{Neva'nin severek kullandığı cilt ve saç bakım ürünleri}

6/24/2009

bakim_malzemeleri

Sevgili Neva severek kullandigi urunleri bizlerle paylasiyor. Tanitimi yapilan urunlerle ilgili yorumlariniz ya da sorulariniz varsa yorum kismindan Neva'ya ulasabilirsiniz.

Keyifli okumalar...
Blog Sahibesi

___________________________________

Merhabalar,

Blogunuzu uzun süredir takip ediyorum. Ben de kullandığım ürünlerin resimlerini çekip blogunuzda paylaşmak istedim.

1-Olay Gentle Cleansers Temizleyici ve Canlandirici Yuz Yikama Jeli: Cildi yıpratmadan ve tahriş etmeden kullanılabilecek, gayet iyi temizleyen bir ürün. Zaten Olay'in her urununden hep cok memnun kaldım. Bu yuz yikama jelide peeling'e bile gerek kalmadan kesinlikle çok iyi temizliyor.

2-Babe +50 Sun Screen Lotion: İnce tabakasıyla cildin kolayca emmesini sağlayan iyi bir nemlendirici ve gunes koruyucu. Aslında tenim çok açık değil fakat yine de +50 bir ürün almak istedim yaz için. Uzun araştırmalar sonucu buna karar verdim ve şimdilik çok memnunum. Yağlandırmadan nemlendirmesi en önemli özelliği benim için. Boyutuna göre fiyatı da gayet uygun.

3-Babe Oat Tonic Lotion: Alkolsuz olması ve yulaf özlü olması sebebiyle cildi yumuşacık yapıp süper temizleyen bir tonik. Karma ciltlere tavsiye edilir!

4-Babe Aloe Gel: Ağda sonrası veya güneşlenme sonrası tahriş olmuş cilde uygulanabilecek Aloe Vera'li süper bir jel. Ciltteki tüm kızarıklığı giderip ferahlatıyor. Kokusu da gerçekten çok hoş, serinlik hissi veriyor.

5.Ban Antiperspirant deodorant: Sevgilimin hediye etmesi sonucu tanıştığım süper bir koltuk alti stick. Kesinlikle kokuyu önlüyor ve daha önemlisi kıyafetlerde leke bırakmıyor.

6- Olay Göz Makyaj Temizleyici: Bir sürüşte bile tüm göz makyajını temizleyen oldukça başarılı bir temizleyici.

7-Neutrogena El ve Ayak Kremi: Ikisini birarada değerlendirdim. İkisi de gayet yoğun olmaları sebebiyle az bir miktarda kullanıldığunda bile çabucak etkisini gösterebiliyor. Bence en iyi el ve ayak bakım kremi!

8- L'oreal Vitamino Color: Boyalı saçlar için uygun bir saç bakım kremi. Hergün 7/24 tarzı ürünler kullanıp saçlarımı yağlandırmak istemediğimden ve kıvırcık saçlara sahip olduğumdan, duş sonrası kullanıp saçlarımın hem sağlıklı olmasını sağlayan, hem de elektriklenmeyi onleyen bir bakim kremi.

________________________________________

Eger sizde kozmetik, cilt ve sac bakimi urunlerinizi burada paylasmak isterseniz cekeceginiz fotograflari ve urun yorumlarinizi salincaktaikikisi@gmail.com'a gondermeniz yeterli!

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. güle güle kullan canım.6.ürünü 1haftadır kullanıyorum.hiç memnun kalmadım.gözümü yakıyor sürekli..güzelde çıkartmıyor...vıchy ninki bitince alayım demiştim pişman oldum.vıchy açık ara alerjide de temizliktede güzel..

    YanıtlaSil
  2. 29 Yaşındayım bir çok ürün denedim cildime.{Md formulation, Shesedo, Lancome,Lancester malum bunlara turkiyede hemen hemen servet döktüm} birgün güzellik uzmanına gidip bukadar düzenli kendime bakıpda uzmanın bana ''cildinizde elastikiyet kaybı var'' demesiyle tepem attı hepsini bitirdim ve bidaha almadım. Şimdi servet dökmeden cildimin sağlığına değer veren bi ürün buldum nevanında severek kullandığı OLAY ürünleri gerçekten tavsiye edilir. {hepimiz birgün öyle yada böyle yaşlanıcaz sadece ürünler ile yaşlılığı önlemek mümkün değil beslenme, spor sizin hayat felsefeniz olmalı :))) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Maybe,
    İlk kez Olay ürünününden memnun kalmayan birisine rastladım. Belki bu sizin cilt tipinizle de alakalı olabilir tabi.

    Ferayca,
    Dediklerinize sonuna kadar katılıyorum. Özellikle yediklerimiz cildimize hemen yansıyor...

    YanıtlaSil
  4. bende OLAY hakkinda bir kac sey soylemek istiyorum :) OLAY markasi sadece cilt bakimi uzerine urunler satiyor, kozmetik urunleri yok, bu yuzden pek cok markaya gore daha ciddi buluyorum. Simdiye kadar kullandigim tum OLAY urunlerinden memnun kaldim, goz makyaji temizleyicisini hic kullanmadim ama yabanci internet sitelerinde cok methedilen bir urun oldugunu biliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Uuu Olay böyle şahane bir şeyse ben de hemen deneyeyim. Sivilce üretmeye çok müsait, o sivilce izlerini de haftalarca tutan bir cildim var o yüzden yeni şeyler denemeye korkuyorum. Nasıl da derdimi döküverdim (:

    Bu arada bu Babe markasını ilk defa duydum, güneş koruyucusu anlattığınız kadar güzelse nereden temin edebileceğimi de söyleseniz müteşekkir olurum. (müteşekkir?)

    YanıtlaSil
  6. bende babe nin yüz temizleme jelini ve 20 koruma faktörlü nemlendiricisini cok severek kullaniyorum. türkiye de bi eczane de bana önermislerdi ve ispanya da da satiliyor.

    Nesli

    YanıtlaSil
  7. Babe ürünleri genelde dermokozmetik satan büyük eczanelerde bulunuyor.

    YanıtlaSil
  8. zuzucum olabilir canım...resmen gözlerimi yaktı.memnun kalmadım canım..hassas bir cildim var.en favori,en pahalı,en enler bile bazen iyi gelmiyor..alerji yapıyor..alerjiden de ziyade temizleme özelliğinide sevmedim..
    banucum bende yorumlar üzerine almıştım ama dediğim gibi pişman oldum.tamamen çıkartmıyor ve gözde yanma sulanma yapıyor..

    YanıtlaSil