellik kavramından çıkar. Angelina'nın çok değişik bir enerjisi vardır. İnce detaylara girildiğinde Megan'dan güzel olmayabilir ama kendine özgüdür. Angelina yuva yıktığı ya da kibirli olduğu için Megan'dan daha çirkin bulunuyorsa; Megan'ın da elleri çirkin ve basit görüntüler veriyor şu durumda o da Angelina'dan çirkindir. Yani ayrı ayrı ele alındığında her ikisinin de göze batan kusurları var mutlaka. Ama bir bütün olarak düşünürsek Megan daha hoş ve güzel Angelina ise çekici görünüyor bana kalırsa. Ama görüyorumki bazı arkadaşlar görüneni değil de hayatlarındaki bazı süreçleri de hesaba katmışlar. Mesela Tarkan yakışıklı mı? yakışıklı. Homoseksüel oluşu onu çirkinleştiriyor mu? Hayır. Bunun gibi...

    YanıtlaSil
  38. pinaral; super bir tahlil yapmaya calismissin canim ama olmamis, hele de Tarkan ornegi hic yakismamis. Tarkan gay'dir veya degildir, beni ilgilendirmez ama gay olmak kotu bir huy degildir, o bir cinsel tercihtir. Straight olanlara iyi, gay olanlara kotu-kaka dersek coook buyuk yanlisa dusmus oluruz.

    Ve evet, kisilik ozelligi degilde gecmiste yapilan kotu davranislar bir insani benim gozumde itici yapabilir, Angelina yuva yikma potansiyeline sahip bir hatundur, bu benim gozumde dunyanin en asagilik hareketidir-bu yuzden Angelina iki kanat takip melek oldum ucuyorum, ah ben kirlar prensesiyim, cok guzelim bile dese icinin cirkinligi yuzune vurmustur.

    Asaletten bahseden hanmlarada iki cift lafim var. Benim gozumde asil insan Emel Sayin, Zeki Muren gibi konusmasiyla, davranislariyla bir butun olarak degerlendirilmesi gereken sanatci kisiliktir. Ben Angelina'ya bakinca asalet degil kendini buzlar kralicesi zanneden, medya tarafindan fazlasiyla sisirilmis bir EGO goruyorum.

    YanıtlaSil
  39. Angelina estetiksiz ve özgün bir tarza sahip..Megan ise onu taklit ediyor.Once burnunu yaptırdı,sonra dudaklarını..dovmeleri aynı..giyim tarzı aynı..verdigi pozlar aynı..mimikleri aynı..
    tamamen taklit bir madde..
    Taklitleri asıllarını yasatı diyorum.Tabiki Angelina..

    YanıtlaSil
  40. Aslında Angelina da Megan da güzel kadınlar -estetikli yada estetiksiz- her neyse bana göre Angelina da eksik olan tek şey kilo.Aşırı zayıf duruyor Megansa onun aksi daha etli butlu yada şöyle diyebilirim Megan onu taklit ediyor yada etmiyor bence kadın dediğin bu kadar zayıf olmamalı , kalça zaten hiç yok gibi Angelina da bunlar eksik oluncada bir kadında daha çok erkek gibi duruyor en azından ben beğenmiyorum bu yüzden Meganın daha güzel olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  41. Banu'cum ben tahlilimi gayet güzel yaptım ama senin kaçırdığın bir nokta olmuş sanırım. İnsanların cinsel tercihleri kendilerini kötü-çirkin yapar demeye çalışmadım. Orada vermeye çalıştığım örnek insanların kötü davranışlarının dış görünüşlerini her zaman etkilemediğidir. Ayrıca Emel Sayın'ın yuva yıkmadığını ne biliyorsun. Medya insanların ilgisini nasıl çekebilirimle ilgilenir, onları olduğu gibi yansıtmaz çoğu zaman. İbrahim Tatlıses'i örnek alalım. Aldatmadığı kadın kalmamıştır neredeyse ama hayranları onu bağrına basar. Demek istediğim buydu. Zaten konu çok saptı, benim asıl demeye çalıştığım. Birine baktığında güzelse güzeldir, çirkinse çirkindir. Ne halt yerse yesin gözünün kaşının güzelliğini değiştirmez bu durum.Herkesin kendi fikri tabiki. Sen nasıl yanlış anlaşılma konusunda hassassan ben de öyleyim. Uzun oldu farkındayım ama açıklama ihtiyacı duydum.

