{Platin sarı saç rengi}

6/24/2009

platin_sarisi_saclar

Yaz'in gelmesi demek benim saclarimla ugrasma doneminin baslamasi demek!

Bu aktiviteye iki gun once saclarimi kisacik kestirerek basladim!

Bir zamanlar belime kadar uzun olan sac tellerimin boyu su anda 2,5 cm'i gecmiyor! {evet, olctum :)}

Simdide platin sarisi saclara kavusmak istiyorum!

Bronz ten, kisa saclar ve platin sarisi guzel bir uc'lu olur gibime geliyor...

You Might Also Like

32 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. sibel turnagöl gibi..saçları kısacık ve platin .ben uzunken platındı ama makyajsız ve yanık bir tenin yoksa banu alkan gibi yataktan bile gözlüksüz cıkmamak lazım ...sen kaldırıyorsun platini güle güle kullan ..bizde göricez mi...

    YanıtlaSil
  2. özür dilerim stil direktörüyle karıştır dım ..:(

    YanıtlaSil
  3. platin bende istiyorum ama cesaret edemiyorum Kaslarida acmak lazim cunku , oda nasil olur ki ..
    Bu arada platin sarida coook hafif bronzluk guzel oluyor BENCE .Ama en iyi sen bilirsin kendinde hangisinin daha guzel olacagini :)

    YanıtlaSil
  4. Aaaa çok büyük bir değişim olmuş, benim de saçlarım belime kadar ve evlendikten sonra kısa kestirmeyi düşünüyorum ama 2,5cm kadar kısa kestirmeye cesaret edemem sanırım

    YanıtlaSil
  5. Banucum seni cesaretinden dolayı kutluyorum, herkesin kullanmaya cesaret edemediği bir renk ve saç boyu bence. ama yakışana da çok yakışıyor. Ben en çok paris in sarısını beğendim diğerleri çok beyaz a dönük.

    YanıtlaSil
  6. ben platin saç rengini minicik kesilmiş saçlarda civciv görüntüsü yakalanınca seviyorum .uzun saçlarda bayağı geliyor bana.en üstte ortadaki gibi birde hafif bronluk çok yakışıyor kaliteli duran saçta dediğin gibi.

    YanıtlaSil
  7. Bence çok süper olur bak benım kulaklarım hafıf kepçe olmasa benımde ılk ısım kısacık kestırmek olurdu gerçi lise dönemınde sureklı kısacık kullanıyordum ama şimdi yappamam :))Şuanki saç rengini bilmiyorum ama Paris Hilton'un rengi süper bence onu yapabılırsın ;)

    YanıtlaSil
  8. Ne? Nasıl? Pardon? What? 2.5 cm mi?? Banu bunu bize göstermen lazım:) Çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Bloksahibesi bir resminizi koysanız bizde sebeplensek diyorum. :))
    Şaka bir yana yakışacağından eminim bende düşünmüyor diilim ama gel gör ki kuaför beni neyledi yapmıyor saçlarım 0,5 cm kalıcak diye çünküü çokkk yıprandı çokkk..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. platin yapayım derken kafam yanmıştı o yüzden dikkat et!! Yalnız paris hilton ve agyness deyn'in dışındakiler aşırı beyaz geldi bana

    YanıtlaSil
  11. ben en çok scarlet johansson'a yakıştırdım önceden çirkin bulurdum bu kadını ama bi süredir bana da saçlarımı sarı yaptırma isteği verdi ama gözlerim kahverengi diye pek yakışmayacağını düşünüyorum mavi veya yeşil gözlülere daha çok yakıştırıyorum:)yine de vazgeçmiş değilim düşünüyorum hala:)

    YanıtlaSil
  12. high five!
    aynen benim de saçım kısacık şu anda :)
    platine boyatmak için kestirildiler kendileri ve bana cesaret gelmesini bekliyorlar.

    çünkü en son platin yaptırdığımda kafa derim resmen kavrulmuştu :( sonra yara olmuştu. üf! ama çok istiyorum!!

    YanıtlaSil
  13. Evet evet kesinlikle yaptırmalısın ... Kısa saça yazın en uygun renk bencede...

