{Physicians Formula Organik Kozmetik Ürünleri}

6/29/2009

Organik Kozmetik Ürünleri

Physicians Formula organik kozmetik urunleri konusunda ilk atilimi gerceklestiren markalardan birisidir. Bu yuzden benim icin yeri cok ozeldir.

Organic Wear serisinden ilk kullandigim urun 6 numaradaki Organic wear® 100% Natural Origin Bronzer olmustur. {Surada detayli bahsetmistim}

Ardindan goz farlarini ve alliklarini denedim. Sonucta memnuniyetim katlanarak cogaldi.

Organic Wear web sitesine gore bu serideki urunlerin tamami paraben, cildi tahris eden kimyasallar, sentetik renkler ve koku icermiyor, hayvanlar uzerinde test edilmiyor. Pudra ve alliklar ise jojoba yagi gibi nemlendiriciler iceriyor ve ambalajlarin icindeki fircalar ise keci kilindan yapilmis.

Sizler icin bu markanin en ho$ urunlerinden bazi secimler yaptim. Organik kozmetik urunlere merakli olanlarin ilgisini cekecegini dusunuyorum.

1. Organic wear® 100% Natural Origin Tinted Moisturizer - Renkli Nemlendirici

2. Organic wear® 100% Natural Origin Loose Powder - Toz Pudra

3. Organic wear® 100% Natural Origin Superfruit Lip Gloss

4. Organic wear® 100% Natural Origin Blush - Allik

5. Organic wear® 100% Natural Origin Eye Shadow Duo - Yesil Goz Fari

6. Organic wear® 100% Natural Origin Bronzer - Bronzlastirici pudra

Bu urunleri gittigidiyor.com ve Ebay.com'da bulabilirsiniz.

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. pudrasindan kullaniyorum, cok memnumum. renkli nemlendirici dikkatimi cekmemisti, hem de boyle bi urun aramama ragmen.

    YanıtlaSil
  2. gly; renkli nemlendiricisini bende kullanmadim, elimdeki clinique bitince denemek istiyorum, eger alirda memnun kalirsan haber verirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. Renkli nemlendiricisinin fiyatı da benzer ürünlerden çok uygun. Sanırım alıp deneyeceğim derhal :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Banu,

    Acaba magazalarda da satiliyor mu, yoksa sadece online mi? Magazalarda varsa, bugun tinted moisturizer i alip deneyebilirim.

    Beste

    YanıtlaSil
  5. Aldim, denedim, cok hafif bir rengi var, yani fondoten gibi agir olmadi, ama tabi o kadar kapaticiligi da yok. Nemlendirici olarak losyon gibi ama cilt cabuk emiyor. Bir de cok hafif bir lavanta + limon kokusu var. Yaz icin fena degil.

    Sevgiler,

    Beste

    YanıtlaSil
  6. merhaba,

    physicians formula ürünlerine web sitesinden ulaşabiliyor muyuz? gitti gidiyor bana pek güven vermiyor da. ne kadar zamanda gelir, türkiye'ye yolluyorlar mı biliyorsan anlatırsan çok sevinirim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. tr de yok arkadaşlar.... ebay da bulabilirsiniz....

    YanıtlaSil
  8. Physicians Formula ürünleri Türkiye'ye gelmiş arkadaşlar.Ürünlerin satış noktaları eczaneler ve görür görmez hemen ihtiyacım olan tüm ürünlerini aldım çok memnunum.www.medkokozmetik.com adresinden iletişime geçip nerelerde bulabileceğinizi sorabilirsiniz ürün henüz Türkiyeye yeni geldiğinden dolayı en yakın satış noktalarını danışmakta fayda var diye düşünüorum :)

    YanıtlaSil