    YanıtlaSil
  42. megan çok çok çok güzelde madem öyle angelinada meganı İNSANİYETİYLE döver.Kim çıkartıp verebilir 15 MİLYON AMERİKAN DOLARINI sadece bağış amaçlı.Hep unutulan bir nokta var ANGELİNA JOLİE içinin güzelliğini dışarı yansıtan bir kadın ve bence en en en güzel kadın :D

    YanıtlaSil
  43. merhabalar blog sahibesi, bence yazdıkların sanki biraz aşağılayıcı bir üslup içinde olmuş angelinayı tanımayıpta okuyan safiye ayla sanıcak gibi... ben bir kadınım ve eleştirdiğim şey hep birilerinin birilerini geçmek zorunda olması sanırım bu bir zincir 3 yıl sonra başka bir kadın meganla kıyaslanacak ve o zamanda megan aşağılayıcı üsluba maruz kalıcak.Beğenmesek bile saygı gösteremiyor muyuz ki bence Angelina Jolie bunu herkesten çok hak eden bir insan. Yosun

    YanıtlaSil
  44. kikiki fotoğrafları görür görmez aklıma aynı şey geldi. Duruşta mı bakışta mı aynı çarpıcılık var heralde. ama kesinlikle bence de megan fox daha güzel hatta angelina pörtlek gözleriyle çatlak patlak dudaklarıyla erkek gibi alnıyla kafasına küçük gelen vücudu o bacakları kollarıyla çirkin bir kadın ya evet çirkin işte:)) ben bir türlü beğenemedim o kadını yılan kadar soğuk geliyor naprsa yapsın bana. ay herkes hayran herkes hayran kadına bana da bir o kadar çirkin geliyor. benim kadar da beğenmeyeni yoktur ama kıskançlık değil ya da jenniferı Brad'siz bıraktı falan da değil cidden beğenmiyorum. hiçbir baskı altında kalmadan söylüyorum çirkinsin angelina. anneliğine saygı duyarım:)

    YanıtlaSil
  45. Guzellik yanında cazibe zeka karizma olunca gzuellikoluyor.Angelina su anda 34 yasında Megan ise sadece 23...arada kusak farkı var.Angelina 23 yasındayken elinde Oscarı ve golden globelari vardi.Tomb Raider filminde hepimiz onu dibimiz duserek izledik..Eger gercek ve adil bir kıyaslama istiyorsak her ikisininde 23 yasındaki halini kıyaslayalım.İşte o zaman gercek fark cıkıyor meydana..

    YanıtlaSil
  46. Angelina Jolie hollywood basının yarattığı bi reklamdır bana göre.ha başarılı olmuş mudur?malesef ewet.bence kesinlikle güzel değildir ve yukarıdaki yorumlardan gördüğüm kadarıyla estetiksiz sanılması yanlıştır.dudakları doğal orası ayrı ama burnu estetik, kaşarı kaldırma, çenesi protez, göğüsleri de silikondur.yani estetik konusunda meganla yarışır ama kimse bilmez:Pbunun yanında bence ikisi de zekadan nasibini almamış kullardır.röportajlarını okuyunca resmen acıyorum:(kişilik olarak megan foxa bakınca koca bi 0 görüyorum.yok lezbiyen ilişki yaşayabilirim yok 20li yaşardaki erkeklerle sadece gönül eğlendiririm falan.ama zararsız geliyo bana angelina gibi bi yuva yıkanla karşılaştırınca.lakin meganda angelinaya özenmektedir binlerce kadın gibi ki hiç anlamıyyorum.inanmazsınız teyzem elinde angelinanın fotolarıyla estetik cerrahlarının kapılarını aşındırıyo ve estetikleri de iğrenç oldu.eskiden angelidan da güzeldi inandıramadık.allah böyle kullarına da akıl fikir versin.gelelim güzelliğe; angelinaya inanmak elde değil insan hem bu kadar estetik hem dünyanın en iyi makyözlerinin yaptığı makyajla hala çirkin olabiliyo ya ben şaşıyorum.megan daha iyi bana göre yüz olarak da vücut olarak da.ama en iyi kim biliyo musunuz
    aynadaki gördüğünüz kadın:)
    emin olun onlardan daha doğal, masum we güzelsiniz;)