    YanıtlaSil
  14. bende sarışın olmak istiyorum saçlarım koyu kestane güneşte açılırsa biraz kızılımsı oluyor Kuaföre soruyorum tabi süper olur falan diyor ama para avı için herşeyi yapacak vaziyetteler. Koyu kestane saçım sence platin olurmu dipleri gelirse ne yapmalıyım? Lütfen öneri banucum bir ara köşende yer verirmisin koyu kestane saçlı platin sarısı kullanan bayanlara :))

    YanıtlaSil
  15. büyük bir cesaret upuzun saçları kestirmek!umarım içine sinmiştir.en çok yapmayı istediğim şey benm de platin sarı we kısacık saçlar."Özgürlük" direkt! ama cesaret "0":)

    YanıtlaSil
  16. sarının en sevdiğim tonu platin ama boyatmaya hevesli olduğum kadar çevremdekilerde boyatmamama hevesli:) bikere cildi soluk gösteriyormuş kıyafetler ona göre canlı renkte olması gerekiyormuş diğeri de çok iyi bir kuaförün sürekli bakım yapmadığı birinde saçı döküp güçsüzleştirebiliyormuş. banucum saçını güle güle kullan ben bob kestirmiştim uzundan sonra ona bilr zor alıştım bu ne cesaret:)

    YanıtlaSil
  17. merhaba

    yazın çok bronzlaşma sonucu sarı saclar hiç olmayacaktır ki bazen görüyoruz da genelde çok kötü oluyor tabir i caizse maymun gibi derler ama hafif bronza gider(zaten acık tenlıysen fazla yanmıyorsun).çnkü doğal olan sarı zaten beyaz tenlidir bence yapılması gerekn en zor mevsimde sarı saçı seçmişsin çünkü çok yıpranıyor ve soluyor kuaforlere de danışabılırsın hep bunları soylerler bol şans dilerim iyi gunler

    YanıtlaSil
  18. herkesin yapmaması gereken renk.
    insanı prenseste yapar çingenede

    YanıtlaSil
  19. canım inanmıyorum sana nasıl kıydın saçlarına umarım pişman olmazsın bu kadar kısa kestirdiğine benimde saçlarım belime kadar uçlarından bile aldırınca ödüm patlıyor çok fazla kısalacak diye :)

    YanıtlaSil
  20. İyi cesaret etmişsin.
    Bence de güzel bir 3 lü olur.

    YanıtlaSil
  21. minikmimik; onemli degil.

    yeliz; kaslarim zaten seyrek ve acik kahverengi, o yuzden rengini acmayi dusunmuyorum.

    dimple; bu sac modeli benimde uzun zamandir dusundugum birseydi ama yaz'in gelmesini bekledim, uzun saclar yazin hic cekilmiyor, bakimi cok zor.

    pinaral; bende Paris'in sarisini begendim ama o rengide kuaforin yakalamasi biraz zor olabilir, bakalim gorecegiz :)

    sihirli eller; kesinlikle ayni fikirdeyim, uzun saclara platin sarisi sac rengi playboy hatunu goruntusu veriyor.

    nihal; su anki saclarim cok acik kumral-yakinda gunes'ten biraz daha acilirlar.

    beetlejuice; bencede gostermem lazim ama okuyuculardan birisi yakismamis derse cok feci bozulurum :)

    emine albayrak; benimde saclarim hem yipranmisti hemde yillardir koyu kahverengiye boyatmaktan rengi iyice koyulasmisti, kuafor sac rengini acmaya calistikca ortaya kizil golgeler cikti, bende kizil'i kendime hic yakistirmam-biraz dusunup saclari kestirdim, tum koyu kahverengiler gitti-kendi sac rengime kavustum :)

    missred's diary; gercekten mi? aaaa benim canim tatlidir, oyle sac derim yanarsa filan kuaforu pataklarim..

    ozge; bence sari sac daha cok ten rengiyle alakali bir sey, goz rengi kahverengi olupta sari saci cok guzel tasiyanlar var.

    hesionka; bu kafa derisi yanma hikayelerinden tirsmaya basladim, canim tatlidir :) benden de sana high five :) kisa sac muhtesem birseymis, her sabah dus alma surem yariya indi, ne sac kurutma derdi var ne de sekil verme-kopuk suruyorum, hepsi bu :)

    elvan; ver gazi, ver gazi :)))

    ferayca; bence fotograftaki sac rengin ve cildin harika gorunuyor-hic degistirme-boyle guzelsin ;)

    hale; bende kendime hayret ettim ama 2 gunde o kadar alistimki sanki yillardir kisa sacliymisim gibi geliyor :)

    tuba; aslinda bende biraz daha uzun kestirmeyi dusundum ama neyseki saclarim hizli uzuyor. Platin sarisi sac cevrenin dedigi gibi surekli mayajla ya da en azindna bir rujla kullanilmasi gereken bir renk.