    YanıtlaSil
  47. Önceleri çok itici bulurdum Megan Fox u çünkü herşeyin basit kopyalarının oluşması gibi Angelina nında basit bir kopyası gibi gelirdi bana ama aslında bakıldığında ap ayrı bence ikisi karşılaştırılmamalı... Megan Fox cidden çok güzel ama pek başarılı değil yaşam tarzıyla sürekli dündemde değil çok mazlum bir hayat sürüyormuş bu çok hoş... Angelina yaptıklarıyla çok insancıl evet biraz kendine bakmıyor artık ve çok fazla yıpranıyorlar medyadan dolayı ama bence takdir edilmesi gerelken sınırlı ünlülerden...

    YanıtlaSil
  48. ben açıkçası ikisini de sevmem.fakat baktığımda angelina bana daha olgun ve çekici geliyor.meganın yüz hatları hoş fakat ağzını açıp kendini sexy zannedip kameralara pozlar vermesi zaten ucundan olan güzelliğini de gölgeliyor.itici bir kadın.ayrıca angelinanın yüzünü beğenmeyenlere bu sözüm;acaba size sorsalar angelinanın yüzünü sana verelim diye istemezmiydiniz?eminim önde koşanlar siz olursunuz;)

    YanıtlaSil
  49. Estetik harikası olmasa döver tabii de, işte estetiğin yanında 40'ında bir bayanın suratındaki kusurları bulabilmek için anca kafanızı monitöre sokmanızı gerektiren bir doğallığı varken çok fazla konuşulmuyor bu güzellik :) anla bizi!

    YanıtlaSil
  50. ben megan foxu daha daha çok seviyorum.çünkü çok tatlı.onunla birlikte aynı yatakta yatmaya bile razıyım.angelina yı her türlü sollar.

    YanıtlaSil
  51. yha herkes neden angelina jolieyle uğraşıyor. neden herkes uğraşacak bir sürü ünlü varken bu kadıncağıza laf atıyor. ben angelinayı güzel buluyorum ve yeşil gözlerini, dolgun dudaklarını, biçimli kaşlarını, pürüzsüz cildini beğeniyorum. güzel bulmayana da saygı duyarım. herkesin görüşü, zevki ve beğenisi farklıdır. ama angelinanın kişiliğine laf atanlar çok ama çok saçmalıyorlar. angelina 15 milyon dolar bağış yapabilecek kadar iyi biri. megan foxa gelince. evet o da güzel bir kadın. gözleri ve saçları çok güzel. fakat megan fox bana soğuk nevale gibi geliyor. kendini beğenmiş bir hatun.

    YanıtlaSil
  52. Evet bu kadın gerçekten güzel ama estetik harikası kolaysa angelina gibi 6 tane çocuk baksında göriyim
    Ayrıca zırt pırt o dilini çıkarınca kuduz köpekler gibi duruyor

    YanıtlaSil
  53. bu ne saçma bir kıyaslama yaa. tabikide megan fox 1000000000 basar. megan fox mükemmel muhteşem biri ve melek gibi bir güzelliği var.dünyada eşi benzeri yok. o bizim masum yüzlü prensesimiz gönlümüzde çok güzel yerde taht kurup gülüşüyle bizi mesut etti. tatlı tebessümüyle, harika gülüşüyle,müthiş fiziğiyle,şeker mi şeker gözleriyle,süper yeteneğiyle içimizi ısıtıp aydınlattı. dünyada eşi benzeri yok. bazı kişiler megan foxa soğuk nevale,yapmacık,kendini beğenmiş diyerek çok saçmalamışlar. megan fox çok sevimli çok tatlı çok mütevazi biri bunu herkes biliyor. kendini beğenmiş, yapmacık, buzlar kraliçesi, soğuk nevale varsa o da angelina joliedir. angelinanın hayvan gibi bir tipi var ve gözleri,bakışları iğrenç. megan foxun bakışları hem anlamlı hem de o kadar tatlı ve masum ki. angelina kim oluyormuş at dudaklının biri. megan fox kadar doğal ve estetiksiz bir güzellik var mıdır acaba. o sadelik o asalet o doğallık başka kimde varki. onun gibisi var mı söyleyin. oysa angelina gibileri çok var ve yaygın bir tip.