    adsiz; bende asiri bronz ve sari sac ikilisini sevmiyorum, cok siritiyor. Benim tenimde zaten kendimi kavursamda cok fazla bronzlasmiyor. Hani tatli bir bronzluk vardir-iste o rengi cok seviyorum-tam kararinda!

    mrs.baros; haklisin

    sweetheart; oyle hafifledimki :) sanirim boyle bir degisiklige ihtiyacim vardi...

    valeriesrainbow; tesekkur ederim-cevrem hala bi yeni goruntume alisamadi ama ben cabuk alistim :)

    YanıtlaSil
  22. kısa saç efet çok modern duruo hele güsel bi kesim yapılmışsa..fakat şöle i sorun war bence hem platin sarısı saçlar hemde bronz ten çingene gibi duruo bence

    YanıtlaSil
  23. Aman yarebbi cesarete bak;)) Ayy ben de çok merak ettim, foto isterükk;) Beğenmedim diyen çıkarsa biz sustururuz onu sen merak etme:P

    Bu arada kesinlikle boyat canım, hatta kaşlarını da azıcık açtır, inanılmaz yakışır göz rengine! Gaz vermek gibi olmasın ama çok güzel duracağını düşünüyorum ben.

    YanıtlaSil
  24. aa banu da benden olmuş :) yaşasın kısa saç!
    benimkiler de şu an koyu kahverengi, azıcık açtırsam mı diyodum.. demek ki herkeste bi saç değişim rüzgarları esiyo.

    YanıtlaSil
  25. bu arada çok yakıştığına eminim. hani bazen göz bazen dudak makyajını falan koyuyosun ya puzzle gibi, işte ben onları aklımda birleştirmiştim çok güzel bi yüz çıkmıştı :)
    olmamış diyen çıkarsa paralarız merak etme ;)

    YanıtlaSil
  26. adsiz; bence kesimi guzel oldu, erkek saci gibi :) soylediklerinize katiliyorum, cok fazla bronzluk ve platin sarisi sac fazla siritiyor.

    just makeup; yeterli gazi aldim :) Saclarim biraz dinlensin istiyorum, boyadan cok yipranmisti, sonra bana yine kuafor yollari gorunecek :)

    uyuz cadi; sac rengini actirmak yerine aralara golgeler attirabilirsin canim, hem fazla marjinal bir degisim olmaz, hem de saclarina biraz hareket gelir. Fotograflari begendigin icin tesekkur ederim, kisa sac biraz riskli, eminim sevmeyenler olacaktir-begenmeyenleri sana havale ederiz artik n'apalim :)

    YanıtlaSil
  27. scarlett'a nasil yakismis yaa... Inci gibi olmus.

    YanıtlaSil
  28. Banucum inanamıyorum:))) Saçlar kısacık bir de sarı yapacağım diyorsun:)) Bravo sana! İnanılmaz bir değişim olacak bence! Merakla bekliyorum fotonu:))

    YanıtlaSil
  29. aman dikkat derim ben..çok iddalı bir saç...herkeze gitmiyor..en güzel taşıyan;pink,gaga ya da herşeyi yakıştırıyorum zati:))gagayıda unuttun banucum hıh:))

    YanıtlaSil
  30. ben de tam bu aralar sacima ne yapsam diye dusunurken senin bu post'unu gordum. ben de ortaki Kendra'nin rengini begendim. sari uzun platin evet playboy guzeli oluyor ki zaten Kendra'da oyle :)) bence dene icinde kalmasin. ben de kizil highlight yaptirmaya gidicem yarin.

    YanıtlaSil
  31. Ben de belime kadar olan saçlarımı haziranda 3 numara tıraş ettirdim. 15 günde bir kuaföre gidiyorum artık, makineyle 10 dakikada kesiveriyo. Çok rahat tavsiye ederim herkese.

    YanıtlaSil
  32. pLatin renge boyamaktan çekinmeyinn saçı yakıo felanda inanmayın kuaför iyi oLduktan sonra hiç bir sorun oLmuyor ben boyadm çokta değişik oLduu :)))

    YanıtlaSil