    YanıtlaSil
  54. siz ancak kendinizi kandırın.
    megan foxun cildi çok bozuk.yüzündeki pürüzleri ve gözenekleri föndötenle bile kapatamıyor.
    angienin pürüzsüz bir cildi var.

    YanıtlaSil
  55. ikiside birbirinden beter.
    ikiside birbirinden yapmacık.
    ikiside birbirinden reklam yapma meraklısı.
    ikiside medya tarafından şişirilmiş ve yakında patlayacak olan bir balon.
    üstelik megan foxun neresi doğalsa. gözünüz kör herhalde. burnu estetik. dudakları kollajenli. kaşları kaldırma. göğüsleri silikonlu. üstelik yüzüne yarım kilo makyaj sürüyor.
    b arada adsız adlı kişi her ne kadar angieyi sevmesen de o ifadeleri kullanmaya hakkın yok. sonuçta o da Allahın yarattığı bir kul. megan foxun da yüzü upuzun çenesi sipsivri ve suratını ne tarafa çevirse cildindeki yağlar çok parlıyor.angelinayı sevip beğenmek zorunda değilsin fakat anneliğine ve yaptığı yardımlara saygı duymak zorundasın.

    YanıtlaSil
  56. angelinanın suratı aşırı soğuk.
    meganın yüzü pek sıcak ve fazla güzel.
    angelina jolie, hayranlarına karşı çok soğuk ve kötü davranan biri. bu yüzden fan sayısı giderek azalıyor,sürekli hayran kaybediyor,herkesi kendinden bıktırıp bezdiriyor.
    megan fox ise tam tersi.büyüleyici çekiciliğinden ve kusursuz cazibesinden ziyade içtenliği,samimiyeti ve mütevaziliğiyle gitgide fanlarının kalplerini fethediyor.
    gazetelerin magazin bölümünü ne zaman açsam karşıma angelina jolie çıkıyor. bu yüzden kadından büyük boyutlarda nefret ediyorum.
    kendisiyle ilgili haberlere bakmadan kapatıyorum. çünkü okuyunca midem bulanıyor, beynim altüst oluyor, sinirim feci bozuluyor.
    megan fox çok mazlum bir hayat sürüyor bu da çok hoş.
    ben angelinaya yolda rastlasam tükürmek için bile bakmam o kimmiş de megana yetişip onun rekorlarını kırabilsin. meganın fiziği 1 numara yüzü fıstık gibi. bizim çirkin bülent ersoyumuz bile angelinadan daha güzel.
    megan bir afettir fakat angelina jolie hep onun işlerini engelliyor köstek oluyor yeteneksiz karı. hepimiz angelina jolie denen o pislik kadından iğreniyoruz kendisinden bütün megan fox hayranları tiksiniyor. bu internet haberini de sizinle paylaşmak istedim.
    Angelina Jolie Melek mi şeytan mı? /Koruması 'O'nun iki farklı yüzü var' dedi..

    Angelina Jolie'nin beş yıl boyunca korumalığını üstlenen Bill, In Touch dergisine konuştu: Angelina'nın kameralar önünde ve kapalı kapılar ardında iki farklı yüzü var!
    Angelina Jolie, Brad Pitt'i Jennifer Aniston'ın elinden aldığından beri tüm dünyaya; çevresindekilerin isteklerine duyarlı, yardımsever, iyi kalpli ve anaç bir kadın olduğunu ispat etmeye çalışıyor. Ancak Jolie'nin medya danışmanlarının da desteğiyle yarattığı bu yalancı imaj, gerçeklerden çok ama çok uzak. In Touch dergisine konuşan Jolie'nin eski koruması, ünlü yıldızın kapalı kapılar ardında, tahammül edilemez, gaddar ve duyarsız bir kadın olduğunu söyledi.
    ANGELINA'NIN İKİ YÜZÜ VAR
    Beş yıl boyunca Jolie'nin yanında çalışan ve ismini Bill olarak açıklayan koruma görevlisi, "Angelina Jolie'nin bir halka gösterdiği, bir de çok yakınlarının bildiği iki farklı yüzü var. Emin olun hiç kimse o ikinci yüzü görmek istemez!" diye konuşuyor.

    KAMERALAR ÖNÜNDE İYİ ANNE
    Venedik'te ikizleri Knox ve Vivienne ile gazetecilere poz veren Jolie, kameralar kendinden uzaklaşır uzaklaşmaz bebekleri hemen bakıcılarına bırakıyor! Koruma görevlisi, "Asla çocuklara zaman ayırmıyor. Brad ise her normal baba gibi çocuklarına olabildiğince zaman ayırmaya çalışıyordu" diyor.

    BRAD PITT ÇÖKTÜ!
    Angelina Jolie ile birlikte olmadan önce Hollywood'un en yakışıklı erkeklerinden biri olan Brad Pitt, yıllar süren ilişkinin ardından tamamen çöktü! Jolie'nin ünlü aktöre son derece kötü davrandığı da belirtiliyor.

    'EJDERHA' İSMİNİ TAKTILAR!
    Koruma görevlisi, Pax ve Maddox'un Angelina Jolie'den hiç hoşlanmadığını ve ünlü oyuncuya kendi aralarında 'Ejderha' ismini taktıklarını söyledi. Bill, "Çocuklar aralarında sık sık ejderhayı öldürme planları yapıyorları!" diye ekledi.

    DÖVÜŞ KULÜBÜ:
    Daha çekingen olan Pax ve saldırgan Maddox sık sık kavga ediyor. Bu kavgalara Angelina Jolie, kesinlikle müdahale etmiyor.

    KIZ ARKADAŞIYLA HÂLÂ BERABER!
    Angelına Jolie'nin büyük aşkı süpermodel Jenny Shimizu ile ilişkisi hâlâ sürüyor! Bill, "Onların 10 kez otel odasına birlikte girip yaklaşık üç saat sonra, otelden ayrıldıklarına şahit oldum! Sürekli haberleşiyorlar" diye konuşuyor.
    angelina bu derece hafifmeşrep biri yani. içinin kötülüğü yüzüne yansımış.
    zevki olan kimin daha güzel olduğunu görebiliyor. kesinlikle megan.
    yüreği olan da kimin daha insaniyetli olduğunu anlayabiliyor. kesinlikle megan.

    YanıtlaSil
  57. angelinanın suratı aşırı soğuk.
    meganın yüzü pek sıcak ve fazla güzel.
    angelina jolie, hayranlarına karşı çok soğuk ve kötü davranan biri. bu yüzden fan sayısı giderek azalıyor,sürekli hayran kaybediyor,herkesi kendinden bıktırıp bezdiriyor.
    megan fox ise tam tersi.büyüleyici çekiciliğinden ve kusursuz cazibesinden ziyade içtenliği,samimiyeti ve mütevaziliğiyle gitgide fanlarının kalplerini fethediyor.
    gazetelerin magazin bölümünü ne zaman açsam karşıma angelina jolie çıkıyor. bu yüzden kadından büyük boyutlarda nefret ediyorum.
    kendisiyle ilgili haberlere bakmadan kapatıyorum. çünkü okuyunca midem bulanıyor, beynim altüst oluyor, sinirim feci bozuluyor.
    megan fox çok mazlum bir hayat sürüyor bu da çok hoş.
    ben angelinaya yolda rastlasam tükürmek için bile bakmam o kimmiş de megana yetişip onun rekorlarını kırabilsin. meganın fiziği 1 numara yüzü fıstık gibi. bizim çirkin bülent ersoyumuz bile angelinadan daha güzel.
    megan bir afettir fakat angelina jolie hep onun işlerini engelliyor köstek oluyor yeteneksiz karı. hepimiz angelina jolie denen o pislik kadından iğreniyoruz kendisinden bütün megan fox hayranları tiksiniyor. bu internet haberini de sizinle paylaşmak istedim.
    Angelina Jolie Melek mi şeytan mı? /Koruması 'O'nun iki farklı yüzü var' dedi..

    Angelina Jolie'nin beş yıl boyunca korumalığını üstlenen Bill, In Touch dergisine konuştu: Angelina'nın kameralar önünde ve kapalı kapılar ardında iki farklı yüzü var!
    Angelina Jolie, Brad Pitt'i Jennifer Aniston'ın elinden aldığından beri tüm dünyaya; çevresindekilerin isteklerine duyarlı, yardımsever, iyi kalpli ve anaç bir kadın olduğunu ispat etmeye çalışıyor. Ancak Jolie'nin medya danışmanlarının da desteğiyle yarattığı bu yalancı imaj, gerçeklerden çok ama çok uzak. In Touch dergisine konuşan Jolie'nin eski koruması, ünlü yıldızın kapalı kapılar ardında, tahammül edilemez, gaddar ve duyarsız bir kadın olduğunu söyledi.
    ANGELINA'NIN İKİ YÜZÜ VAR
    Beş yıl boyunca Jolie'nin yanında çalışan ve ismini Bill olarak açıklayan koruma görevlisi, "Angelina Jolie'nin bir halka gösterdiği, bir de çok yakınlarının bildiği iki farklı yüzü var. Emin olun hiç kimse o ikinci yüzü görmek istemez!" diye konuşuyor.

    KAMERALAR ÖNÜNDE İYİ ANNE
    Venedik'te ikizleri Knox ve Vivienne ile gazetecilere poz veren Jolie, kameralar kendinden uzaklaşır uzaklaşmaz bebekleri hemen bakıcılarına bırakıyor! Koruma görevlisi, "Asla çocuklara zaman ayırmıyor. Brad ise her normal baba gibi çocuklarına olabildiğince zaman ayırmaya çalışıyordu" diyor.

    BRAD PITT ÇÖKTÜ!
    Angelina Jolie ile birlikte olmadan önce Hollywood'un en yakışıklı erkeklerinden biri olan Brad Pitt, yıllar süren ilişkinin ardından tamamen çöktü! Jolie'nin ünlü aktöre son derece kötü davrandığı da belirtiliyor.

    'EJDERHA' İSMİNİ TAKTILAR!
    Koruma görevlisi, Pax ve Maddox'un Angelina Jolie'den hiç hoşlanmadığını ve ünlü oyuncuya kendi aralarında 'Ejderha' ismini taktıklarını söyledi. Bill, "Çocuklar aralarında sık sık ejderhayı öldürme planları yapıyorları!" diye ekledi.

    DÖVÜŞ KULÜBÜ:
    Daha çekingen olan Pax ve saldırgan Maddox sık sık kavga ediyor. Bu kavgalara Angelina Jolie, kesinlikle müdahale etmiyor.

    KIZ ARKADAŞIYLA HÂLÂ BERABER!
    Angelına Jolie'nin büyük aşkı süpermodel Jenny Shimizu ile ilişkisi hâlâ sürüyor! Bill, "Onların 10 kez otel odasına birlikte girip yaklaşık üç saat sonra, otelden ayrıldıklarına şahit oldum! Sürekli haberleşiyorlar" diye konuşuyor.
    angelina bu derece hafifmeşrep biri yani. içinin kötülüğü yüzüne yansımış.
    zevki olan kimin daha güzel olduğunu görebiliyor. kesinlikle megan.
    yüreği olan da kimin daha insaniyetli olduğunu anlayabiliyor. kesinlikle megan.

    YanıtlaSil
  58. angelina joliede kimmiş at dudaklının biri üstelik dudakları hep önde ıyyy çok iğrenç ve berbat ötesi buluyorum o kadını. iğreniyorum tiksiniyorum nefret ediyorum. dünyanın en çirkin kadını ve dünyanın en kötü annesi. üstelik dünyanın en yeteneksiz oyuncusu.
    megan foxun asaleti 1000000000000000000000000000000 basar.angelinaya,meganın ayağının altına paspas olmak düşer.

    YanıtlaSil
  59. çilekli dondurma8 Ekim 2010 18:06

    angelina jolie,megan fox yaşlarındayken çok güzeldi. iyi bilmeyenlere izlemenizi öneririm tavsiye ederim tomb raider filmindeki halleri süperdi.bence angelina daha çekici bana göre yemin ediyorum ki alımlı,hoş,cazibeli geliyor. ayrıca herkesin düşüncesi farklı olabilir.adsız adlı kişi senin kendine güvenin olsaydı adını yazardın. ben senin gibi saygısız değilim angelinayı daha güzel buluyorsam diğerini senin gibi yerden yere vurmam sen megan foxu seviyorsan o senin fikrin niye angelinaya kin güdüyorsun. kıskanmasaydın bu kadar kötüleyip aşağılamazdın. angelinanın,megandan daha güzel olabilmesi için bir çok sebep var.
    1-bir kere megan foxun cildi çok bozuk. yüzündeki pürüzleri ve gözenekleri föndoten ve pudrayla güçlükle kapatabiliyor.fakat angelina jolienin teni pürüzsüz ve düzgün. zaten makyöjleri de böyle diyor.
    2-megan fox özentinin en önde gideni. sürekli angelinayı taklit ediyor. angelina jolie hiç kimseye özenmiyor kendi özgün tarzını geliştiriyor.
    3-megan fox tam bir estetik harikası. burnunu yaptırmış göğüsleri silikonlu kaşları kaldırma. üstelik dudaklarını,angelinanın doğuştan dolgun dudaklarına özenerek kolllajenle şişirttirmiş. angelinanın sadece burnunda bir tane tek estetik var başka bir yerinde yok.
    4-megan fox ağır makyaj yapıyor ve aşırı süsleniyor. angelina jolie hafif makyaj yapıyor ve fazla süslenmiyor. yüzü dupduru ve sade.
    5-megan foxun ağzını açarak ve dilini çıkararak poz vermesi onu itici yapıyor. angelina jolie böyle saçmasapan pozlara gerek duymuyor.
    neden angelinayı daha güzel bulduğum anlaşılabildiyse sevinirim.
    fakat herkesin kabul etmek zorunda olduğu bir gerçek var. üstüne basa basa yazıyorum ki İKİSİ RAHATLIKLA KIYASLANIR.

    YanıtlaSil
  60. tabikide megan fox ayyyyyy her fotoğrafı birbirinden güzel. angelinaya 10000000000000000 basar. ne angelina mı ne öyle patlak patlak dudaklar. angelina yapma bebek. yoksa şaka falan mı soru. megan foxtaki o dişler o kaşlar o bakışlar o sadelik o duruluk o doğal güzellik o asalet o zarafet başka kimde var yaaa.

    YanıtlaSil
  61. tamam hoş kadında ama bence hiçte düzgün ve güzel bir fiziğe sahip değil.boyu biraz kısa.dizleri çok kemikli ve çirkin.ellerinin başparmakları itici.göğüsleri eskiden çok küçüktü sarkmış gibi duruyordu şimdi silikonlattırdı yani yapay.eskiden orta kilodaydı şimdi çok zayıf ve kafası vücuduna büyük geliyor.öyle göz alıcı kıvrımları,kum saati gibi yuvarlak hatlarıda yok pek.zaten fiziğinden değil yüz hatlarından kazanıyor.sadece kaşlarını ve saçlarını beğeniyorum,dudaklarıda güzel fakat ona da dolgu yaptırmış.alnında,burnunda,çenesinde estetik var,çillerini bile sildirmiş,hatta bir yerde 27 operasyon yaptırdığı yazıyordu,doğru mu bilmiyorum ama kesinlikle doğal güzellerden değil.hem gözleriyle uzaya ışınlar da ne demek yaa.güzel göz bir tek onda mı var sanki.gözlerinin sadece rengi var çakır şekli yok çünkü gözleri biraz küçük.ama angelinanın gözlerinin hem mavi yeşil karışımı rengi hem iri şekli var.angelinanın gözleri daha güzel.<3

    YanıtlaSil